Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetSe bortkomne ting

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

maggie0609
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 14 Jan 2014 17:07
10

Se bortkomne ting

Innlegg av maggie0609 »

Hei!

Er det noen her som kan anbefale klarsynte som er treffsikre når det gjelder å finne igjen bortkomne gjenstander?
Ser det er en egen gruppe for dette, men siden jeg er ny her har jeg ikke fått skrivetilgang enda.
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Se bortkomne ting

Innlegg av Isan »

Jeg vet ikke hvordan det stiller seg i dag når det kryr av folk som bruker benevnelsen klarsynt. Men for tre-fire tiår siden og før det, da det bare var noen ytterst få som var kjente som synske/klarsynte, da ønsket de helst ikke henvendelser om alskens gjenstander som var borte, for hvis de først sa ja til det, og de virkelig viste seg å være til hjelp, fikk de et evig renn av folk som ringte, skrev og spurte.

Ikke det at dette svaret er til noe hjelp for deg, men kanskje du må være forberedt på at det kan være litt slik i dag også, jeg vet som sagt ikke.
Antall ord: 119
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
maggie0609
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 14 Jan 2014 17:07
10

- Se bortkomne ting

Innlegg av maggie0609 »

Takk! Får opp 1000 teletorg klarsynte, men vet ikke hvor seriøse alle der er. Men skjønner hva du mener:)
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: - Se bortkomne ting

Innlegg av Terra »

Isan skrev:Jeg vet ikke hvordan det stiller seg i dag når det kryr av folk som bruker benevnelsen klarsynt. Men for tre-fire tiår siden og før det, da det bare var noen ytterst få som var kjente som synske/klarsynte, da ønsket de helst ikke henvendelser om alskens gjenstander som var borte, for hvis de først sa ja til det, og de virkelig viste seg å være til hjelp, fikk de et evig renn av folk som ringte, skrev og spurte.

Ikke det at dette svaret er til noe hjelp for deg, men kanskje du må være forberedt på at det kan være litt slik i dag også, jeg vet som sagt ikke.
Det tror jeg du har rett i, for ei jeg kjenner kan dette og hun ble nedringt og måtte til slutt få hemmelig nummer ;-)
Det ringte til alle tenkelige og utenkelige tider og folk forventet vel å få det gratis. Hun ble kjempesliten av det.
Antall ord: 166
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links