Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserVar det shadow people?

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Lizzay
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 24 Jan 2010 19:03
14
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 2 ganger

Var det shadow people?

Innlegg av Lizzay »

Hei! Jeg må fortelle min første opplevelse innen den paranormale. Jeg var 13 år gammel da jeg for første gang i mitt liv så en svart person. Eller var det shadow people? Jeg satt på skolebussen på vei til skolen, det var en tidlig vintermorgen. Bussen var på vei til brua, i det vi var nesten på brua, DA så jeg shadow people utenfor bussevindu. Han stod på en berg ved siden av sjøen, og stod helt stille. Jeg husket at jeg var fascinert over at jeg kun så svart, ikke noe farge på kroppen, og samtidig undret på hva i all verden en person skulle stå der ute så tidlig om morgen. Det var kun snø, kulde, trær, hav, vei der, ikke akkurat en plass hvor det er befolkning. Tror det var rundt 7:30- 08 tiden.Og jeg la merket til at det var ikke noe fotspor i snøen. Husket også at han hadde en hatt på seg, ut fra det jeg kunne se.

Etter skolen var jeg på tur hjem med bussen, og det har ikke snødd den dagen. Jeg ventet spent på om jeg skulle se om det var fotspor der han stod. Det var det IKKE! Jeg syntes det var merkelig..

Mange år senere fikk jeg høre fra andre at det har skjedd noe på den brua. Husket ikke hva det var, for det er lenge siden jeg har hørt det. Kanskje var det ham jeg så den vintermorgen.

En god venn av meg fortalte en gang at han og noen venner var ute og kjørte på veien, ca der jeg så personen, begynte han å oppføre seg merkelig og gjorde sånn mimikk på ansiktet. Han var ikke seg selv, det var noen sekunder han var borte. Det var ikke noe hyggelig. Så var det over.

Hva tror dere? Jeg vet egentlig ikke så mye om shadow people, vil noen av dere fortelle litt hva de er for noe?
Antall ord: 334

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Var det shadow people?

Innlegg av Asbjørn »

Dette høres for meg ut som en gjenganger- altså en ånd som går igjen på stedet.
Dersom det har skjedd noe på stedet, kan det forklare saken.
Stedet burde vært renset.

Shadow People, - det har jeg både hørt og lest om, - men vet egentlig ikke mer enn det som står på nett allerede. At folk har sett no, ja, det trur jeg, - men "hva" er en annen sak.
Det kan jo faktisk være gjengangere som ikke har hatt nok energi til å være helt synlig, og derfor virker som en skygge, heller enn en solid person ?

Vi skal huske på at folk sin fantasi ofte lager helt nye historier om noe, som viser seg å være noe vanlig.
( ei fjær til 5 høns, husker vi vel alle ?)
Personlig har jeg aldri ( såvidt jeg vet) sett noen "shadow people" - egentlig ikke så mange spøkelser heller,
men jeg kjenner gjerne åndelig energi fra de. Kjenner det fysisk på kroppen når de er i nærheten.

A
Antall ord: 176

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links