Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Religion & livssynMann uten hjerte - vil dette påvirke readinger og livssyn?

Her er plassen for diskusjoner om tro og livssyn.
Hold diskusjonene innenfor lovlige tema.

Moderator: Asbjørn

Ankh

Mann uten hjerte - vil dette påvirke readinger og livssyn?

Innlegg av Ankh »

http://www.collective-evolution.com/201 ... t-a-pulse/

husker det var en lik sak for endel år siden hvor en mann i påvente av en hjertetransplantasjon fikk operert inn en pumpe som gjorde at blodet sirkulerte og dermed hadde han ikke hjerte eller puls. Det var da snakk om en 14 dagers periode, i påvente av et nytt hjerte.

Nå er det en lik sak hvor en mann har en lignende pumpe isteden for hjerte. Blodet sirkulerer isteden for å pumpes rundt.

Har tenkt litt på hvordan dette ender opp i en gråsone mellom liv og død, og om man ser for seg en mer ekstrem versjon hvordan man kunne vekket opp folk fra de døde om det ble gjort i tide. Asbjørn nevnte også at mange livssyn tror at sjelen sitter i hjertet, og dermed blir man sjelløs.

Har mange tanker rundt dette, og det hadde vært intr. å se hvordan folk uten hjerte ble fanget opp under readinger osv, om det var mulig å lese en endring eller noe.
Antall ord: 177

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: Mann uten hjerte - vil dette påvirke readinger og livssy

Innlegg av Terra »

Ankh skrev: Har tenkt litt på hvordan dette ender opp i en gråsone mellom liv og død, og om man ser for seg en mer ekstrem versjon hvordan man kunne vekket opp folk fra de døde om det ble gjort i tide. Asbjørn nevnte også at mange livssyn tror at sjelen sitter i hjertet, og dermed blir man sjelløs.

Har mange tanker rundt dette, og det hadde vært intr. å se hvordan folk uten hjerte ble fanget opp under readinger osv, om det var mulig å lese en endring eller noe.
Spennende greier dette her. Utrolig at det faktisk går an! :-)

Jeg tror sjelen er i kroppen når vi er i live, så jeg tror ikke det ville gjort en forskjell på en eventuell Reading. Vel, annet at det kunne komme frem at det var et problem eller smerter i hjertet eller brystregionen da ;-)
Antall ord: 150
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Pampussa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 15 Jan 2015 19:43
9
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 2 ganger

Re: Mann uten hjerte - vil dette påvirke readinger og livssy

Innlegg av Pampussa »

Jeg vet ikke hvor sjelen er, men mange kulturer mener de har sjelen i øvre mage/hjerteregion. (nå har jeg leita etter en link jeg så for ei stund siden-om kulturer som mener de har sjelen i magen, men finner den ikke).

Selv blir jeg redd/glad/stresset/forelsket mm i øvre del av magen- jeg tror min sjel er der.
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links