Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Mistede ting og dyrSavnet katt - kan noen hjelpe?

Plassen for å spørre om noen "ser" dyr eller ting du har mistet.
Skrivetilgang får du først når du har minst 25 innlegg.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Re: Savnet katt - kan noen hjelpe?

Innlegg av snuppedilla »

Har blitt skremt bort... hund.. brun stor hund?
ynkelig mjauing.. hun har ellers en sped og søt stemme.
snill dame, langt unna, nå har jeg fått mat. andre katter hos denne damen, (ta kontakt med foreninger nær deg, en eller annen kobling dukket opp her). Ser en hovedvei. altså en vei der flere kjører for å komme seg til sine gater.. dette er muligens den veien som er markert gult og går over elven. over broen tror jeg.
Leter etter hjemvei.. det jeg er usikker på er om hun blir hos denne personen eller vil prøve å finne veien tilbake, hun er IKKE dø!!!

Denne personen er obs på og vil prøve å finne eiere og hjelpe... føler det er noe likt med måten jeg gjør ting på når jeg kommer over forvillede dyr som føles til å ha hatt ett hjem.

Stå på, dette tror jeg vil ende bra :) mulig det nærmer seg en gjenforening her...
Antall ord: 166
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Re: Savnet katt - kan noen hjelpe?

Innlegg av Diffusa »

snuppedilla skrev:
Astarte skrev:Jeg ønsker dere alt godt i ventingen på kjære pusen. Det er vanskelig når man ikke vet hva som har skjedd!

Og Svartepus, min Guru: Det innlegget må du gjerne også lime inn i dyretråden! FOR DET ER SÅ VIKTIG!!!! Jeg har hørt katte eiere si at de syns det er FOR DYRT å sterilisere. Vel, da ser tante Grusom rødt, og tenker at da bør de heller ikke ta på seg dyr. :666

Svartepus har et stort poeng.. det er akkurat slik jeg ville ha skrevet det :notworthy:
Det er ikke så dyrt å sterilisere idag som det var før.. dette kan man fint få helt ned til 800 kr... bare å ringe rundt og sjekke priser. Man kan jo planlegge litt og spare :) Så kan man høre etter om lokale foreninger har kampanjer hvor eiere får dette redusert i pris fordi foreningen legger ut for beløpet imellom. Dette er til eiere som evnt har dårlig råd.. men sånn tatt i betraktning styret med å få tak i pillene, veterinærbesøk og resepter og så kjøpe.. så har du kostnadene.. alt i alt blir det billigere med sterilisering da.

Når det gjelder savnet pus.. legg ut bilde av den og navnet på den, så kan jeg også prøve å hjelpe :)
Jeg synes ikke det er dyrt.
Jeg ville hverfall gladelig ha betalt en tusing for å slippe å avlive søte små nøster den dagen de måtte bort og ingen ville ha dem.
Antall ord: 258
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !