Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Mistede ting og dyrmyntperm med høy affeksjonsverdi rotet bort eller stjålet

Plassen for å spørre om noen "ser" dyr eller ting du har mistet.
Skrivetilgang får du først når du har minst 25 innlegg.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

trespiser
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 18 Feb 2008 18:04
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oppland

myntperm med høy affeksjonsverdi rotet bort eller stjålet

Innlegg av trespiser »

Noen klarsynte som kan være så snill å hjelpe meg eller noen som har anbefaling til meg?

Det er slik at jeg får skylda for å ha stjålet en perm med spesielle mynter som har en høy affeksjonsverdi for eieren.

Her på gården så var det bursdagsfeiring med bare nære slektninger for min gamle bestemor på mandag.

Jeg liker ikke slektningene mine så jeg besøker bestemor når alle har reist og på et skap i gangen så ligger det en gjenstand som tydeligvis var denne forsvunnede myntpermen og jeg ser litt på den (aldri sett den før og pleier aldri å ligge noe annet på det skapet) mens jeg går forbi og tenker ikke noe særlig mer over den.

Tanta mi som er her på besøk hadde tatt den etterpå å lagt den inne på sitt soveværelse.

Dagen etter (i går) så er den forsvunnet og den hadde tydeligvis blitt borte mandag kveld.

Jeg får skylda og det er veldig vondt for meg.

Noen som kan hjelpe eller vet om noen klarsynte?

Vær så snill, det er vondt og jeg kommer i så dårlig humør at jeg blir lys forbanna.
Antall ord: 204

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- myntperm med høy affeksjonsverdi rotet bort eller stjålet

Innlegg av Svartepus »

Blir du kvitt mistanken om du finner den ved hjelp av noen her? Hvis noen kan hjelpe deg slik at du finner ut hvor den er, risikerer du jo bare å få høre at "siden du visste hvor den var, hadde du selvsagt en finger med i spillet"... Eller vil de tro på deg om du sier at noen her inne så den eller hvem som hadde tatt den?

Bevisbyrden ligger på dem som mener du er en tyv, så jeg ville ha snakket med bestemor og håpt at hun tror deg og at den etterhvert dukker opp igjen. Evt. tilby deg å hjelpe bestemor å lete etter den (på tantes soverom kanskje?).
Antall ord: 112
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
trespiser
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 18 Feb 2008 18:04
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oppland

- myntperm med høy affeksjonsverdi rotet bort eller stjålet

Innlegg av trespiser »

Hei! : )

Tusen takk for et raskt og seriøst svar.

Må bare nevne at alt det du sa er gjort. Har lett og forklart min bestemor at det ikke er jeg og hun tror meg.

Uansett så virker det som du forstår hva jeg mener og jeg er faktisk vant til folk som ikke forstår meg så enten er du meget god til å forstå eller så er det jeg som er vanskelig å forstå men takk for seriøst svar. Har sett så mange kverulerende tulle svar her inne at jeg ikke hadde forventa noe særlig annet desverre men jeg vet at det finnes klarsynte som kan hjelpe men jeg vet også at det finnes mange bløffmakere og jeg tror det er mange med paranormale evner som holder det hemmelig.

Men jeg arbeider fortsatt med å finne en klarsynt for hvis det er noen andre som har stjålet den så er jeg i hvertfall helt uskyldig.

Jeg blir mistenkt fordi jeg har vært litt frekk og forsynt meg av ting som jeg egentlig ikke burde og jeg er en liten rotekopp som virker litt surrete og uklar men er egentlig det motsatte (håper jeg)
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- myntperm med høy affeksjonsverdi rotet bort eller stjålet

Innlegg av Svartepus »

Så bra at bestemor tror deg, og det er jo egentlig hovedsaken. Jeg er dessverre ikke klarsynt, men ønsker deg lykke til med å finne ut av dette! Falske beskyldninger er aldri noe greit.
Antall ord: 33
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

- myntperm med høy affeksjonsverdi rotet bort eller stjålet

Innlegg av Asbjørn »

trespiser skrev:Det er slik at jeg får skylda for å ha stjålet en perm med spesielle mynter som har en høy affeksjonsverdi for eieren.
<klippet ned bittelitt... >
Dagen etter (i går) så er den forsvunnet og den hadde tydeligvis blitt borte mandag kveld.

Jeg får skylda og det er veldig vondt for meg.

Noen som kan hjelpe eller vet om noen klarsynte?

Vær så snill, det er vondt og jeg kommer i så dårlig humør at jeg blir lys forbanna.
Det hjelper lite om du får en klarsynt til å si "det var **** som tok den, - vedkommende vil bare nekte, og skylde på deg...

Jeg vil heller faktisk anbefale deg å vurdere politianmeldelse av hele greia, - dersom det er noen som beskylder deg for å ha tatt den permen. ( forutsatt at du IKKE har tatt den, da :) )
Både fordi
- det å beskylde noen for slik, regelrett er ærekrenkelse,
- Hvis politiet ser på saken, og oppklarer den, vil du bli frikjent, din bestemor får igjen permen,
og man får også vite hvem man ikke kan stole på blant de som var tilstede.

- Og ; Om du politianmelder saken, - vil man forhåpentligvis forstå at "så dum er du ikke" . . .

A
Antall ord: 206

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
trespiser
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 18 Feb 2008 18:04
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oppland

- myntperm med høy affeksjonsverdi rotet bort eller stjålet

Innlegg av trespiser »

jeg har faktisk vært inne på tanken for jeg finner meg ikke i å bli behandlet på den måten. Men da er det en perm med bare verdiløse mynter og politiet har nok viktigere ting enn å lete etter det og avhøre. Så sken blir nok mest sannsynlig henlagt. Men det at jeg blir æreskrenket vil jeg at de skal angre på fordi ikke bare tror dem at jeg har tatt den men de tror at jeg har tatt ut myntene og solgt dem helt ut i fra det blå. Jeg har aldri gjort noe slikt og aldri ville gjort det selv om jeg kunne det. Og jeg jeg har også en haug av gamle mynter fra norge og en haug med mynter i fra hele verden og jeg har undersøkt noen mynter om de har verdi men det har dem ikke. til og med de fra krigen har ingen eller liten verdi.
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
trespiser
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 18 Feb 2008 18:04
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oppland

- myntperm med høy affeksjonsverdi rotet bort eller stjålet

Innlegg av trespiser »

da har jeg leita lenge og når jeg gjikk ut i dagligstuen igjen fikk jeg øye på noe som sto bak den ene stolen og det var permen. Har også vitne på det så da er det bare å fryde seg over hvem som egentlig er dumme.

Takk for all hjelp, interesse og oppmerksomhet!

Håper jeg kan gi dere noe tilbake snart! : )
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links