Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Spiritisme og ouijabrettFarlig lek med Ouija Board! Hjelp!

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Farlig lek med Ouija Board! Hjelp!

Innlegg av Heksepusen »

Nå får trådstarter bare rette meg og sjefte på meg hvis jeg tar feil her.

Divine Spirit: Jeg tror nok at nyserigheten var en av hovedgrunnen for at det brett i første omgang ble funnet frem. så når det først intraff at kontakten oppsto ble vel nyserigheten gjort om til fryktredsel for hva som var satt igang.

Men ja du har et poeng i det du sier.
Men jeg skal jo si at jeg alltid har hvert forsiktig med slike ting. Har jeg ikke følt meg trygg slike ting så har jeg heller latt være jeg da.
Antall ord: 104
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 488
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Re: Farlig lek med Ouija Board! Hjelp!

Innlegg av storms »

Jeg liker ikke være den rasjonelle og nøkterne partydreperen, men det har vært filmet uttallige Ouija board sessions, og det finnes et uttal av disse på Youtube. Ingen har noen gang klart å feste hendelser som beskrevet over på film. Hvorfor?

Jeg skal tro deg på det du sier, men forklaringen kan være og er trolig mer rasjonell enn demonen Pazuzu som herjer.

Det er veldig vanlig at man i Ouija og tabletilting ble grepet av autonome bevegelser. Det vil si at kroppen gjør bevegelser utenfor egen "bevisst kontroll". I situasjoner med stress kan det oppstå autonome situasjoner, hvor man senere f.eks sverger på at "jeg la ikke nøklene der..." eller "den bilen stod ikke der når jeg begynte å rygge". I enkelte vanesituasjoner kan tankene drifte så langt unna at en gjør autonome bevegelser, og senere hevde at "noe åndelig måtte ha flytte hammeren", for den var borte. At man satte fra seg hammeren bak krakken når man hentet brusen har man helt glemt fordi handlingen var en ren refleks.

Deretter kommer dette med retrofitting, at man setter sammen ting for å tilpasse bildet i ettertid. Noen kan ha lest om denne Pazuzu, og navnet blir dratt inn etterpå. Stoler som velter og duker som står på skjeve kan like gjerne være resultatet av litt ungdommelig redsel.

At du senere opplever merkelige ting og føler deg forfulgt av mørket er trolig du som ser etter gode forklaringer til å backup en hendelse som trolig skremte deg.

Det kan også være at der har vekket til live Pazuzu, og at dere har åpnet en gateway til helvete, men dere blir i så fall de første i verden og historien til å gjøre det. Jeg vil oppfordre dere til å ta video dersom dere skal gjøre flere seanser, dette fordi det er utrolig mye læring å se hendelser fra et annet og mindre subjektivt perspektiv. Dessuten vil det kunne gi enorm økonomisk uttelling om dere skulle klare filme noe spesielt.

Ikke ta det over som kritikk, men som en alternativ forklaring.
Antall ord: 353

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Farlig lek med Ouija Board! Hjelp!

Innlegg av Svartepus »

Her synes jeg Storms kommer med et meget bra svar!
Ouija er et farlig leketøy, og ikke fordi man nødvendigvis får kontakt med "noe", men fordi man ofte skremmer hverandre opp og i verste fall ender opp med psykiske problemer og angst. Angst og redsel kan gjøre at man blir ekstra oppmerksom på lyder og tolker litt for mye inn i ting, og dermed ser man tegn rundt seg som passer inn i teorien om at man blir hjemsøkt og forfulgt av en demon.

Og uansett om man kan kontakte åndeverdenen via ouija eller ikke, må minstekravet være at man vet hva man holder på med og kan takle alt som skjer. Hvorfor kontakte demoner og ånder når man er så pissredd for resultatet? Dere ber jo om problemer... Nå håper jeg at dere har lært og slutter å tøyse med ting dere ikke takler.
Antall ord: 154
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Wakanti
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 14 Feb 2011 14:24
13

Re: Farlig lek med Ouija Board! Hjelp!

Innlegg av Wakanti »

Takk for masse bra svar!

Først av alt - i helgen samlet jeg meg sammen med kompisene, hvor vi pratet ut om det som har skjedd, og hva jeg fikk høre av folk her på forumet. De ble mildt sagt sjokkert da jeg viste google resultatet på denne såkalte 'pazuzu'. Ingen av oss har tidligere hatt noen tilkjenning til dette navnet. Vi har forsøkt finne ut alle rasjonelle forklaringer til hvordan stuen kan ha blitt så tilrotet mens vi var på kjøkkenet, men vi har ingen forklaring på det. Heller ikke på hvordan panchetten kunne snurre rundt av seg selv, for så å bråstoppe. Ene kompisen står fast på at han så dette ansiktet bak meg, men ettersom han var den eneste som så dette kan vi ikke konstantere om dette var skrekken som spilte han et puss, eller om han faktisk så noe.

