Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderBilder med orbs? Meninger og tanker ønskes velkomne :)

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
elisaday
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 08 Jun 2014 13:47
9

Bilder med orbs? Meninger og tanker ønskes velkomne :)

Innlegg av elisaday »

Hei! Meldte meg inn på paranormal etter å ha filmet utallige orber helt tilfeldig. Bildene jeg legger ut link til her er ikke fra film. Dette er bilder fra et rom hvor jeg opprinnelig filmet kattene mine (ja, jeg er en av dem) og oppdaget det som kalles "orbs" på filmene etterpå, hvorpå jeg da tok noen bilder som jeg nå linker til her. Ønsker alle meninger og tilbakemeldinger velkomne :)

Bilde

Bilde

Bilde

Vær så snill, ikke hat.... Jeg er ny.. :)
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Bilder med orbs? Meninger og tanker ønskes velkomne :)

Innlegg av Bearchild »

Velkommen til forumet! :)
Jeg vet ikke om du har lest noen av trådene i Foto & bilder, men anbefaler deg å bla litt i gamle tråder nedover. Orber er vel noe av det som er mest diskutert i denne delen av forumet.. Ikke at man ikke skal kunne dele egne orbebilder, for all del, men hvis man lurer på hva det er/ kan være gjør det ihvertfall ikke noe å lese seg litt opp på emnet.

Forstyrrelsene på dine bilder er mest sannsynlig støv. Kjedelig svar, jeg vet.. men det er ihvertfall ingenting annerledes på dine bilder kontra det meste annet av bilder med svevestøv. Hvis du allikevel ønsker å holde muligheten åpen for at det er noe annet enn støv er det vel ikke stort annet å gjøre enn å fortsette å fotografere og håpe på at det dukker opp noe som tydelig skiller seg ut fra alt annet. :)
Antall ord: 152
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links