Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Meditasjon og andre selvutviklingsmetoderpsi ball hjelp?

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
mysteriesØye
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 25 Feb 2014 16:32
10
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 1 gang

psi ball hjelp?

Innlegg av mysteriesØye »

Hei!, vet ikke om Norsken min er så bra, er bedre i Engelsk. men jeg prøver og lage en psi ball, men hva skal jeg føle ? føler bare lit vind men jeg trur det bare er lit trekk?, føler liksom ikke noe energi eller noe som helst, jeg prøver og tenke på jorda eller hva en det er røter eller no slik, (har troa ) Føler ikke akkurat at noe energi kommer ut av hendene min for og si det slikt. har lest mye på internet, og prøver hverdag. men spøsmålet er: hvordan stiling med hendene skal jeg ha? har set 10-100 vis av stiling men prøvd alle-__-
go hva skal jeg føle melom hendene? og hvordan skal jeg klarer og tenke at energien skal komme igjenom hendene mine? tusen takk vis noen orker og forklare meg det :D :)

(vet ikke om dette er rikitg sted og poste dette fordi vet ikke vilket forum som er riktig :oops: )
(har macbook på engelsk skriving så er sikkert noe feil jeg har skrevet her)
Antall ord: 182
"success is not the key to happiness. happiness is the key to success.if you love what what you are doing,you will be successful." -albert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- psi ball hjelp?

Innlegg av Bearchild »

Ikke noe problem å forstå det du skriver. :)
Jeg har ingen erfaring med psi- baller. Jeg har hørt om det og også hørt folk påstå at de klarer å lage små "lyskuler" som de kan kaste avgårde. Men jeg har aldri sett det og tror helst at dette er noe man føler og ikke ser? Og at selve følelsen er individuell? :dontknow

Jeg vet heller ikke om dette er noe alle klarer å få til. På samme måte som mange har vanskelig for å meditere i tradisjonell forstand, for ikke å snakke om hypnose,- noen virker det rett og slett ikke hos.
Generelt er vel meditasjon en god vei til å finne de "indre kreftene". Ting tar tid og øvelse gjør mester. :)
Antall ord: 123
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Poku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 72
Startet: 20 Mar 2014 17:51
10
Kjønn (valgfri): Gutt
Blitt takket: 1 gang

Re: psi ball hjelp?

Innlegg av Poku »

mysteriesØye skrev:Hei!, vet ikke om Norsken min er så bra, er bedre i Engelsk. men jeg prøver og lage en psi ball, men hva skal jeg føle ? føler bare lit vind men jeg trur det bare er lit trekk?, føler liksom ikke noe energi eller noe som helst, jeg prøver og tenke på jorda eller hva en det er røter eller no slik, (har troa ) Føler ikke akkurat at noe energi kommer ut av hendene min for og si det slikt. har lest mye på internet, og prøver hverdag. men spøsmålet er: hvordan stiling med hendene skal jeg ha? har set 10-100 vis av stiling men prøvd alle-__-
go hva skal jeg føle melom hendene? og hvordan skal jeg klarer og tenke at energien skal komme igjenom hendene mine? tusen takk vis noen orker og forklare meg det :D :)

(vet ikke om dette er rikitg sted og poste dette fordi vet ikke vilket forum som er riktig :oops: )
(har macbook på engelsk skriving så er sikkert noe feil jeg har skrevet her)
Jeg klarer selv og lag psi ball, hvis du bare prøver så vil du til slutt merke at du lager en det skal kjennes ut som to magneter når du tar hendene fram og tilbake mot hverandre. Søk opp på hvordan man gjør dette her så vil de fortelle deg det.
Antall ord: 240
~Knowledge is Power~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links