Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserEr det hodet mitt som tuller?

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

heidi_trondheim
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 11 Mar 2016 00:15
8

Er det hodet mitt som tuller?

Innlegg av heidi_trondheim »

Lurer på om det er mulig at noen kan ta følge med meg? jeg har bodd i samme leilighet i snart 3 år og vært veldig fornøyd med å bo her, men de to siste ukene har ikke det vært tilfellet. Det startet etter jeg har vært hos min vennine og min far i noen uker. Etter jeg kom hjem gikk livet i sitt vante gang, helt til en natt jeg stod opp og når jeg kom inn på rommet mitt igjen skvatt jeg ordentlig fordi jeg trodde noen stod der. Tenkte vel egentlig ikke mer på det helt til i kveld. Jeg er i utgangspunktet veldig sliten og trøtt men får ikke til å sove pga. jeg føler noen ser på meg. Så begynte jeg å tenke litt. Jeg har etter jeg kom hjem igjen frosset uansett på døgnet her på rommet. Det er ikke slik litt kald før man blir varm under dynen kald, men ordentlig kald. Jeg har også hatt helt ekstreme livlige drømmer om alt jeg har lest, sett eller hørt den dagen.

Så da kommer spørsmålet: Er det mitt hode som skremmer meg bare? Jeg har alltid vært livredd for slike ting under oppveksten, men ikke her jeg bor nå. Kan føle og bli redd i andre sin hus engang i blandt. Noen tips til hva jeg evt. kan gjøre for å få nattesøvnen tilbake?

Takker for alle svar
Antall ord: 249

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Er det hodet mitt som tuller?

Innlegg av Asbjørn »

Det høres nesten ut som om du kan ha fått "besøk".
Både kuldefølelse, og følelse av nærvær kan indikere at det kan være tilfelle.
( Men en skal være obs på at ens egne tanker også kan trigge slike "følelser"....)

Det en kan gjøre, er å få noen til å hjelpe eventuelle "gjester" videre inn i lyset,
og så foreta en såkalt "husrens" eller "energibalansering".

Spørsmål: Hadde du handlet noe brukt kort før du oppdaget dette ?
Evt om du har fått noe i gave som har tilhørt noen andre ?

A
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !