Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserFlytter på ting

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

uvitenjente
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 13 Jun 2012 16:18
11

Flytter på ting

Innlegg av uvitenjente »

Hei,

Jeg har hatt mange rare opplevelser i det siste som jeg gjerne vil ha svar på, merket noe likt når jeg var liten men tenkte ikke mer over det før at det begynte skje så mye nå i det siste. Saken er den at ting flytter på seg (når jeg leter etter noe så er det vekke, begynner jeg å gjøre den tanken jeg får i hodet, finner jeg tingen på samme plass som jeg la den fra meg), også det at når jeg står med ryggen til ting så ramler de på gulvet av seg selv, selv om de ligger inn på bordet og henger skikkelig på knaggene sine, også det at det er vind i gardinene mine uten at jeg har noen åpne dører og vinduer også er det ingen ventilasjon som står på når jeg oppdager dette.... Er det noen som kan hjelpe meg forstå hva dette kan være eller hjelpe meg sette noen ord på det som skjer?
Antall ord: 173

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
12
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Flytter på ting

Innlegg av Arven »

Høres ut som noen ønsker at du skal vite at de er der :D Åndelig aktivitet eller en hjelper kanskje. Ikke godt å si nøyaktig. Du kan jo spørre om vedkommende kan gi deg noe tegn på hvem det er
Antall ord: 41
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
uvitenjente
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 13 Jun 2012 16:18
11

- Flytter på ting

Innlegg av uvitenjente »

Hvordan kan jeg dette, og hva er liksom tegnet da?

For var på en kles butikk i dag, når jeg stod i kassen å skulle betale så var det et stativ med truser som hang på knaggene sine, for jeg såg tilfeldig på det stativet før jeg gikk til kassen. Altså når jeg stod med ryggen til å tok i lommeboken ble denne "kastet" i guvlet til der jeg stod som var ca. 2 meter vekke, et lite stykke fra kassen til dette stativet. Var det bare innbiling eller hva kan dette ha vært?
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Flytter på ting

Innlegg av jeditrond »

uvitenjente skrev:Hvordan kan jeg dette, og hva er liksom tegnet da?

For var på en kles butikk i dag, når jeg stod i kassen å skulle betale så var det et stativ med truser som hang på knaggene sine, for jeg såg tilfeldig på det stativet før jeg gikk til kassen. Altså når jeg stod med ryggen til å tok i lommeboken ble denne "kastet" i guvlet til der jeg stod som var ca. 2 meter vekke, et lite stykke fra kassen til dette stativet. Var det bare innbiling eller hva kan dette ha vært?
Kan også være poltergeist, dine egne telekinetiske evner som ubevisst påvirker omgivelsene dine :)
Antall ord: 114
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
uvitenjente
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 13 Jun 2012 16:18
11

- Flytter på ting

Innlegg av uvitenjente »

Hva er dette da??
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Flytter på ting

Innlegg av jeditrond »

uvitenjente skrev:Hva er dette da??
Telekinese er den biten av telepati som har med og flytte ting med kun tankekraft akkurat som telepati er kommunikasjon fra person til person kun via tankene. I mange tilfeller av poltergeistaktivitet er det som regel en eller flere yngre personer til stede i husstanden som ikke er klar over at det er de selv som gjør dette. Årsaken kan være opprørte følelser eller lignende som man ikke får gitt utløp for på annen måte enn på det ubevisste plan.
Antall ord: 93
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
uvitenjente
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 13 Jun 2012 16:18
11

- Flytter på ting

Innlegg av uvitenjente »

Det tror jeg ikke er i mitt tilfelle for jeg er en jente på 25 alene
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Flytter på ting

Innlegg av jeditrond »

uvitenjente skrev:Det tror jeg ikke er i mitt tilfelle for jeg er en jente på 25 alene
Poltergeist kan opptre senere i livet også, ikke bare tidlig i ungdommen. Tviler på at hjelperne dine lager så mye krøll for deg at de drar ned klesstativ o.l. ute i butikkene :)
The Poltergeist Agent: Though the agent can usually be narrowed down to one person, in some cases the agent appears to consist of two or more people who co-create a psychological dynamic that causes one or more of the people to mentally "set off" the physical disturbances. Studies and investigations show that agents are typically experiencing repressed or unresolved emotional stress. Adolescence is commonly a stressful life period (psychologically and physically) and not surprisingly, the majority of reported poltergeist cases involve adolescent agents (the age range is from 12 or 13 to early 20s). However, people of all age groups are potential poltergeist agents (although there has been a noticeable lack of agents under 10 or 11). Studies have also shown that people with epilepsy or epileptic-like activity in the brain are sometimes associated with poltergeist activity. This does not mean that everyone under stress or with epilepsy will be a poltergeist agent. In fact, the phenomenon is very uncommon, even though minor PK events may occur throughout someone's lifetime. Even in severe cases of repressed stress or epilepsy, poltergeist activity rarely occurs.
Hentet fra: http://www.mindreader.com/opi/poltergeists/
Antall ord: 246
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links