Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Meditasjon og andre selvutviklingsmetoderHodetelefoner flyttet på seg

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Anja\Third eye

Hodetelefoner flyttet på seg

Innlegg av Anja\Third eye »

Jeg så på hodetelefonenla midt på bordet ,,jeg kikket bort på de og reiste meg opp for og hente de, men før jeg nådde bort og ta de opp datt dem fra midt på bordet ned til gulvet,,, Det skal sies at jeg har trent en del Telekinesis, men dette var ikke noe jeg prøvde og flytte ,, dessute når jeg trener telekinese pleier jeg og bruke en god del tid for og kunne flytte ett så stort objekt,, siden jeg pleier og øve med briller og plyanter,, og ark,,,, så om underbevisstheten flyttet denne eller, noe åndelig gjorde det,, vet jeg ikke kan det vært ånder,,hjelpere osv?????? noen som har forslag?????
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

Re: Hodetelefoner flyttet på seg

Innlegg av lighteren »

skal litt mye til å flytte på gjenstander som hodetelefoner ubevisst.
då går du rundt med en slags "jedi force" du ikke kan kontrollere.

DVS, du er en du en dårlig jedi siden du ikke kan kontrollere kraften din!

Neida,men nei, hvis det absolutt skjedde slik at de bare falt fra bordet og ikke lå hengende på bordkanten eller noe sånt så hadde jeg heller satset på noe paranormalt som en demon eller noe sånt.

Det kan hende det finnes en vitenskapelig forklaring også, men jeg vedder på demoner uansett.
LItt mer spennende da.
Antall ord: 98
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Poku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 72
Startet: 20 Mar 2014 17:51
10
Kjønn (valgfri): Gutt
Blitt takket: 1 gang

Re: Hodetelefoner flyttet på seg

Innlegg av Poku »

lighteren skrev:skal litt mye til å flytte på gjenstander som hodetelefoner ubevisst.
då går du rundt med en slags "jedi force" du ikke kan kontrollere.

DVS, du er en du en dårlig jedi siden du ikke kan kontrollere kraften din!

Neida,men nei, hvis det absolutt skjedde slik at de bare falt fra bordet og ikke lå hengende på bordkanten eller noe sånt så hadde jeg heller satset på noe paranormalt som en demon eller noe sånt.

Det kan hende det finnes en vitenskapelig forklaring også, men jeg vedder på demoner uansett.
LItt mer spennende da.
Det vil bli kalt som ukontrollert energi som sendes ut, Eks hvis du er sur så kan du plutselig få en ting til og falle i gulvet det er jo selfølgelig for når du alltså releaser energien din når du er sur så kan jo den treffe hva som helst som er rundt deg. Men ofte skjer det at du sender ut ukontrollert energi.
Antall ord: 167
~Knowledge is Power~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
_Chrome_
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 02 Jan 2013 01:47
11
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 34 ganger

Re: Hodetelefoner flyttet på seg

Innlegg av _Chrome_ »

Poku skrev:
lighteren skrev:skal litt mye til å flytte på gjenstander som hodetelefoner ubevisst.
då går du rundt med en slags "jedi force" du ikke kan kontrollere.

DVS, du er en du en dårlig jedi siden du ikke kan kontrollere kraften din!

Neida,men nei, hvis det absolutt skjedde slik at de bare falt fra bordet og ikke lå hengende på bordkanten eller noe sånt så hadde jeg heller satset på noe paranormalt som en demon eller noe sånt.

Det kan hende det finnes en vitenskapelig forklaring også, men jeg vedder på demoner uansett.
LItt mer spennende da.
Det vil bli kalt som ukontrollert energi som sendes ut, Eks hvis du er sur så kan du plutselig få en ting til og falle i gulvet det er jo selfølgelig for når du alltså releaser energien din når du er sur så kan jo den treffe hva som helst som er rundt deg. Men ofte skjer det at du sender ut ukontrollert energi.
Er vel det som kalles for poltergeist aktivitet, men demoner høres nå mest spennende ut uansett, så vi kan jo bare si at telekinese automatisk fører til demoner for å få det hele til å virke mer dramatisk ;)
Antall ord: 207
Don't believe everything you think.
The voices in my head may not be real, but they have some good ideas!
Some people hear voices. Some see invisible people. Others have no imagination whatsoever.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Poku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 72
Startet: 20 Mar 2014 17:51
10
Kjønn (valgfri): Gutt
Blitt takket: 1 gang

Re: Hodetelefoner flyttet på seg

Innlegg av Poku »

_Chrome_ skrev:
Poku skrev:
lighteren skrev:skal litt mye til å flytte på gjenstander som hodetelefoner ubevisst.
då går du rundt med en slags "jedi force" du ikke kan kontrollere.

DVS, du er en du en dårlig jedi siden du ikke kan kontrollere kraften din!

Neida,men nei, hvis det absolutt skjedde slik at de bare falt fra bordet og ikke lå hengende på bordkanten eller noe sånt så hadde jeg heller satset på noe paranormalt som en demon eller noe sånt.

Det kan hende det finnes en vitenskapelig forklaring også, men jeg vedder på demoner uansett.
LItt mer spennende da.
Det vil bli kalt som ukontrollert energi som sendes ut, Eks hvis du er sur så kan du plutselig få en ting til og falle i gulvet det er jo selfølgelig for når du alltså releaser energien din når du er sur så kan jo den treffe hva som helst som er rundt deg. Men ofte skjer det at du sender ut ukontrollert energi.


Er vel det som kalles for poltergeist aktivitet, men demoner høres nå mest spennende ut uansett, så vi kan jo bare si at telekinese automatisk fører til demoner for å få det hele til å virke mer dramatisk ;)
Kan nok være det.
Antall ord: 214
~Knowledge is Power~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links