Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserfå ånder til å slutte

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

uvitenjente
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 13 Jun 2012 16:18
11

få ånder til å slutte

Innlegg av uvitenjente »

hvordan få ånder til å slutte tukle med strømmen, og andre elektriske ting?
prøvd si at det plager meg å at de må slutte
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- få ånder til å slutte

Innlegg av Kiara »

Har dere fått sjekket at allt er i orden med strømtilførselen, og el-nettet i huset da? Hvis ikke, så er det første bud! Hvis dere har gjort det, og allt er i orden.. så kan en lure da... Hvilken andre opplevelser har du hatt da, som tyder på at du har ånder der?
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
tvilerlitt
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 27 Jan 2010 09:19
14
Kjønn (valgfri): Gubbe.
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 68 ganger

- få ånder til å slutte

Innlegg av tvilerlitt »

Om man er åpen mot det åndelige - ja så får man jo lett besøk da, slik er det bare. Det er ikke bare bare bare å være åpen eller trene seg til å bli det, det følger endel med på kjøpet... Man må kansje aller først lære å jorde / beskytte / stenge og slike ting.

Så om du har unger i huset som elsker å slå lysene av og på, så er de enten humoristiske eller ønsker litt kontakt, mao at du skal bruke litt mer tid på dem og prate med dem/leke osv. Vel slik er det med ånder også, de har vel oppfattet det slik at du er positiv til dem, og da kommer de gjerne.

MAO om du skal få dem til å høre på deg å la el ting osv være i fred, så kansje du må få historien demmes først osv osv - dette er diskutert opp og ned i andre tråder her inne..

Eller så får du vurdere å gjøre slik andre gjør som har besøk - bestille husrens fra noen som kan/driver med slikt. Pass da på å avtale at du gjerne vill ha litt opplæring i hva du kan gjøre for for å unngå slike situasjoner fremover i tilfelle nye/andre ånder kommer på besøk etterhvert.

Lykke til :)
Antall ord: 224

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
tvilerlitt
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 27 Jan 2010 09:19
14
Kjønn (valgfri): Gubbe.
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 68 ganger

- få ånder til å slutte

Innlegg av tvilerlitt »

En liten ting til, det tipse om det elektrikse skal man ikke kimses av, meget viktig. Huset bør sjekkes spesiellt for jordingsfeil, det er også viktig for beboerenes sikkerhet så du ikke får deg ei "karamell" i dusjen. Og der glemmer folk noe viktig, du må sjekke at du ikke har jordingsfeil ok, men årsaken til jordingsfeilen kan f.eks ligge i ett av nabohusene.... Vi hadde en jordingsfeil i huset for noen år siden som viste seg å ligge i en dypfryser - 4 hus unna... Så skal du helst ha bare jorede stikk-kontakter i huset ditt, det er standard på nye hus, men ikke gamle - nye forskrifter har ikke tilbakevirkende kraft. Mange har ett virvar av sjøteledninger med jorda og ujorda om hverandre, alltid lurt å rydde opp i slikt, kansje få en elektriker til å legge opp flere faste stikk-kontakter om det trengs.

Det kan også være jordingsfeil på fellesantenna, denne glemmer de fleste å sjekke.... Spenningspotensiale mellom felles-antennas jord og husets strøm nett jord - er ikke bra.... Bor du innenfor 500 meter fra ei høyspentlinje, eller like ved jernbanene - vell det er ikke spesiellt lurt.

Så er det ikke bare strøm da, men vann gjør noen ganger samme u-nytten... DVS å bygge hus rett ved ei elv, eller ha en stor vannåre under huset, kan fort føre til "løpske energier" for noen. I gamle dager vurderte man hvor man bygde ett hus men ikke nå lenger, nå fokuseres kun på utsikt og slike ting....

Blei mye generellt her, men så ga jo ikke TS så altfor mye info om sin situasjon og bakgrunn heller da.... :)
Antall ord: 278

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- få ånder til å slutte

Innlegg av Nephandi »

Jeg vil også si at det er ekstremt viktig å få sjekket det elektriske anlegget i huset deres, ofte så kan flimrende lys og elektronikk som ikke oppfører seg som den skal rett og slett være feil i anlegget og det må da fikses. Hvis alt er i orden med anlegget så kan det være du som forårsaker fenomenene, mange som driver med noe overnaturlig vil oppleve slider fenomener, det vil si at elektroniske ting oppfører seg merkelig rundt en og det er ikke så lett å gjøre noe med, du kan forsøke å arbeide med å kontrollere energien din bedre men hvis du er en slider så må du regne med at fenomenet fortsetter en stund.

Hvis det er ånder som er på besøk så er det beste du kan gjøre å finne ut hva de vil. Du kan for eksempel spørre om de vil vise seg for deg i en drøm og fortelle deg hvorfor de er i huset siden ånder som er naugthy på en slik måte ofte gjør det for å få oppmerksomhet.

Du kan også prøve å hjelpe åndene over på den andre siden. Du kan tenne et lys og se for deg en vakker, lysende portal, si til åndene noe slikt som at "hvis dere ønsker å forlate denne veien så er veien nå åpen, gå i kjærlighet." Du kan også få huset renset men jeg synes ikke noe om å kaste ut ånder, jeg mener de døde har like mye rett til å være her som de levende selv når de er plagsomme for oss, så jeg er fullt for å hjelpe dem over men ikke å tvinge dem til å dra.
Antall ord: 284
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
tvilerlitt
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 27 Jan 2010 09:19
14
Kjønn (valgfri): Gubbe.
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 68 ganger

- - få ånder til å slutte

Innlegg av tvilerlitt »

Nephandi skrev: ---Du kan også prøve å hjelpe åndene over på den andre siden. Du kan tenne et lys og se for deg en vakker, lysende portal, si til åndene noe slikt som at "hvis dere ønsker å forlate denne veien så er veien nå åpen, gå i kjærlighet.
Om man gjør dette slik, så for all del husk å stenge denne "Portalen/døren" såsnart man er færdig (det kan gå relativt kjapt), så ikke andre som ikke er spesiellt velkomne ser sitt snitt til å benytte den åpne "Portalen/døra".... MAO man vil jo gjerne ha en viss kontroll med hvem man byr inn i sitt hus, ikke sandt?
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- få ånder til å slutte

Innlegg av Nephandi »

Vanligvis når når man arbeider med Ånder så er å stenge dørene etter seg veldig viktig, men akkurat når man hjelper Ånder over i lyset så er det skjeden noe, fare siden de som alt er i lyset kan komme å gå som de vil uansett. Jeg sier ikke at man ikke skal stenge døren hvis man vil, men hvis intensjonen er å hjelpe noen over i lyset så er ikke dette egentlig en toveis portal.
Antall ord: 78
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

- få ånder til å slutte

Innlegg av Asbjørn »

Dersom man som Nephandi nevner, ber om å få åpnet en port inn til lyset, - for at en ånd / sjel skal kunne gå inn i lyset, - så er det bare kjærlighet på den siden.
Lysets krefter holder det negative ute.
Men det skader heler ikke å be om å få lukket porten, slik at det er en "standard" . . .

Dersom noen derimot driver med magi, eller ouija, og lignende, - stiller det seg annerledes, da anbefaler iallfall jeg at man får lukket porten, - fordi ved slike aktiviteter kan man ha åpnet opp inn til dimensjoner som er mer som vår, - dvs at man har mange spektre av energier.
Og negative energier vil da kansje kunne komme fra de dimensjonene over i vår...

A
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- få ånder til å slutte

Innlegg av Nephandi »

Jeg er helt enig det skader ikke å lukke porten etter seg selv om man har hjulpet et Ånd inn i lyset, jeg er også enig i at hvis man har drevet med magi, hatt kontakt med ånder generelt eller lignede så må man lukke den poten hvis man ikke har lyst på ubudne gjester. Det er ikke bare negative energier og ånder som kan være et problem, men positive som man kanskje ikke vil ha akkurat da, eller de som hverken er negative eller positive men som vi ikke kan forstå og som kan være skadelige uten å mene det. Man bør generelt lukke de dørene man åpner med åndelige praksiser etter seg når man er ferdig, det er mektige ting man driver med og det bør ikke lekes med, det er jeg helt enig i. En port inn i lyset er omtrent det eneste man ikke strengt tatt trenger å lukke etterpå.
Antall ord: 157
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- få ånder til å slutte

Innlegg av xyrea »

Jeg har aldri laga noen portal til noe lys og heller aldri lukka noe som helst av portaler eller lignende. Man MÅ ikke gjøre sånn og slik i det hele tatt, det finnes mange måter å gjøre ting på. Sånn generelt burde folk prøve mer sjøl og ikke bare følge sånne vedtatte 'sannheter' som dere kommer med her.
Antall ord: 66
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- få ånder til å slutte

Innlegg av Nephandi »

Selvfølgelig kan man finne på hjulet helt på nytt hvis det passer en bedre, det er ikke noe galt i det, men akkurat som at når jeg skal koke meg en kopp med kaffe så er det lettere å plugge i trakteren i støpselet og bruke de etablerte sannhetene om elektrisitet isteden for å finne en ny kraftkilde bygge maskiner for å høste den, bygge en ny kaffetrakter fra scratch og så endelig kunne koke kaffen min.

Etablerte "sannheter" er metoder som har vist seg å fungere for folk, dermed er det lettere å råde noen til å bruke disse metodene, spesielt hvis de ikke har mye kunnskap om det alternative. Og så er det dette med kunnskap da, å bare fumble rundt på måfå for å absolutt skulle gjøre noe nytt uten den minste ide om hva man driver med er både farlig og ikke spesielt effektivt, for å gå tilbake til kaffe eksempelet, jeg trenger ganske mye kunnskaper om fysikk, mekanikk og en haug med andre felter for å finne en helt ny måte å bruke energi på og lage en helt ny type maskin til å koke kaffen sin, på samme måte trenger man ganske mye kunnskaper om det åndelige for å lage seg nye metoder.

Jeg er veldig for å finne nye metoder der de etablerte ikke fungerer, eller hvor man føler at de etablerte ikke gir en nok. Men jeg mener at å kaste bort all visdom og kunnskap som andre har samlet bare for å gjøre ting anderledes er unødvendig og grenser til det idiotiske, man trenger ikke å finne opp hjulet på nytt hver gang når de hjulene man har på vogna si fungerer utmerket.
Antall ord: 279
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
galaxy - sluttet

- få ånder til å slutte

Innlegg av galaxy - sluttet »

Det kan være åndenes måte å få energi på fra støm og gi beskjed om at de er der og at de trenger hjelp.
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- - få ånder til å slutte

Innlegg av xyrea »

Nephandi skrev:Selvfølgelig kan man finne på hjulet helt på nytt hvis det passer en bedre, det er ikke noe galt i det, men akkurat som at når jeg skal koke meg en kopp med kaffe så er det lettere å plugge i trakteren i støpselet og bruke de etablerte sannhetene om elektrisitet isteden for å finne en ny kraftkilde bygge maskiner for å høste den, bygge en ny kaffetrakter fra scratch og så endelig kunne koke kaffen min.

Etablerte "sannheter" er metoder som har vist seg å fungere for folk, dermed er det lettere å råde noen til å bruke disse metodene, spesielt hvis de ikke har mye kunnskap om det alternative. Og så er det dette med kunnskap da, å bare fumble rundt på måfå for å absolutt skulle gjøre noe nytt uten den minste ide om hva man driver med er både farlig og ikke spesielt effektivt, for å gå tilbake til kaffe eksempelet, jeg trenger ganske mye kunnskaper om fysikk, mekanikk og en haug med andre felter for å finne en helt ny måte å bruke energi på og lage en helt ny type maskin til å koke kaffen sin, på samme måte trenger man ganske mye kunnskaper om det åndelige for å lage seg nye metoder.

Jeg er veldig for å finne nye metoder der de etablerte ikke fungerer, eller hvor man føler at de etablerte ikke gir en nok. Men jeg mener at å kaste bort all visdom og kunnskap som andre har samlet bare for å gjøre ting anderledes er unødvendig og grenser til det idiotiske, man trenger ikke å finne opp hjulet på nytt hver gang når de hjulene man har på vogna si fungerer utmerket.
Veldig mange metoder har vist seg å fungere for folk, å ikke følge en av de 'vanligste' betyr ikke at man kaster bort noe som helst av visdom og kunnskap. Men hvis man bare går etter boka og lever på andres erfaringer (som kanskje ikke er deres egne engang) og hverken tør eller vil tenke nytt finner man aldri ut om annet faktisk virker eller ikke... og ingenting av dette kan bevises på samme måte som det som skal til for å mekke sammen en kaffetrakter, absolutt alt er bare teorier om hvordan noen tror ting fungerer. Du blander sammen 'å oppfinne hjulet på nytt' med 'å ikke tro på en teori' tror jeg ;)

For å bruke et eksempel som har med portaler å gjøre, å 'smelle igjen døra' rett foran nesa på noe som fint kan åpne den igjen hvis de vil, høres hverken trygt eller lurt i det hele tatt for meg. Egentlig virker det jævlig uhøflig.
Antall ord: 441
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Visenda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 193
Startet: 12 Aug 2012 19:34
11
Kjønn (valgfri): dame
Har takket: 75 ganger
Blitt takket: 80 ganger

- få ånder til å slutte

Innlegg av Visenda »

Vedtatte "sannheter" og å skremme opp nybegynnere fører ikke til utvikling.
Det er helt greit å si at "det kan være en fordel å...", eller "jeg har opplevd at det fungerer bedre hvis..." men man skal ikke fremstille det som den beste måten å gjøre ting på.

