Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetEr det noen som kan anbefale en god klarsynt?

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Caroroline
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 07 Jan 2007 23:43
17
Kjønn (valgfri): Jente

Er det noen som kan anbefale en god klarsynt?

Innlegg av Caroroline »

Sitter ovenfor et litt kjipt valg, og lurte på om noen kjente til noen seriøse klarsynte? :mozilla_smile:
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Er det noen som kan anbefale en god klarsynt?

Innlegg av Asbjørn »

Caroroline skrev:Sitter ovenfor et litt kjipt valg, og lurte på om noen kjente til noen seriøse klarsynte? :mozilla_smile:
Først og fremst ; jeg anbefaler å ikke satse på at klarsynte er de som skal gi deg svaret.

Selv om en ekte klarsynt ofte har rett, er det veldig mange "wannabe" - klarsynte der ute, som svarer i hytt og pine.
Det samme med "falske profeter" - dvs folk som ikke har evner, men bare er ute etter pengene dine....
Og følger du et slikt råd fra en "wannabe" - eller en "falsk profet" - risikerer du å ende opp helt galt!

Til de som har forslag ; slike skal sendes over PM !

Asbjørn
Admin
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 18 Nov 2009 19:13
14
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Er det noen som kan anbefale en god klarsynt?

Innlegg av Divine Spirit »

Caroroline skrev:Sitter ovenfor et litt kjipt valg, og lurte på om noen kjente til noen seriøse klarsynte? :mozilla_smile:

Det eneste en flink klarsynt kan hjelpe deg med er å ta et valg du allerede vet.
Hvis du finner en klarsynt som velger for deg, har du allerede valgt feil!

Gå i deg selv, du vet svaret. Stol på det du allerede vet! :)
Antall ord: 64
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Meridian

Re: Er det noen som kan anbefale en god klarsynt?

Innlegg av Meridian »

Divine Spirit skrev:
Caroroline skrev:Sitter ovenfor et litt kjipt valg, og lurte på om noen kjente til noen seriøse klarsynte? :mozilla_smile:

Det eneste en flink klarsynt kan hjelpe deg med er å ta et valg du allerede vet.
Hvis du finner en klarsynt som velger for deg, har du allerede valgt feil!

Gå i deg selv, du vet svaret. Stol på det du allerede vet! :)
Jeg er helt enig med Divine Spirit.Jeg har et godt eksempel som for eks min søster
Hun er 25 år og alle må velge for henne for hun "klarer ikke selv" sier hun.
Slik har hun alltid vært siden hun var liten.Men jeg har prøvd få henne til prøve ta sine
egne valg de siste gangene hun har kommet til oss på besøk. noen eks , hva skal jeg
ha på meg , skal jeg velge det eller det ? tror du det er lurt at jeg spiser det nå ? er det huset
hær fint nok , liker du det eller skal jeg velge det andre huset blablabla.
Det er noen av eksemplene. Siste gangen hun var her tenkte jeg at jeg skulle få henne
til tenke litt.Hun skulle ut på byen med noen gamle veninner og kom med 2 kles plagg hun ville
ha på seg og så lurte hun på hvem av dem hun skulle ta og hvem jeg synes hvar finest og så var det 1 par sko da som oxo skulle passe til. Så sa jeg hva synes du selv ? Jeg vet ikke det er derfor
jeg spør deg. Ja jeg skjønner det men du må jo prøve ta et valg selv og ikke la alle andre velge for deg.Så sier hun , ja jeg vet det sier hun , men jeg klarer ikke. Da skal jeg gi deg et eksempel
sier jeg til min søster. Jeg så for noen år tilbake på tv en Dame som deltok i et sånt Reality Show Vil du bli millioner oplegg fra amerika og hun sto oppå scenen og bak et av tallene på tavla befant det seg en bil til 2 millioner kroner. Så sa program ledern, hva slags tall velger du ? jeg har en sterk magefølelse på nr 14 sier hun men hun var veldig usikker så hun snudde seg for og spørre familien som satt bak henne hva de mente.Hva skal jeg ta , hører jeg hun sier ? hva mener dere ? jeg tenker på nr14. Så hører du dem visker litt med værandre i bakgrunden.Ta 26 sier alle , Ja! Ta det! . Så sier program lederen som styrer showet på scenen.Nå vilket tall har du bestemt deg for ? Jeg tar nr 26 jeg! sier hun.La oss se hva som befinner seg bak luke 26! sier han.Salen er helt stille og alle venter i spenning mens damen oppå scenen snur tallet forsiktig rundt.
åhhhh hører man fra hele salen i skuffelse for der befant det seg jo ingen ting.
Program lederen sier at det var jo trist og sier la oss se hvor bilen befant seg og damen
på scenen snur alle tallene.Hvem luke tror du bilen befant seg sier jeg til søstern ?
Nr 14. Jeg skjønner hva du mener sier hun til meg. Nå sier jeg hva skal du ha på deg ?
Jeg tar den og den jeg smiler hun og sier tusen takk. Hun klarte etter dette eksemplet
og tilslutt ta sitt eget valg. Det hun valgdte av kles plagg og sko var helt av
det motsatte jeg ville valgdt , men det sa jeg ingen ting om. :mozilla_smile:
Antall ord: 612

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Er det noen som kan anbefale en god klarsynt?

Innlegg av Kiara »

Ikke bruk penger på en klarsynt, med mindre du gjør det bare for gøy! Jeg har prøvd det en gang da jeg hadde det desperat vanskelig. Og hun kunne ikke fortelle meg noe fakta fra mitt liv, og heller har ingenting blitt sånn som hun så fremover!!! Jeg følte meg nok snytt allerede da jeg hadde snakket med denne klarsynte, men pengene var allerede overført til hennes konto.. Men jeg lærte iallefall å styre unna flere humbugmakere!

Du må bare kjenne på din egen magefølelse, og se for deg hvordan du helst vil ha din fremtid, og jobb for det, selv om det kan være en tøff periode og hardt for deg! Tunge perioder går over uansett om de er kort eller langvarig! Ønsker deg det beste! :mozilla_smile:
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Meridian

Re: Er det noen som kan anbefale en god klarsynt?

Innlegg av Meridian »

Før jeg ble healer og medium Trenkte jeg healing for angst og jeg ble lurt rett i stry.
Denne damen på nett ville ha et bilde av meg og så skulle jeg gi henne 600 kr for og få healing.
Jeg sendte henne bilde og penger.Den dagen jeg skulle få healing kjente jeg ingen ting og jeg ble ikke noe bedre.Jeg ble Veldig skuffet og leimeg og følte meg brukt. Jeg Har etter dette blitt en healer selv og har drevet med mediumskap i 8 år og gått kurs osv.det som jeg brenner for i mitt liv
er og være et ekte medium og en ekte healer.Jeg studerer mediumskap og det med healing saker slik at jeg kan hjelpe alle gratis.Mitt mål er og bli bedre og bedre innen healing og mediumskap
slik at de som trenger hjelp innen healing eller mediumskap skal få dette av meg gratis.En venn av meg var så fortvilet for det hun hadde problemer med ånder og jeg sa jeg skulle prøve hjelpe men i den fasen jeg var var jeg ikke utlært nok så jeg sa jeg skal komme tilbake til deg da jeg har gått flere kurs og blitt bedre for og prøve hjelpe henne igjen om du bor fortsatt der du er nå.Jeg fortalte at jeg kan anbefale deg til en annen med han skulle ha 2000 kr for 2 timer.hun sa jeg har ikke råd så jeg får ligge hos mamma og pappa fortsatt.dette smerter meg enormt at folk som lider av penge mangel ikke kan få hjelp siden jeg selv hatt det problemet før. så mitt mål er og jobbe som bare faen og lære meg det meste siden jeg har penger til dette og utvikle meg på kurs og bli den typen som folk kan henvende seg til om de trenger hjelp og jeg vil gjøre dette fra mitt hjerte og ikke for penger.vis folk vil gi meg gaver som jeg fått tilbudt av enkelte jeg prøvd hjelpe så tar jeg i mot for og glede vedkommende ikke for og få profitt.for jeg mener at så lenge man har fått låne denne gaven i dette livet og kunne drive med healing eller mediumskap av GUD så skal det være gratis så sant jeg ikke lever av det med og få mat på bordet og husly. Så mitt kall i dette livet er og gi healing og Mediumskap gratis slik at det vil være tiljengelig for alle som behøver hjelp.Alle jeg sendt healing til har merket at
det jobbes og det gjør at jeg ser at det jeg driver med er vært det.
Det og hjelpe et menneske enten det er healing eller få ro i huset og man lykkes
og ser at vedkommende smiler og gir deg en klem eller takker deg med gledes tårer er mere
vært en alle penger på jorden.det er nå min mening.
Antall ord: 517

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Er det noen som kan anbefale en god klarsynt?

Innlegg av Kiara »

Hei Meridan :P Du er jo et fint menneske, og har veldig gode intensjoner! Men spes. hvis du skal utføre healing i stor skala, vil du sikkert både trenge å ta deg betalt, og ikke trenge å ha vond samvittighet for det. Gud forventer neppe at du ikke skal ta litt betalt, du bruker både din tid, og har brukt masse penger på kursing! Veldig mange mennesker har jobber basert på deres talent dem har fått utdelt,, det betyr ikke at de gjør jobben gratis!

Men som medium/ healer er det viktig å ikke utnytte folk, ikke påstå at man kan gjøre noe man slett ikke kan! Og du trenger ikke ta betalt hvis du vil hjelpe noen som ikke har råd! Ellers så har vel de fleste råd til å prøve slik behandling, hvis man ikke er for grådig... Noe en del helt klart ser ut til å være! Men så er det også en del folk som skal ha allt gratis,, mens de gjerne kan svi av pengene på andre ting dem ikke må ha...

Så vidt jeg tør å si dette... men jeg er hobbyhealer, og tar selvsakt ikke betalt. Men skulle jeg brukt flere timer kanskje daglig på dette, så hadde jeg ikke gjort det gratis, fordi min tid er verdifull for meg og min familie! og dessuten hadde jeg nok ikke klart å jobbe sånn som jeg gjør itillegg, så inntekt måtte jeg ha... Men syns nok rundt 300- 500 hadde klart seg. Har selv betalt 500 hos andre healere.. og er jo en ok pris,, men IKKE når man ikke kjenner noe bedring i det hele tatt! Jeg har som sagt ikke gode erfaringer med behandlinger jeg har vært på.. Men tror såklart at noen ekte healere finns. Og de som bare ønsker at de er, eller innbiller seg, skal holde seg for god til å snyte andre for penger! :fis
Antall ord: 326

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Bjørnp1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 08 Mai 2010 23:02
13

Re: Er det noen som kan anbefale en god klarsynt?

Innlegg av Bjørnp1 »

Go,aften..Leser her med interesse, ang. å få hjelp til å roe ,,energier,, i hjemmet..Jeg har tenkt litt på det der.Har iblant et salig spetakkel på mitt kjøkken, samt endel ,,skikkelser,, som beveger seg rundt omkring, fra tid til annen.Å få renset..eller få det mer rolig her, er noe jeg vurderer..Greit..jeg er ny her..og kanskje folk er skeptisk til meg enda..Det gjør ingenting,Med tiden vil det vise seg ,at det som tas opp her...ja på hele Paranormal.no...er seriøst...virker seriøst på meg..siden jeg har brukt god tid på de forum som er her..Lest mange,mange innlegg..men helst da fra i år..foreløpig..Selvom jeg har min tro..er jeg vid åpen for det vi ikke kan forklare..selvom mye av ,,slikt,, er popularisert via TV-skjermen og DVd,er..særlig programmer som ,,Suoernatural,, er noe jeg gjerne ser på..Jeg vil kun si :,Alt som skrives ,tar jeg seriøst..Jeg håper dere kan bli trygge på meg etterhvert, når den sunne skepsis har blitt borte..MEN..her er noe jeg lurer på..om jeg trenger hjelp til å få rensket mitt hjem..Dette har visst pågått ,FØR jeg flyttet hit..bivånet av andre som har bodd her..JEG er ikke redd, men min kjæreste er det..Hun bor ikke her..men har overnattet mange ganger..OG hun har også sett og hørt en god del her..Intet virker truende på noe vis..men for et bråk iblant..helt til jeg går ut på kjøkkenet..eller roper ut..at enten blir det stille..ellers jages dere ut..så ramser jeg opp noen navn på kjente som har vandret...Håper på et svar..en løsning..hilsen Bjørn.
Antall ord: 308
Det er det jeg IKKE vet, som jeg er nysjerrig på.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Slettet_ClairVoy

- Er det noen som kan anbefale en god klarsynt?

Innlegg av Slettet_ClairVoy »

Caroroline skrev:Sitter ovenfor et litt kjipt valg, og lurte på om noen kjente til noen seriøse klarsynte? :mozilla_smile:
æ kjenne ei dama som e vokst opp med klarsynte osv, og ho
sa at ho stole ikkje på de "klarsynte" som misbruker sine evna for
å tjene penga. evna e gave man har, medfødt eller ikkje, gave e gave<3
e faktisk enig med ho.
æ ville ha brukt mine evna med nødvendige ting, ellers e man bare normal i kværdagen =)
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
15
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

- - Er det noen som kan anbefale en god klarsynt?

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

ClairVoyant85 skrev:
Caroroline skrev:Sitter ovenfor et litt kjipt valg, og lurte på om noen kjente til noen seriøse klarsynte? :mozilla_smile:
æ kjenne ei dama som e vokst opp med klarsynte osv, og ho
sa at ho stole ikkje på de "klarsynte" som misbruker sine evna for
å tjene penga. evna e gave man har, medfødt eller ikkje, gave e gave<3
e faktisk enig med ho.
æ ville ha brukt mine evna med nødvendige ting, ellers e man bare normal i kværdagen =)

:like
Antall ord: 86
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

- - - Er det noen som kan anbefale en god klarsynt?

Innlegg av g.r.y »

HappeTittenTooYouNow skrev:
ClairVoyant85 skrev:
Caroroline skrev:Sitter ovenfor et litt kjipt valg, og lurte på om noen kjente til noen seriøse klarsynte? :mozilla_smile:
æ kjenne ei dama som e vokst opp med klarsynte osv, og ho
sa at ho stole ikkje på de "klarsynte" som misbruker sine evna for
å tjene penga. evna e gave man har, medfødt eller ikkje, gave e gave<3
e faktisk enig med ho.
æ ville ha brukt mine evna med nødvendige ting, ellers e man bare normal i kværdagen =)

:like
Enig!
Antall ord: 89
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Zen_Yaji
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 02 Feb 2016 11:45
8

Re: Er det noen som kan anbefale en god klarsynt?

Innlegg av Zen_Yaji »

I dag pratet jeg med elisabeth på eth å jeg må si at dette var den værste opplevelsen jeg noen sinne har hatt.
jeg har stor tro på dem har har evner å jeg har pratet med mange opp gjennom tiden, noen har jeg hatt kjemi med andre ikke. slik er det bare, men hun var ikke annet enn frekk og nedlatende.

Det er greit å sjekke oppi andres erfaringer google navn osv. ikke ta det som står på deres personlige side for god fisk.

magic circle har som regel flinke folk, Malu, Mariann, Ellen Anne og Kaya er ikke hos magic circle men kan anbefale dem :)
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Er det noen som kan anbefale en god klarsynt?

Innlegg av Gunn71 »

Meridian skrev:Før jeg ble healer og medium Trenkte jeg healing for angst og jeg ble lurt rett i stry.
Denne damen på nett ville ha et bilde av meg og så skulle jeg gi henne 600 kr for og få healing.
Jeg sendte henne bilde og penger.Den dagen jeg skulle få healing kjente jeg ingen ting og jeg ble ikke noe bedre.Jeg ble Veldig skuffet og leimeg og følte meg brukt. Jeg Har etter dette blitt en healer selv og har drevet med mediumskap i 8 år og gått kurs osv.det som jeg brenner for i mitt liv
er og være et ekte medium og en ekte healer.Jeg studerer mediumskap og det med healing saker slik at jeg kan hjelpe alle gratis.Mitt mål er og bli bedre og bedre innen healing og mediumskap
slik at de som trenger hjelp innen healing eller mediumskap skal få dette av meg gratis.En venn av meg var så fortvilet for det hun hadde problemer med ånder og jeg sa jeg skulle prøve hjelpe men i den fasen jeg var var jeg ikke utlært nok så jeg sa jeg skal komme tilbake til deg da jeg har gått flere kurs og blitt bedre for og prøve hjelpe henne igjen om du bor fortsatt der du er nå.Jeg fortalte at jeg kan anbefale deg til en annen med han skulle ha 2000 kr for 2 timer.hun sa jeg har ikke råd så jeg får ligge hos mamma og pappa fortsatt.dette smerter meg enormt at folk som lider av penge mangel ikke kan få hjelp siden jeg selv hatt det problemet før. så mitt mål er og jobbe som bare faen og lære meg det meste siden jeg har penger til dette og utvikle meg på kurs og bli den typen som folk kan henvende seg til om de trenger hjelp og jeg vil gjøre dette fra mitt hjerte og ikke for penger.vis folk vil gi meg gaver som jeg fått tilbudt av enkelte jeg prøvd hjelpe så tar jeg i mot for og glede vedkommende ikke for og få profitt.for jeg mener at så lenge man har fått låne denne gaven i dette livet og kunne drive med healing eller mediumskap av GUD så skal det være gratis så sant jeg ikke lever av det med og få mat på bordet og husly. Så mitt kall i dette livet er og gi healing og Mediumskap gratis slik at det vil være tiljengelig for alle som behøver hjelp.Alle jeg sendt healing til har merket at
det jobbes og det gjør at jeg ser at det jeg driver med er vært det.
Det og hjelpe et menneske enten det er healing eller få ro i huset og man lykkes
og ser at vedkommende smiler og gir deg en klem eller takker deg med gledes tårer er mere
vært en alle penger på jorden.det er nå min mening.
Hei ser dette innlegget er veldig gammel men forsøket alikevell og ønsker og få kontakt med en klarsynt healer eller medium bare og svare her eller sende meg en privat melding om noen som leser dette kanskje kan hjelpe meg i dagens situasjon.

Mvh Gunn
Antall ord: 565

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Er det noen som kan anbefale en god klarsynt?

Innlegg av Terra »

Til trådstarter: Hvordan gikk det med deg?
Antall ord: 8
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !