Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetKan noen hjelpe meg? Trenger å betale ned boliglån!

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Kan noen hjelpe meg? Trenger å betale ned boliglån!

Innlegg av ludoburgero »

Nå som jeg har hatt god tid på å se til helvete og ta meg sammen, så lurer jeg på om det er noen gode tips for kveldens lottotall? Trekningen er snart, og jeg har allerede tippet, men det kunne jo vært morsomt om noen presterte å forutse riktige tall før trekningen skjer nå, uten å få sendt inn kupongen, og dermed så rabler det helt for vedkommende da han/hun kunne vært mangemillionær men sløste vekk tippingen i en tåpelig gjettekonkurranse på et forum fullt av overtroiske gærninger.

Eller?
Antall ord: 94
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Re: Kan noen hjelpe meg? Trenger å betale ned boliglån!

Innlegg av Horus^ »

ludoburgero skrev:Nå som jeg har hatt god tid på å se til helvete og ta meg sammen, så lurer jeg på om det er noen gode tips for kveldens lottotall? Trekningen er snart, og jeg har allerede tippet, men det kunne jo vært morsomt om noen presterte å forutse riktige tall før trekningen skjer nå, uten å få sendt inn kupongen, og dermed så rabler det helt for vedkommende da han/hun kunne vært mangemillionær men sløste vekk tippingen i en tåpelig gjettekonkurranse på et forum fullt av overtroiske gærninger.

Eller?
Desverre ludo, så tror jeg dette er praktisk "umulig".
Du får vel se etter trekningen, hvem som er mest synsk, eller har hatt mest flaks.
Får presisere at dette er min tro og mening da, men jeg tror at akkurat slike ting blir litt som "double slit" eksperimentet, hvis du har hørt om det?
Du kan bli hellig overbevist om at du har funnet en formel, som kan forutsi tallet, og dermed kanskje få det til. Tro kan flytte fjell sies det, og dermed også ha en innvirkning på utfallet. Men jeg tror den største hindringen i slike tilfeller er "tvil". Hvis jeg sier at dagens lotto-tall bli 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. For det første ville du trodd det var ekstremt liten sannsynlighet for at en slik tallrekke skulle inntreffe. Uansett om du hadde trodd på meg, så ville den tvilen alltid vært der, siden du kjenner såpass til odds, at du vet det er praktisk talt umulig noe slikt skal kunne skje. Jeg tror ikke det er umulig å kunne se utfallet av en lottotrekning, men i praksis, så blir det ytterst vanskelig, iallefall som noe annet enn som en "tilskuer", uten å ha en slags innblanding i utfallet (altså fra utsiden som en observatør).
Antall ord: 313
You cannot teach a man anything; you can only help him find it within himself.

- Galileo Galilei

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links