Når det gjelder meg personlig, er det ikke blitt noen forbedring. Jeg våkner konstant med nye blåmerker, noe som jeg aldri tidligere har opplevd? En gang er forståelig, men så utrolig ofte?
Jeg er rett og slett redd når jeg legger meg! Jeg kjenner meg både aggresiv og depressiv, noe som går utover familien.

SVAR:

Staroda: Vi var helt alene. Det ville vært umulig for noen å kommet seg inn og ut av stuen uten at vi merket det.

Divine Spirit: Som jeg skrev, vi satt og så på en film som viste seg å være ganske kjedelig, så da ble vi sittende og fortelle spøkelseshistorier, som da videre førte til den nokså dumme ideen å teste ouija brett. Ingen av oss hadde noen som helst tro på at ouija brett faktisk funker, og det var spøk og kjedsomhet som gjorde at vi testet det ut.
Også som Heksepusen sa, var det også nysgjerrighet som drev oss til det.
Vi testet for å se om det skjedde noe, men innerst inne hadde vi ingen som helst tro at noe kom til å skje. Om du forstår hva jeg mener? Jeg er ikke den beste til å forklare.

Storms: Jeg forstår absolutt hva du mener, og det er en god og logisk forklaring.
Det vi prøver forstå, er, som jeg skrev ovenfor, hvordan panchetten fysisk kan ha snurret rundt, uten å bli tatt på? Eller hvordan stuen fysisk kan ha blitt rotet til, uten vår tilstedeværelse?
Vi er alle øyevitner til det som skjedde. Og når det kommer til Pazuzu, tro meg, jeg er den siste som ville trodd at en demon, eller hva det er, skulle på noen som helst måte kontaktet oss.
Men nå har jeg fått konstantert at INGEN av oss har noen som helst tilkjenning til navnet. Det var kun jeg og han ene kameraten som holdt på panchetten da den formet navnet. Hadde det ikke vært for at Pazuzu er et såpass uvanlig navn, hadde jeg ikke reagert like sterkt.
Når det gjelder hvordan jeg har fysisk og psykisk følt meg etter incidenten, forstår jeg ikke hvordan man kan kjenne så mye over en så kort tid? Hvor alt blir galt, og saker som aldri bruker hende meg plutselig hender så fort?
Jeg skal prate med kompisene om tanken på å filme et nytt forsøk på ouija brett.
Om vi kunne få noen form for bevis, skulle det vært utrolig lettende. Isåfall legger jeg ut videoen på forumet.

Svartepus: Godt svar! Hvorfor vi søkte kontakt, kan du se i svaret til storms ovenfor.
Man kan mildt nok si vi har fått oss en real lærepenge.
Antall ord: 611

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
massiss
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 28
Startet: 19 Feb 2011 22:15
13
Kjønn (valgfri): gutt
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 2 ganger

Re: Farlig lek med Ouija Board! Hjelp!

Innlegg av massiss »

Kanksje du kan kontakte en demonolog?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Wakanti
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 14 Feb 2011 14:24
13

Re: Farlig lek med Ouija Board! Hjelp!

Innlegg av Wakanti »

massiss skrev:Kanksje du kan kontakte en demonolog?
Hvor kan man isåfall kontakte en seriøs demonolog?
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 18 Nov 2009 19:13
14
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Farlig lek med Ouija Board! Hjelp!

Innlegg av Divine Spirit »

Wakanti skrev:
massiss skrev:Kanksje du kan kontakte en demonolog?
Hvor kan man isåfall kontakte en seriøs demonolog?
Hold your horses!

Du trenger ikke tenke på dette med demoner!
Skal si det som enkelt og greit er: Hvis du selv, eller jeg, eller andre "spøkefugler" hadde hatt muligheten til å overvære en slik seanse med et ouijjabrett, som ånd. Alltså hvis du virkelig kunnet være den "usynligemannen", så regner jeg med at mange hadde gitt ungdommene som leker med slikt en lærepenge. Noe jeg mener dere har fått.
Mange får opp navn som "Satan" osv. Disse navnene er ikke bibliske navn, alltså det finnes ikke noen sjel som har hetet det på orntlig noen gang. Ikke blitt kalt det heller. Det er kun i nyere bibler (fra ca 1500 og fremover) som slike navn kommer opp. Noen får også navn som er direkte tatt fra hollywoods grøsser filmer. Det tyder på at det enten er ungdommene selv som lager navnene, eller en spøkefugl fra "Den andre siden". Blåmerkene dine kan jeg ikke forklare, mer en at det er DIN opplevelse. Om det er sant for oss andre er en annen ting, men så lenge det er din ærlige opplevelse så er det i det minste sant for deg. Og er det ærlig fortalt, så tror jeg på deg. Men du trenger ikke å være redd for at det er en demon som hjemsøker deg. :)

Skal vi se åndelig på det, og du trenger svar utenifra om hva det kan være. Så kan det være en slags straff, eller kanskje mer riktig en måte for å få deg til å skjønne at slikt gjør du ikke mer. Jeg kan garantere deg at dette vil opphøre, kanskje raskere en du tror!? Bare du slutter å tenke på på det. Tankens kraft er sterk! Så lenge du forer dette vil det få næring. Og husk at ordet "Ikke" ikke eksisterer på det universielle plan. Alltså du kan ikke tenke slik:
-Jeg vil ikke at dette med blåmerker skal skje igjen.
Fordi det du da sender ut er:
-Jeg vil at dette med blåmerker skal skje igjen.
Skjønner?

Ignorer det, la det passere. Se det som en erfaring, og gå viderer...
Antall ord: 386
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Farlig lek med Ouija Board! Hjelp!

Innlegg av Heksepusen »

:like
¨får ikke skat det beder selv Divine Spirit.
Antall ord: 10
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nimue_
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 07 Feb 2005 12:35
19

Re: Farlig lek med Ouija Board! Hjelp!

Innlegg av Nimue_ »

Noen kan ha lest om denne Pazuzu
Tror jeg så gjerne -

Pazuzu er vel navnet på en av demonene som opptrer i Exorsisten filmene....

(Ellers så hørte han til i den babylonske / assyriske mytologien)

The demon Pazuzu was associated with ill winds, particularly the west wind which brought the plague. His terrifying, scowling face and his scaly body repel the forces of evil, which meant that in certain circumstances the figure was considered a protective spirit. Pazuzu, a demon from the hellish underworld, had the power of repelling other demons, and was thus invoked for beneficial ends.
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 18 Nov 2009 19:13
14
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Farlig lek med Ouija Board! Hjelp!

Innlegg av Divine Spirit »

Hehehe, der ser vi filmens effekt! Skumle greier! ;)
Antall ord: 8
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Wakanti
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 14 Feb 2011 14:24
13

Re: Farlig lek med Ouija Board! Hjelp!

Innlegg av Wakanti »

Divine Spirit skrev:
Wakanti skrev:
massiss skrev:Kanksje du kan kontakte en demonolog?
Hvor kan man isåfall kontakte en seriøs demonolog?
Hold your horses!

Du trenger ikke tenke på dette med demoner!
Skal si det som enkelt og greit er: Hvis du selv, eller jeg, eller andre "spøkefugler" hadde hatt muligheten til å overvære en slik seanse med et ouijjabrett, som ånd. Alltså hvis du virkelig kunnet være den "usynligemannen", så regner jeg med at mange hadde gitt ungdommene som leker med slikt en lærepenge. Noe jeg mener dere har fått.
Mange får opp navn som "Satan" osv. Disse navnene er ikke bibliske navn, alltså det finnes ikke noen sjel som har hetet det på orntlig noen gang. Ikke blitt kalt det heller. Det er kun i nyere bibler (fra ca 1500 og fremover) som slike navn kommer opp. Noen får også navn som er direkte tatt fra hollywoods grøsser filmer. Det tyder på at det enten er ungdommene selv som lager navnene, eller en spøkefugl fra "Den andre siden". Blåmerkene dine kan jeg ikke forklare, mer en at det er DIN opplevelse. Om det er sant for oss andre er en annen ting, men så lenge det er din ærlige opplevelse så er det i det minste sant for deg. Og er det ærlig fortalt, så tror jeg på deg. Men du trenger ikke å være redd for at det er en demon som hjemsøker deg. :)

Skal vi se åndelig på det, og du trenger svar utenifra om hva det kan være. Så kan det være en slags straff, eller kanskje mer riktig en måte for å få deg til å skjønne at slikt gjør du ikke mer. Jeg kan garantere deg at dette vil opphøre, kanskje raskere en du tror!? Bare du slutter å tenke på på det. Tankens kraft er sterk! Så lenge du forer dette vil det få næring. Og husk at ordet "Ikke" ikke eksisterer på det universielle plan. Alltså du kan ikke tenke slik:
-Jeg vil ikke at dette med blåmerker skal skje igjen.
Fordi det du da sender ut er:
-Jeg vil at dette med blåmerker skal skje igjen.
Skjønner?

Ignorer det, la det passere. Se det som en erfaring, og gå viderer...

Bra svar!
Etter det som skjedde, er jeg åpen for alt. Skeptisk, men åpen.
Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal tro. Men jeg håper da og tror, som du sier, at det ikke er noen form for 'demon' som er på fære, noe jeg selv også tror er svært usannsynlig.
At det heller er en skøyerånd høres mer 'logisk' ut, om man kan kalle det det.
Men jeg står fast ved at verken jeg eller noen av de andre har hørt om navnet Pazuzu.
Som sagt, det var kun meg og èn til som holdt på panchetten som formet navnet.
At ting skal ordne seg ved bruk av å ikke tenke på det, er lettere sagt enn gjort.
Når man har opplevd noe så sterkt og utenom det vanlige, som setter slikt et sterkt preg, at jeg til og med merker det fysisk på kroppen, er det ikke bare til å feie under teppet.
Nå har jeg prøvd å tenke meg en lys boble, som jeg ble anbefalt av Heksepusen, uten særlig resultat. Men - det er absolutt verdt å prøve!
Nimue_ skrev:
Noen kan ha lest om denne Pazuzu
Tror jeg så gjerne -

Pazuzu er vel navnet på en av demonene som opptrer i Exorsisten filmene....

(Ellers så hørte han til i den babylonske / assyriske mytologien)

The demon Pazuzu was associated with ill winds, particularly the west wind which brought the plague. His terrifying, scowling face and his scaly body repel the forces of evil, which meant that in certain circumstances the figure was considered a protective spirit. Pazuzu, a demon from the hellish underworld, had the power of repelling other demons, and was thus invoked for beneficial ends.
Jeg kan ikke huske at navnet 'Pazuzu' blir brakt opp i filmen?
Isåfall, er det noen som kan si at de, uten å ha googlet det, kunne huske dette navnet fra filmen?
Antall ord: 710

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

Re: Farlig lek med Ouija Board! Hjelp!

Innlegg av Ankh »

In the 1971 novel "The Exorcist" and the movie based on the novel, Pazuzu is supposedly one of the evil spirits that possesses the young girl Regan MacNeil. He reappears in the 1977 sequel Exorcist II: The Heretic. In this movie, Pazuzu is both named as the demon antagonist of Regan MacNeil and the unwitting helper of Father Philip Lamont (played by Richard Burton), as he seeks to finally free Regan from his hold. In the end, Father Lamont finally defeats the demon and accompanies Regan as she apparently heads toward a life in holy orders.

Må medgi at min første tanke når jeg leste dette var at noen hadde sett filmen, og diktet opp en opplevelse med navnet fra filmen og forsøke å bløffe oss.
Kanskje man ubevisst har hatt navnet i hjernen og så har det dukket opp i denen settingen.

Er enig med Heksepusen og Divine Spirit.
Synes det er rart at så mange leker med brettet "for moro skyld" uten mål, mening eller kunnskaper om å takle det som kan skje og så blir de skremt når noe skjer og skriker etetr hjelp og hva skal jeg gjøre nå.
Er litt som å fyre av en nyttårsrakett i stua for å se hva som skjer, og så blir man skremt når det skjer.

Uansett, hvis dette er seriøst ment så kan ulike ting skje:
1 -Mest sannsynlig ingenting, du fikk svar og det var det
2 -Lite sannsynlig, men du kan ha pådratt deg negative energier i auraen din som kan påvirke deg helt til den blir fjernet.
Har sett en slik ting bli fjernet, og det var dramatisk for å si det sånn.
3 -Åndelig sett så kan du, ved å få kontakt, oppnå oppmerksomhet og sånn sett tiltrekke deg andre ånder.

Although Pazuzu is, himself, an evil spirit, he drives away other evil spirits, thus protecting humans against plagues and misfortunes.

Dette understreker vel at ting er ikke svart/hvitt.
Regner med du får vente og se om du opplever mer, og komme tilbake og be om hjelp så kan sikkert noen på forumet eller andre forsøke å hjelpe.
Antall ord: 364

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nimue_
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 07 Feb 2005 12:35
19

Re: Farlig lek med Ouija Board! Hjelp!

Innlegg av Nimue_ »

[quote="Wakanti] Jeg kan ikke huske at navnet 'Pazuzu' blir brakt opp i filmen?
Isåfall, er det noen som kan si at de, uten å ha googlet det, kunne huske dette navnet fra filmen?[/quote]

Ja, jeg tenkte på Exorsisten filmene i samme sekund som jeg så navnet, uten å google det først.

Beklager hvis noen syns det var ufint av meg å lede oppmerksomheten til at demon-navnet var brukt i en film - men helt ærlig, de fleste gangene jeg leser fra noen som har oppnådd kontakt gjennom quija bord så er det med demoner fra det høyeste sjiktet - om ikke djevelen selv...
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ayten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 04 Mar 2011 15:57
13

Re: Farlig lek med Ouija Board! Hjelp!

Innlegg av Ayten »

Divine Spirit skrev:
Wakanti skrev:
massiss skrev:Kanksje du kan kontakte en demonolog?
Hvor kan man isåfall kontakte en seriøs demonolog?
Hold your horses!

Du trenger ikke tenke på dette med demoner!
Skal si det som enkelt og greit er: Hvis du selv, eller jeg, eller andre "spøkefugler" hadde hatt muligheten til å overvære en slik seanse med et ouijjabrett, som ånd. Alltså hvis du virkelig kunnet være den "usynligemannen", så regner jeg med at mange hadde gitt ungdommene som leker med slikt en lærepenge. Noe jeg mener dere har fått.
Mange får opp navn som "Satan" osv. Disse navnene er ikke bibliske navn, alltså det finnes ikke noen sjel som har hetet det på orntlig noen gang. Ikke blitt kalt det heller. Det er kun i nyere bibler (fra ca 1500 og fremover) som slike navn kommer opp. Noen får også navn som er direkte tatt fra hollywoods grøsser filmer. Det tyder på at det enten er ungdommene selv som lager navnene, eller en spøkefugl fra "Den andre siden". Blåmerkene dine kan jeg ikke forklare, mer en at det er DIN opplevelse. Om det er sant for oss andre er en annen ting, men så lenge det er din ærlige opplevelse så er det i det minste sant for deg. Og er det ærlig fortalt, så tror jeg på deg. Men du trenger ikke å være redd for at det er en demon som hjemsøker deg. :)

Skal vi se åndelig på det, og du trenger svar utenifra om hva det kan være. Så kan det være en slags straff, eller kanskje mer riktig en måte for å få deg til å skjønne at slikt gjør du ikke mer. Jeg kan garantere deg at dette vil opphøre, kanskje raskere en du tror!? Bare du slutter å tenke på på det. Tankens kraft er sterk! Så lenge du forer dette vil det få næring. Og husk at ordet "Ikke" ikke eksisterer på det universielle plan. Alltså du kan ikke tenke slik:
-Jeg vil ikke at dette med blåmerker skal skje igjen.
Fordi det du da sender ut er:
-Jeg vil at dette med blåmerker skal skje igjen.
Skjønner?

Ignorer det, la det passere. Se det som en erfaring, og gå viderer...

hei
om det er vanskelig å ignorere, kan du tenke at "denne natten blir god, og kroppen er like hel og fin når du våkner som da du la deg". Sett fokuset på det du ønsker deg, ikke på det du ikke ønsker.
Og dersom det ikke blir bedre kan du jo kontakte noen som driver sjeler som har tatt bolig i kroppen din ut av kroppen din igjen. Jeg var på et foredrag der det ble fortalt at sjeler kan gjøre så du føler vondt her og der, og de kan ta energien din. Det ble også fortalt om en som hadde forandret personlighet, blitt mer sur og agressiv mot familien. Han hadde sagt lite hyggelige ting, men etterpå ikke alltid husket hva som hadde blitt sagt.
Lykke til!!
Antall ord: 522

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magne1961
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 11 Nov 2011 17:44
12
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 2 ganger

- Farlig lek med Ouija Board! Hjelp!

Innlegg av Magne1961 »

Her er min mening: Ouija-brett er ikke et leketøy.Og det kan være direkte farlig
å leke med.Mange bruker Ouija som et verktøy for å mane frem visse ånder.

Her er mitt råd: Kall sammen alle som var med i seansen,og finn frem Ouija-
brettet.Dere må nemlig avslutte seansen for at den ånden dere manet frem
skal gå tilbake dit den kom i fra.
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links