Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserSlette innlegg fra min gamle profil.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
MarieKristine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 28 Aug 2015 15:38
8
Har takket: 17 ganger
Blitt takket: 5 ganger

Slette innlegg fra min gamle profil.

Innlegg av MarieKristine »

Fordi jeg har hatt en god jordomreise de siste år så hadde jeg ikke lenger emailen eller brukernavn som var knyttet til den gamle profilen min PURKA...men PURKA ER ALTSÅ MEG. Setter pris på om admin klarer slette den da jeg har åpnet denne fordi jeg ikke engang husket brukernavn og ikke hadde emailen lengre....Denne nye profilen er den jeg kommer til å fortsette å bruke her inne. På forhånd takk <3 Tidligere PURKA og nå bare med mitt ekte navn MarieKristine.
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Slette innlegg fra min gamle profil.

Innlegg av Svartepus »

Velkommen tilbake! Hadde vært fint om flere gamle kom tilbake da ting er litt dødt her... Eller rettere sagt: veldig steindødt. Totalt utryddet.

Men læll: velkommen! :liker
Antall ord: 30
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Slette innlegg fra min gamle profil.

Innlegg av Asbjørn »

MarieKristine skrev:Fordi jeg har hatt en god jordomreise de siste år så hadde jeg ikke lenger emailen eller brukernavn som var knyttet til den gamle profilen min PURKA...men PURKA ER ALTSÅ MEG. Setter pris på om admin klarer slette den da jeg har åpnet denne fordi jeg ikke engang husket brukernavn og ikke hadde emailen lengre....Denne nye profilen er den jeg kommer til å fortsette å bruke her inne. På forhånd takk <3 Tidligere PURKA og nå bare med mitt ekte navn MarieKristine.
Dersom du sender en PM til meg, med den gamle epostadressa di, og også hvor du først registrerte kontoen på paranormal ( som Ålesund, Oslo, Guatemala osv), så skal jeg se om jeg ikke kan få kontoen under din kontroll igjen.
Det ligger tross alt endel meldinger ute, som jeg pågrunn av sammenheng i trådene helst ikke vil slette. ( gjelder det personvern eller telefonnr, så ser jeg raskt på det, og endrer / sletter).

Dermed kan du kansje få igjen den gamle kontoen, selv om epostadressa ikke eksisterer lengre...

A
Antall ord: 175

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Slette innlegg fra min gamle profil.

Innlegg av Dj_Devil »

Asbjørn skrev:
MarieKristine skrev:Fordi jeg har hatt en god jordomreise de siste år så hadde jeg ikke lenger emailen eller brukernavn som var knyttet til den gamle profilen min PURKA...men PURKA ER ALTSÅ MEG. Setter pris på om admin klarer slette den da jeg har åpnet denne fordi jeg ikke engang husket brukernavn og ikke hadde emailen lengre....Denne nye profilen er den jeg kommer til å fortsette å bruke her inne. På forhånd takk <3 Tidligere PURKA og nå bare med mitt ekte navn MarieKristine.
Dersom du sender en PM til meg, med den gamle epostadressa di, og også hvor du først registrerte kontoen på paranormal ( som Ålesund, Oslo, Guatemala osv), så skal jeg se om jeg ikke kan få kontoen under din kontroll igjen.
Det ligger tross alt endel meldinger ute, som jeg pågrunn av sammenheng i trådene helst ikke vil slette. ( gjelder det personvern eller telefonnr, så ser jeg raskt på det, og endrer / sletter).

Dermed kan du kansje få igjen den gamle kontoen, selv om epostadressa ikke eksisterer lengre...

A
Eller bytte eierskap på alle til nye nicket. det kan du også ;) om eg ikke husker helt feil. hehe.
Antall ord: 197
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Slette innlegg fra min gamle profil.

Innlegg av Asbjørn »

Det er somregel mulig å få tilgang til det gamle nicket, dersom man har tilgang til den gamle epostadressa.
Hvis ikke, kontakt meg med info om den gamle epostadressa, så sjekker jeg om det stemmer.

A
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MarieKristine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 28 Aug 2015 15:38
8
Har takket: 17 ganger
Blitt takket: 5 ganger

Re: Slette innlegg fra min gamle profil.

Innlegg av MarieKristine »

Har ikke vært enkelt å skrive pm til noen her....hvordan gjør jeg det?
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Slette innlegg fra min gamle profil.

Innlegg av Isan »

Hei MarieKristine.

Akkurat i denne saken er det enklest å sende privat melding på følgende måte:
Asbjørn har skrevet et par innlegg i denne tråden. Under/ved siden av hvert innlegg står det diverse knapper - er det vel? - bl.a. "Send privat melding". Hvis du klikker på den i et av innleggene Asbjørn har skrevet, kan du skrive privat melding til ham.
Antall ord: 67
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links