Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Aktuelle tvprogrammerJakten på den sjette sans 26.04

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
trollia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 82
Startet: 11 Sep 2006 01:14
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oslo

Jakten på den sjette sans 26.04

Innlegg av trollia »

Hva synes dere om dagens episode?

Jeg ble helt satt ut av hun brunetta..
Hun har virkelig sterke evner :)
Jeg elsket å se episoden sammen min skeptikerpappa!
Antall ord: 26
Litt kjedelig at det kansje står en hel forsamling spøkelser og ser på deg når du sitter på do?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tosak
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 06 Nov 2007 00:44
16

Re: Jakten på den sjette sans 26.04

Innlegg av Tosak »

Ja hun brunetta fra Bergen var enorm i dag.Tok alle tre oppgavene lett.Sykt imponerende! Synes denne espisoden var den beste til nå av Jakten på den sjette sans.
Antall ord: 30
Den beste gave man kan gi er litt positiv energi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Jakten på den sjette sans 26.04

Innlegg av UFO »

Den saken ved Ørje har jo vært mye omtalt i mediene da det skjedde, og kanskje i ettertid også. Her skulle det være enkelt for deltakerne å ha mye forhåndsinfo vil jeg tro. Det var et rart valg å ta en slik sak.

Hvorfor kan de ikke ta en sak hvor det har skjedd noe ekstremt positivt, ikke bare sorg og elendighet. Da tror jeg de fleste hadde bommet - og sagt at her merker jeg sorg etc. Dette fordi de vet at det som regel er dette det dreier seg om. Ulykker, drap etc.

Men, bevares jeg har absolutt troen på at det finnnes en 6 sans, selv om dette nå har blitt en rar trend i tiden å ha slike evner. Jeg tror at antallet klarsynte gikk opp mange prosent etter at Åndenes makt og den 6 sans startet opp. :mozilla_cool:
Antall ord: 143
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tosak
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 06 Nov 2007 00:44
16

Re: Jakten på den sjette sans 26.04

Innlegg av Tosak »

ufo skrev:Den saken ved Ørje har jo vært mye omtalt i mediene da det skjedde, og kanskje i ettertid også. Her skulle det være enkelt for deltakerne å ha mye forhåndsinfo vil jeg tro. Det var et rart valg å ta en slik sak.
Men man må ha litt av en klisterhjerne hvis man skal gå rundt å huske på alle detaljene i alle drapsaker som er mye omtalt i media.Dessuten så er det relativt lenge siden dette drapet ble begått.(Åtte år ?)
Antall ord: 86
Den beste gave man kan gi er litt positiv energi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ananas
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 249
Startet: 04 Feb 2005 21:55
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Re: Jakten på den sjette sans 26.04

Innlegg av Ananas »

Den mest imponerende episoden jeg har sett! :mozilla_cool:
Antall ord: 9
"Selv om du er paranoid, trenger det ikke betyr at de ikke er etter deg."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Jakten på den sjette sans 26.04

Innlegg av UFO »

Tosak skrev:
ufo skrev:Den saken ved Ørje har jo vært mye omtalt i mediene da det skjedde, og kanskje i ettertid også. Her skulle det være enkelt for deltakerne å ha mye forhåndsinfo vil jeg tro. Det var et rart valg å ta en slik sak.
Men man må ha litt av en klisterhjerne hvis man skal gå rundt å huske på alle detaljene i alle drapsaker som er mye omtalt i media.Dessuten så er det relativt lenge siden dette drapet ble begått.(Åtte år ?)
Jeg husket det med engang jeg så huset og bensinstasjonen, og jeg synes ikke at jeg har noen klisterhjerne. Det er jo verre når man blir dratt til skogs, da har man ingen referanser.

Husker tidligere da de dro noen av deltagerne til skogs, da ble det mange forskjellige svar. Men, selv jeg ville garantert sagt at jeg følte sorg, at det hadde skjedd noe grusomt, at jeg merket tilstedeværelse av den ene og det andre.

Jeg hadde ihvertfall bommet SAFTIG om det hadde vært f.eks. et bryllup en fin fest etc med f.eks. noen kjendiser som hadde skjedd på plassen jeg var :-) (Kanskje litt usannsynelig langt inn i skauen, men det hadde værte en knallbra test. Tror som sagt at 9 av ti hadde sagt at her har det skjedd noe fælt, og negativt. :D
Antall ord: 231
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sazxxia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 26 Feb 2008 20:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Verdens Ende

Re: Jakten på den sjette sans 26.04

Innlegg av Sazxxia »

ja, hu therese er virkelig dyktig! Var på foredrag med henne på alt messa i fjor, hun har jo som spesialfelt og kunne kontakte de døde.. hun gjorde noen tester blandt publikum, traff ganske bra på alle!
Håper hun fortsetter og gjøre det bra i serien! :D
Får håpe hu går av med seiern! :notworthy:
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Multatuli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 112
Startet: 30 Mai 2008 21:59
15
Blitt takket: 8 ganger

Re: Jakten på den sjette sans 26.04

Innlegg av Multatuli »

Akkurat denne saken ved Ørje har vel også vært med i serien "Fornemmelse for mord" såvidt jeg husker, og vil jo tro at de som selv hevder å ha slike evner også følger med på de programmer som er i denne sjangeren.

Blir ellers litt overrasket over hvor usikre deltagerne er på egne evner - selv om de mange ganger gjetter rett. Om de virkelig var synske ville de vel vite, og ikke bare gjette?

Håper også at Therese vinner - hun er svært sympatisk & beskjeden og har god treffsikkerhet.
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: Jakten på den sjette sans 26.04

Innlegg av Moonstone »

Jeg syns det er intressant og moro å se folk demonstrere evnene sine, men å lage en konkuranse ut av det, med en "vinner", syns jeg bare er tåplig..
Antall ord: 28
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MALU
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 09 Nov 2004 00:02
19
Kjønn (valgfri): Skikkelig jente
Lokalisering: Bergen

Re: Jakten på den sjette sans 26.04

Innlegg av MALU »

Therese er flink. Hennes sterke side er åndeverden. Hun jobber her i Bergen med åndekontakt, husrens osv. Hun holder også foredrag på alternativmesser.
En jordnær jente med absolutt bakkekontakt.

MALU :sunny
Antall ord: 31
"ab imo pectore"
(fra hjertet)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links