Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserIntime ånder (II)

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Joline

- - Intime ånder (II)

Innlegg av Joline »

Asbjørn skrev:I noen tilfeller vil det å hjelpe en sjel videre, faktisk fungere bedre for en prest, enn for en "heks".

Og forklaringen er ikke så vanskelig som man skulle tro ;
Dersom den som er der ( og ikke har kommet seg videre ), vil lettere akseptere at en prest velsigner huset, og ber ånden / sjelen reise videre - eller " gå til Gud" . .

Dersom en som ikke er kristen kommer der og mumler sine ritualer, - og attpåtil kaller seg en heks, vi det i et slikt tilfelle kunne medføre protester fra den som er igjen, og kan i noen tilfeller faktisk øke "bråket".
Det kommer helt an på situasjon, ( noen ganger klarer ikke presten å gjøre noe heller )...

Det viktigste er uansett at man viser respekt for den som ikke har kommet seg videre, og gjerne viser litt av veien videre ( lyset )...

Det kan og være andre ting som skal frem , før vedkommende vil gi slipp, - derfor bør også intuisjon / evner være åpne, slik at man kan formidle det som evt kommer ...

A
Jeg har forsøkt å kommunisere med "ham", men jeg får ikke svar. Hun ene mediumet som var her, sa at han fortalte henne at jeg minnet ham om kona hans - og at dette var så langt tilbake som til vikingtiden. Og at han hadde misforstått hele situasjonen. Nja vet ikke jeg altså...
Jeg ser også veldig ofte blå lysglimt når "han" kommer. Av og til ser jeg hvite lysglimt. Oftest når jeg har øynene igjen, men av og til også når jeg har øynene oppe.
Har tenkt på om det kan skyldes noe feil med øynene, selv om jeg nettopp har vært hos optiker. så har jeg også tenkt på om det kan være flere til stede enn "ham", at de blå lysglimtene kan representere noen andre? For har jo lest at blått lys/farge er en healingfarge?

Jeg har alltid snakket til "ham" med respekt, men prøvd å være bestemt i forhold til å la meg være i fred. Dessverre har nok min egen usikkerhet gjort at jeg nok ikke har virket troverdig nok. Men kanskje en prest har nok tyngde til å overbevise denne ånden. Må le litt for meg selv her jeg sitter, når jeg prøver å høre meg selv ta den telefonen: Hei! Du, jeg lurte på om du kan komme hjem til meg å velsigne huset mitt fordi jeg har et spøkelse her som ikke vil gå over til den andre siden. You dig? :mozilla_innocent: :D
Antall ord: 427

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
12
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Intime ånder (II)

Innlegg av Arven »

En liten oppmuntring til "hjelp, hva vil presten si " følelsen din :
Et lite utklipp fra linken her :
– Når vi som kirke får melding om slikt, hører vi på det som blir fortalt av folk om hva de har opplevd. Presten som var til stede utførte bønn og velsignelse,

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/pre ... 92131.html
Antall ord: 63
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- Intime ånder (II)

Innlegg av Diffusa »

Kanskje det er lettere og kanskje det til og med holder med å gå å prate med en prest, siden "mannen" følger deg liksom? Og når en først er hos presten så blir det kanskje også lettere å be presten med hjem? Da slipper man å ta det på telefon og vil lettere se reaksjonen til presten og vite hvor du har ham/henne.
En gir kanskje også presten en større mulighet til å forberede seg.

Jeg tenker at det kanskje er dumt av meg å skrive som så men jeg begrunner det med at for meg så er det ikke en fornøyelse å prate i telefonen fordi jeg da ikke ser samtalen men kun hører den, noe som kan gjøre meg usikker da jeg kanskje er litt for skeptisk til mennesker jeg ikke kjenner.
Antall ord: 135
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Anemone
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 27 Mai 2011 17:54
12
Blitt takket: 3 ganger

- Intime ånder (II)

Innlegg av Anemone »

Jeg har hatt en seksuell opplevelse med noe usynlig, jeg var på et hotel rom i Spania helt alene.
Det var både skremmende og godt og litt flaut og etterpå ble jeg en smule " paranoid " hvem var det, er han he rnå og vil han følge med meg osv. Men det var bare den ene gangen.

Om det er noe nevrologisk som spiller oss et puss så trenger det ikke vær een alvorlig sykdom. Det er naturlig at pulsen stiger når vi opplever noe totalt fremmed og kanskje skremmende.

Jeg har selv opplevd at det er en som legger seg i sengen med meg og bare sukker tungt og ikke noe mer. Jeg ber vedkommende om å gå ut av sengen min - og helst forsvinne, men jeg vil også gjerne vite hvem det er og hva h*n vil. Jeg har hatt 2 kjærester som har dødd i ung alder, før 30 og jeg tror det er en av dem og det syns jeg er ok. Jeg er ikke redd dem, men å ha sex på et hotel i Spania med noe usynlig var litt skremmende. Det gikk fort for å si det sånn.
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- Intime ånder (II)

Innlegg av Nattstjerne »

Joline skrev:Hei!



Noen andre her som har opplevd å bli tafset på av noe usynlig på en seksuell måte, hvor enn usannsynlig og søkt det kan høres ut? :?

Hei!

ja nå er det en stund siden jeg var her inne og derfor glemt hvordan jeg svarer.Havner dette under ditt sitat så håper jeg folk forstår likevell.

For en tid tilbake hadde jeg en klebeånd som ifølge ett medium som fjernet han var forelsket i meg.Jeg hadde endel rare opplevelser som var litt lik dine.En kveld jeg hadde lagt meg så kjendte jeg en hånd som nappa i dyna mi og en stemme som sa:" Du er så vakker"...,
andre ganger tok han meg på håret,la seg inntill meg i sengen og strøk over meg og siste gangen våknet jeg av at han satt på sengekanten min og holdt frem en hjertekopp der hjertet var forstørret..!Jeg var virkelig elsket ;O))
Men rart at det går ann egentlig..er litt glad for at han nå bare er på besøk.
Antall ord: 186

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Joline

- - Intime ånder (II)

Innlegg av Joline »

Anemone skrev:Jeg har hatt en seksuell opplevelse med noe usynlig, jeg var på et hotel rom i Spania helt alene.
Det var både skremmende og godt og litt flaut og etterpå ble jeg en smule " paranoid " hvem var det, er han he rnå og vil han følge med meg osv. Men det var bare den ene gangen.

Om det er noe nevrologisk som spiller oss et puss så trenger det ikke vær een alvorlig sykdom. Det er naturlig at pulsen stiger når vi opplever noe totalt fremmed og kanskje skremmende.

Jeg har selv opplevd at det er en som legger seg i sengen med meg og bare sukker tungt og ikke noe mer. Jeg ber vedkommende om å gå ut av sengen min - og helst forsvinne, men jeg vil også gjerne vite hvem det er og hva h*n vil. Jeg har hatt 2 kjærester som har dødd i ung alder, før 30 og jeg tror det er en av dem og det syns jeg er ok. Jeg er ikke redd dem, men å ha sex på et hotel i Spania med noe usynlig var litt skremmende. Det gikk fort for å si det sånn.
Hei! Å så godt å lese at du har opplevd noe lignende som meg. Ja det er skikkelig skremmende å ikke se den som er der, eller vite hvem det er. Jeg skjønner godt at du tenker at noen av besøkene dine kan være en av dine tidligere kjærester, da føles det sikkert litt mindre skremmende. Men den i spania, den tror du var noe(n) annet? Godt den lot deg være i fred etter den ene antastingen iallfall. :)

Ps. hva var det som gikk fort?
Antall ord: 290

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Joline

- - Intime ånder (II)

Innlegg av Joline »

Nattstjerne skrev:
Joline skrev:Hei!



Noen andre her som har opplevd å bli tafset på av noe usynlig på en seksuell måte, hvor enn usannsynlig og søkt det kan høres ut? :?

Hei!

ja nå er det en stund siden jeg var her inne og derfor glemt hvordan jeg svarer.Havner dette under ditt sitat så håper jeg folk forstår likevell.

For en tid tilbake hadde jeg en klebeånd som ifølge ett medium som fjernet han var forelsket i meg.Jeg hadde endel rare opplevelser som var litt lik dine.En kveld jeg hadde lagt meg så kjendte jeg en hånd som nappa i dyna mi og en stemme som sa:" Du er så vakker"...,
andre ganger tok han meg på håret,la seg inntill meg i sengen og strøk over meg og siste gangen våknet jeg av at han satt på sengekanten min og holdt frem en hjertekopp der hjertet var forstørret..!Jeg var virkelig elsket ;O))
Men rart at det går ann egentlig..er litt glad for at han nå bare er på besøk.
Hei, og tusen takk for svar!

Veldig kjekt å lese dette, selv om det virker utrolig. Men jeg vet jo at det er fullt mulig (dessverre).
Det høres ut som at den som var på deg, var en som ville deg godt iallfall, og det må ha hjulpet litt kanskje? Virker som en anstendig og velloppdratt "ånd" som var hos deg - ikke en slik overgriper som er hos meg :? Så du får besøk av ham enda ja, så koselig å ha noen man føler passer på seg, så lenge de ikke går over streken da selvsagt. :)
Antall ord: 287

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- Intime ånder (II)

Innlegg av Diffusa »

Hei Joline.

Hvordan går det nå? Har du fått gjort noe i forhold til denne saken?
Antall ord: 18
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Joline

- Intime ånder (II)

Innlegg av Joline »

[background=][/background]

Hei Diffusa!
Så hyggelig av deg å spørre :)

Jeg har vært hos legen og sagt fra om svimmelhetsanfallene og at jeg kjenner trykk mot kroppen og har sanseforstyrrelser osv. Legen undersøkte meg og henviste meg til å få tatt en mr for å utelukke at det ikke er noe galt i hjernen som gjør at jeg kjenner disse symptomene.
Jeg tror selv at det ikke er der det ligger, men at det er noe her som påvirker meg. Men ingen klarer å se dette (av de klarsynte), og det bekymrer meg. Jeg er psykisk frisk som en fisk, men er jo nesten som at jeg begynner å tvile på meg selv når ingen kan bekrefte det jeg opplever.
Derfor er det kjekt å lese at det er andre her i tråden som har opplevd det samme som meg, selv om de ikke opplevde over lang tid, slik jeg har.
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Anemone
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 27 Mai 2011 17:54
12
Blitt takket: 3 ganger

- Intime ånder (II)

Innlegg av Anemone »

At man blir svimmel kan jo ha utrolig mange årsaker, som plutselig fall i blodtrykket. Dette kan jo normalt ikke måles om man ikke måler akkurat i det det skjer.

Muskler kan og spille oss et puss inni mellom. Selv har jeg en nevrologisk diagnose som gjør at det av og til kjennes ut som det dirrer i armen ( slik som mobilen vibrerer ) eller at det plutselig napper i en muskel her og der.

Men om jeg var deg og jeg hadde trodd at dette var noe uvelkomment, så ville jeg vært tydelig på at personen skulle forsvinne. Det kan du klare selv ved å gi beskjed. Enten pent og hvis ikke det hjelper så ville jeg lagt til noen fyldige gloser.

Jeg ville bedt personen om å la meg være i fred og fortelle hvorfor. Du er selv " herre i ditt eget hus"
Så hvis det er vemmelig så ikke streb etter å finne ut hvorfor det skjer, eller hvem det er, bare få det bort. :rasende
Antall ord: 169

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- Intime ånder (II)

Innlegg av Diffusa »

Jeg håper det ikke er noe "feil" med deg Joline, hvertfall ikke noe som ikke lar seg fikse. Krysser fingrene for deg :)
Jeg forstår at det er lett å begynne å tvile på seg selv i en slik situasjon, spesielt når man ikke får noe oppklaring på det hverken på den ene eller andre siden.
Mens du venter på mr så er det kanskje ikke så dumt å forsøke å distansere seg fra det, samtidig som du evt fører logg på det mens det skjer?

Jeg lurer også litt på hvem disse klarsynte du har brukt er, hvor mange forskjellige har du pratet med?
Antall ord: 106
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Joline

- - Intime ånder (II)

Innlegg av Joline »

Anemone skrev:At man blir svimmel kan jo ha utrolig mange årsaker, som plutselig fall i blodtrykket. Dette kan jo normalt ikke måles om man ikke måler akkurat i det det skjer.

Muskler kan og spille oss et puss inni mellom. Selv har jeg en nevrologisk diagnose som gjør at det av og til kjennes ut som det dirrer i armen ( slik som mobilen vibrerer ) eller at det plutselig napper i en muskel her og der.

Men om jeg var deg og jeg hadde trodd at dette var noe uvelkomment, så ville jeg vært tydelig på at personen skulle forsvinne. Det kan du klare selv ved å gi beskjed. Enten pent og hvis ikke det hjelper så ville jeg lagt til noen fyldige gloser.

Jeg ville bedt personen om å la meg være i fred og fortelle hvorfor. Du er selv " herre i ditt eget hus"
Så hvis det er vemmelig så ikke streb etter å finne ut hvorfor det skjer, eller hvem det er, bare få det bort. :rasende
Ja svimmelhet kan ha mange årsaker, som det du nevner og f.eks ha fått i seg for lute væske og mat. Blodtrykket mitt har alltid vært stabilt og normalt lavt. Jeg har opplevd å få blodtrykksfall èn gang tidligere, men jeg synes ikke det føles likt. Svimmelhetsfølelsen kjennes veldig rar ut, jeg får et slags sug i magen og så føles det ut som at kroppen blir bittelitt vektløs i et microsekund, samtidig som at hjertet begynner å slå hardere. Jeg kan få leamus i kroppen på de rareste steder he he, rykninger i ulike deler av kroppen også, uten at jeg tror dette nødvendigvis har sammenheng med noe spirituelt. Selv om jeg håper dette ikke skyldes noe nevrologisk selvfølgelig. (håper de fleste opplever dette fra tid til annen :) )

Jeg har bedt personen la meg være i fred både med en vennlig og bestemt tone, og da det ikke hadde noen effekt, med en enda mer bestemt tone.
Eneste grunnen til at jeg har villet vite hvem/hva det er, er for å vite hvem jeg bør søke hjelp hos for å få det bort, siden jeg til nå ikke har klart det på egen hånd. :bat
Men jeg har enda ikke kontaktet en prest...sitter litt langt inne for å gjøre det kjenner jeg, men det kan være det er det som skal til. Aner ikke :?
Antall ord: 412

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Joline

- - Intime ånder (II)

Innlegg av Joline »

Diffusa skrev:Jeg håper det ikke er noe "feil" med deg Joline, hvertfall ikke noe som ikke lar seg fikse. Krysser fingrene for deg :)
Jeg forstår at det er lett å begynne å tvile på seg selv i en slik situasjon, spesielt når man ikke får noe oppklaring på det hverken på den ene eller andre siden.
Mens du venter på mr så er det kanskje ikke så dumt å forsøke å distansere seg fra det, samtidig som du evt fører logg på det mens det skjer?

Jeg lurer også litt på hvem disse klarsynte du har brukt er, hvor mange forskjellige har du pratet med?
Tusen takk Diffusa! :)
Å som jeg prøver å distansere meg fra det når jeg opplever det, men når det først er der er det umulig å ikke la seg påvirke. Eneste som får bort berøringene og svimmelheten, er å vifte nærværet bort eller flytte på meg. Men det kommer tilbake når jeg så setter eller legger meg med igjen. Det er som en jævla klegg (pardon my french), men er mindre påtrengende i perioder uten at jeg vet hvorfor...Tenk hvis jeg konstruerer hele greia i huet mitt?? Ja har tenkt tanken nemlig, det er jo for sprøtt til å være virkelig. Men er jeg virkelig så sprø? :cry: :)
Antall ord: 225

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Anemone
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 27 Mai 2011 17:54
12
Blitt takket: 3 ganger

- Intime ånder (II)

Innlegg av Anemone »

Noen ganger har ting en helt naturlig forklaring.
Men prester kommer hjem å velsigner hus og hjem, det er endel av jobben deres det og.
Du trenger ikke si annet enn at du tror det er kommet noe på besøk som ikke skal være der.
Så kommer presten hjem å ber.

Du kan også selv be i alle rommene dine, du kan lage en liten bønn å fremføre eller lese f. eks fader vår mens du visualiserer denne ånden bort fra hjemmet ditt eller inn i lyset.

Jeg hadde presten på besøk, han ville gjerne vite så han spurte og grov, og jeg svarte så godt jeg kunne. Det neste som dukket opp i livet mitt var en engel, da måtte jeg nesten flire. Den fikk være i fred da den hadde et budskap til meg. Det viktige er at vi finner svaret på hva de vil, det kan ligge et svar i det små. Vi leter som oftest etter store tydelige svar. Er det noe du lurer på kanskje ? noe som denne ånden prøver å fortelle deg ? Kanskje ikke.. Men som sagt så kan det være at kroppen din spiller deg et puss.
Antall ord: 200

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Joline

- - Intime ånder (II)

Innlegg av Joline »

Anemone skrev:Noen ganger har ting en helt naturlig forklaring.
Men prester kommer hjem å velsigner hus og hjem, det er endel av jobben deres det og.
Du trenger ikke si annet enn at du tror det er kommet noe på besøk som ikke skal være der.
Så kommer presten hjem å ber.

Du kan også selv be i alle rommene dine, du kan lage en liten bønn å fremføre eller lese f. eks fader vår mens du visualiserer denne ånden bort fra hjemmet ditt eller inn i lyset.

Jeg hadde presten på besøk, han ville gjerne vite så han spurte og grov, og jeg svarte så godt jeg kunne. Det neste som dukket opp i livet mitt var en engel, da måtte jeg nesten flire. Den fikk være i fred da den hadde et budskap til meg. Det viktige er at vi finner svaret på hva de vil, det kan ligge et svar i det små. Vi leter som oftest etter store tydelige svar. Er det noe du lurer på kanskje ? noe som denne ånden prøver å fortelle deg ? Kanskje ikke.. Men som sagt så kan det være at kroppen din spiller deg et puss.
Tusen takk for svar :)

Ja svært ofte har nok såkalt uforklarlige ting, en naturlig årsak. Jeg pleier som regel først å tenke i de baner, men når det er så intenst som det jeg opplever har jeg vært nødt å lete andre steder. (Kald trekk mot ansiktet samtidig som svimmelheten kommer, suget, lysglimtene, hjertebanken og de intime berøringene). Men er uansett greit å få sjekket ut det fysiske, og utelukke at det er der det ligger, ser frem til å få det unnagjort.

Jeg skal ta mot til meg og første be bønn i alle rommene, selv om jeg nok kommer til å føle meg litt dum he he, og dernest skal jeg kontakte prest. Jeg må bare gjøre det. Funker ikke det, nei da får jeg heller bare lære meg å leve med det som er her, eller med kroppen min som sa tydeligvis må være på bærtur :hikk Takk for tipset!
Ja jeg lurer på mye rart, men kanskje ikke så store ting. Men hvis denne som kanskje er hos meg, har noe den vil si, hvorfor ikke si det til meg da - gi meg et tegn eller noe. Hvorfor ligge å tafse på meg på den måten? :?: Den har fått oppmerksomheten min for lengst for å si det sånn...
Nei jeg får bare vente å se, prøver bønn i første omgang, deretter prest. Takk igjen :)
Antall ord: 442

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !