Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidlerOkulte hobby prosjekter folkens?

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidler
Heksepusen er moderator.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Okulte hobby prosjekter folkens?

Innlegg av Nephandi »

Så litt inspirert av lag din egen tarot pose tråden, hva slags occulte hobby prosjekter har du gående for tiden? For meg så driver jeg å lager en boks til pendlene mine, jeg maler en treboks og så maler jeg et pendel kart på toppen.

Jeg driver også å lager et armbånd med Essence symbolet fra alkemi men jeg har laget det for kort så jeg må fikse og trikse litt med låsen for å få det til å passe, eller kanskje gi det til en tynnere veninne av meg og lage meg et nytt litt større et vi får se.

Jeg har også planlagt ut to nye pendler jeg vil lage men som jeg ikke har begynt på ennå, den ene skal lages med en tupp fra en dildo, den skal være blå med blomster detaljer og en sølv lenke, dette skal da være en pendel som vil bli fin å bruke til å pendle om ting som har med lidenskaå å gjøre. Den andre pendelen skal lages med en miniatyr Bibel (ja en du kan lese i) og kors detaljer jeg skal skal se om jeg finner en gull farget lenke å lage den med, jeg tenke kanskje også å bruke Selenitter med denne siden det er en veldig ren og flott sten, denne pendelen tenker jeg vil være fin å bruke som redskap sammen med Bibel spåing og til spørsmål om Åndelig utvikling og beskyttelse siden mange mener at Bibelen er veldig beskyttende mot negative energier.

Så ja det er mine prosjekter for tiden, i tilegg strikker jeg meg et skjerf og driver å lager meg et par hårpinner, men det er jo da ikke okkult relatert.
Antall ord: 284
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Okulte hobby prosjekter folkens?

Innlegg av Bearchild »

Nephandi skrev:Jeg har også planlagt ut to nye pendler jeg vil lage men som jeg ikke har begynt på ennå, den ene skal lages med en tupp fra en dildo, den skal være blå med blomster detaljer og en sølv lenke, dette skal da være en pendel som vil bli fin å bruke til å pendle om ting som har med lidenskaå å gjøre.
Spesielt. :)
Kan jeg få spørre om farge og dekor har noen betydning eller er det bare et rent kunstnerisk valg? Og jeg antar det er av den "ikkevibrerende" sorten, det vil vel være uheldig for selve pendlingen..?
Antall ord: 105
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Okulte hobby prosjekter folkens?

Innlegg av Nephandi »

Vel det kunne ha vert en vibrerende sort for alt det bryr meg, den trenger jo ikke å stå på mens man vibrerer, en annen pendel jeg har lurt på å lage er en med en liten robot, en hex bug nano nederst og de vibrerer, men nei, og desuten så er det jo bare en tupp da, den er vel kanskje to og en halv CM. Farge var valgt fordi det var den jeg hadde, det var med en liten tupp med en kondom pakke som var der slik at folk skulle kunne kjenne på konsistensen av materialet uten å måtte åpne pakken så jeg bruker den tuppen og den er tilfeldigvis blå, jeg ville heller hatt oranskje da ville fargen ha passet bedere men noen ganger så tar man hva man har. :)
Antall ord: 132
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links