Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetHvordan utvikler jeg min evne?

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

backtergum
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 13 Nov 2015 23:43
8
Blitt takket: 1 gang

Hvordan utvikler jeg min evne?

Innlegg av backtergum »

Heisann

Jeg er en mann på 42 som opplever en del ting i hverdagen. Slik jeg ser det så har er nok dette tegn på sensitivitet for energier og tilstedeværelse. Jeg har i grunn hatt det slik i store deler av mitt voksne liv, men nå vil jeg gjerne utvikle den videre. Hvordan gjør jeg dette best? Jeg kan kjenne energier når jeg kommer inn i hus. F.eks kuldegysninger, sorg, smerte etc. Jeg kan også føle dette fra personer som opptrer i samme rom som meg, hvor vedkommende antageligvis bærer på smerte/mørke hemmeligheter. Det er hardt når jeg står blandt mennesker og vil mest av alt la tårene trille av sorg eller smerte....
Jeg har tidligere fått hjelp av en klarsynt til å komme i kontakt med min avdøde bestemor, og henne kommer jeg i kontakt med når hun vil. Jeg har også drømmer av min "hjelper"

Noen som kan hjelpe meg målrettet på vei?
Antall ord: 170

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minii75
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 08 Des 2015 21:34
8
Lokalisering: Oppland
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 5 ganger

Re: Hvordan utvikler jeg min evne?

Innlegg av Minii75 »

:vink

Kjenner meg igjen i det der, ja.. Men jeg får ikke inn bare negative ting. Jeg kan få inn hele livshistorien til noen bare ved å se bildet av en person. .Noen steder blir for sterke for meg, og det blir så ”tett” rundt meg, at jeg må åpne et vindu eller dør… Lite praktisk midt på vinteren, kan du si. :roll:


Nok om meg. Et spørsmål. Når du kommer til et slik sted … Og får inn ting. Har du snakket med de som bor der? Om det du får inn, mener jeg. Vi som er åpne for slike ting, blir jo nesten en ”magnet” for åndene, og blir omtrent ”overfalt” når vi kommer til et sted eller snakker med visse personer.

Negativ energi kommer ofte fra personen selv, hans/hjelper kommer til deg for å få hjelp til å videreføre budskap. Eller det kan være en ånd som er ”på besøk”. Alle hus har en historie som noen noen ganger vil fortelle om.

Veien videre: Mediter, spør bestemoren din om hjelp. Få tips fra guiden din. Det er så mye du kan gjøre.

Hva har du gjort hittil?

Lykke til
Antall ord: 200
Know your limits, but reach for the stars

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Hvordan utvikler jeg min evne?

Innlegg av g.r.y »

Jeg føyer meg vel oxo inn i denne rekken av folk som på en måte har fått påvist at de innehar evner innenfor det paranormale, men at disse må vekkes til live for at en skal kunne få fullt utbytte av de.. I mitt tilfelle, ble de mest sannsynlig gradvis 'tvunget inn i et hjørne' i løpet av barndommen, mens de hos andre igjen later til å ha gitt seg til kjenne seinere i livet. Uansett er den nåvrende situasjonen langt på vei den samme, tror jeg..

Dette har hatt en rimelig stor innflytelse på mitt liv, -først i form av redsel for denne 'ukjente' tilstedevarelsen i huset jeg vokste opp gjennom hele barndommen, hvilken ble avløst av et sterkt behov for å få svar på hva/hvem dette var, for så å utvikle seg til et generelt behov for å finne ut av -og få igjen full tilgang til de egenskapene i meg som gjorde meg i stand til å sanse denne tilstedevarelsen på en måte som ikke levnet noen tvil om at det var reelt.
Det som imidlertid holder meg litt tilbake, er tanken på å få 'åpne denne døren' uten å vite hvordan den lukkes igjen, for å si det slik. -Jeg mener.. Om en forestiller seg at ens evne(r) er en dør inn til en paranormal verden/dimensjon.. Om jeg grunnet selskapssyke setter utgangsdøren til leiligheten på vid vegg for å slippe venner & vennligsinnede i omegnen inn, så er den jo like forbannet åpen for eventuelle 'sorte får' som skjuler seg i denne mengden! Jeg ser for meg at det blir på samme måte om en åpner 'døren' til 'ånde-verdenen, jeg da, og at en derfor bør sørge for at en innehar det som skal til for å forhindre disses adgang før slusene åpnes, for å se det slik. -Og for meg, er dette fjellet å bestige, da jeg er helt blank hva angår svaret på dette spm. -Jeg vet jo ikke engang om denne teorien holder still, og at et slikt 'filter' er noen nødvendighet i det hele tatt. -Det syntes logisk, men det er jo ikke dermed sagt at det er slik..(?)
Antall ord: 369
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links