Det er altfor mange som mener at måten de gjør det på er den eneste. Og også altfor mange som mener at alt som ikke er lyst og rosenrødt er livsfarlig.
Antall ord: 81
Finn meg på Facebook http://on.fb.me/1bwmLgV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- få ånder til å slutte

Innlegg av Nephandi »

Veldig mange metoder har vist seg å fungere for folk, å ikke følge en av de 'vanligste' betyr ikke at man kaster bort noe som helst av visdom og kunnskap. Men hvis man bare går etter boka og lever på andres erfaringer (som kanskje ikke er deres egne engang) og hverken tør eller vil tenke nytt finner man aldri ut om annet faktisk virker eller ikke... og ingenting av dette kan bevises på samme måte som det som skal til for å mekke sammen en kaffetrakter, absolutt alt er bare teorier om hvordan noen tror ting fungerer. Du blander sammen 'å oppfinne hjulet på nytt' med 'å ikke tro på en teori' tror jeg ;)
Enten så tror man på ting og tror at disse tingene fungerer og da tror man også at det finnes visse regler. Nå jeg sier ikke at man skal fortsette å gå etter boka, jeg er Kaos Magiker for svarte det magisystemet jeg bruker mest kommer fra en fantasy bok, jeg går ikke akkurat etter opptråkkede stier. Imidlertid så når man er en nybegynner så er det greit å bygge et grunnlag som man så kan bygge videre på og da er det faktisk greit å gå den veien som andre har lykkes med før. Eksempelet mitt med kaffetrakteren passer perfekt, skal man finne sin egen vei, skal man kunne tenke nytt så trenger man et grunnlag å gå ut i fra.
For å bruke et eksempel som har med portaler å gjøre, å 'smelle igjen døra' rett foran nesa på noe som fint kan åpne den igjen hvis de vil, høres hverken trygt eller lurt i det hele tatt for meg. Egentlig virker det jævlig uhøflig.
Du viser her en god slump uvitenhet. For det første så slenger man ikke igjen døra for de som helt fint kan åpne den igjen, for de som helt fint kan åpne den driter stort sett i hva en eller annet ritualist driver med, man slenger igjen døra for de som ikke kan åpne den. Man slenger også igjen døra for at noe man har åndelig skapt ikke skal fortsette å trekke energi fra en etter at den ikke lengre trengs.
Vedtatte "sannheter" og å skremme opp nybegynnere fører ikke til utvikling.
Det er helt greit å si at "det kan være en fordel å...", eller "jeg har opplevd at det fungerer bedre hvis..." men man skal ikke fremstille det som den beste måten å gjøre ting på.
Sorry jeg følger ikke beklager at jeg eksisterer tankegangen når jeg gir råd. Er måten jeg gjør ting på den neste, nei selvfølgelig ikke og det har jeg heller aldri påstått, men jeg tror fullt og fast på at Ånder eksisterer og at de må behandles med respekt og det kommer jeg til å si om noen lurer. Å si at man bør behandle noe med respekt er ikke å skremme opp nybegynnere, er å si til noen at de bør bruke redningsvest å skremme opp nybegynnere på skjøen?
Det er altfor mange som mener at måten de gjør det på er den eneste. Og også altfor mange som mener at alt som ikke er lyst og rosenrødt er livsfarlig.
Å si at man bør ta den enkle forhåndsregelen å lukke en portal etter seg er ikke å si at å kontakte ånder er livsfarlig, de som er det vil man vanligvis ikke komme i kontakt med, det man kan møte på er ubehag, uro i huset og så lignede, samt å bli tappet for krefter, å lukke portalen å rense seg er et billig grep å gjøre for å redusere sjansen for dette. Å respektere noe er ikke det samme som å si at det er rosenrødt, og å gi råd er ikke det samme som å si at det en selv gjør er det eneste rette, men man kan bare gi råd etter egne erfaringer og her er det ganske mange som har de samme erfaringene så da er det kanskje et poeng i å høre litt etter og lære litt så kan man bestemme hva man vil gjøre etterpå.
Antall ord: 691
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !