Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Spiritisme og ouijabrettDen eldere fruen

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Den eldere fruen

Innlegg av Nephandi »

Jeg tenkte jeg skulle fortelle om en av mine erfaringer med Ouija. En kveld så satt jeg i sofaen mens gubben min var på soverommet og drev med PCen, plutselig så ser jeg en gammel dame, bare et øyeblikk inne på kjøkkenet. Jeg fortalte dette til gubben og han spør meg om jeg kan ta kontakt med henne, jeg tok frem et Ouija brett og en pendel, jeg finner ofte at å bruke en pendel over et Ouija brett fungerer bedere for meg enn å bruke en plancette.

Etter kort tid så begynte jeg å få en del konkret informasjon. Jeg spurte hva personen jeg snakket med het og jeg fikk Dagny S, jeg spurte hvem hun var og fikk beskjed om at hun var en av gubben sine slektninger, jeg spurte om kvinnen var død og fikk til svar nei. Så spurte jeg hva kvinnen ville og jeg fikk til svar at hun bare ville passe på.

Etter dette ble informasjonen veldig ukonkret. Jeg ropte på gubben og spurte om han hadde en eldere slektning med fornavn Dagny og etternavn noe på S, det skal nevnes at ingen i slekta hans som jeg har snakket med eller som han har snakket om har et fornavn på S. Gubben sa nei dette hørtes merkelig ut, men han skulle spørre sin far. Noen minutter etterpå så roper han litt sjokkert på meg og forteller at han har en gammel slektning som han aldri har møtt som faktisk heter Dagny S (Jeg vil ikke gi ut det faktiske etternavnet hennes på internet siden jeg liker ikke å gi ut folk sine navn uten lov først.) og at hun er godt over 80.

Senere så spurte jeg et medium om dette, siden Dagny S er meget så i live, og han fortalte meg at det er ikke uvanelig at sjelene til folk, sepsielt sjelene til gamle eller syke kan vandre av gårde for en liten tid for å besøke slektninger og passe på dem, han hadde mange ganger opplevd å se folk, gi utrolig nøyaktig informasjon og folk sier, vel det stemmer på en prikk, jeg vet ikke hvordan du fikk den informasjonen, men personen du beskriver er ikke død.
Antall ord: 372
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links