Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Spiritisme og ouijabrettOUIJA BRETT ERFARING! LES!

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Re: OUIJA BRETT ERFARING! LES!

Innlegg av Nephandi »

geysirland skrev:Ja hvorfor må man egentlig holde på glasset??? Hvis det er ånder så burde de jo klare å flytte det glasset selv. Det er jo de som er med som flytter glasset, men så er jo spørsmålet. Hvordan kan de vite svarene man spør om?
Det har med energi å gjøre. Det skal mye mer energi til å flytte på et glass selv enn å influere mennesker til å gjøe det. Det kan skje at glasset beveger seg selv, men dette er mer skjelden siden det rett og slett krever mer krefter. Det er som å spørre hvorfor bruke en trillebår til å frakte et par 50 kiols sekker med sand, og svaret er det samme, fordi det er enklere.
Antall ord: 122
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Re: OUIJA BRETT ERFARING! LES!

Innlegg av karina »

k0mpe skrev:Jo! Enda ett skummelt "bevis" på at det finnes. (vi snakket med samme person som alltid, Millie)
Vi spilte det for ikke så veldig lenge siden
Jeg satt foran de andre mens de "spilte" ouija brettet. jeg var ikke med, eller jeg hadde ikke fingeren på brettet. Så jeg gikk for å hente papir og penn. Så spurte jeg "hvor står du hen?"
"Bak camilla" skrev den

Så jeg begynte å skrive ganske enkle ord som "GRIS" på blokka mens de andre hadde fingeren på og ba "millie" om å skrive ned de bokstavene jeg hadde skrevet. Gjett om den ikke begynte å skrive det da

Jeg skrev noe på blokka og spurte "Hva blir dette?"
Så gikk den på tallet 4
De andre bare , huh?
Så hadde jeg skrevet 2+2= ?
Dette var veldig spesielt ja! Tror det er det mest overbevisende jeg noen gang har hørt, om ouija-brett bare er oss selv eller faktisk en ånd...
Antall ord: 159

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links