Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsynthetovertar min kropp

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: overtar min kropp

Innlegg av Gunn71 »

hei og takk for svar. Jeg vet ikke om hva slags avtale de hadde. men han gikk til lyset etter hva jeg forstod. men problemet er at det har vært tråkk her i mer eller mindre 3 år.vi har påkostet dette selv. men det har kostet en slitt helse uten energi og tap av min datter. etter hva jeg vet så viste huseiger om dette da de leide dette ut. og tro meg de eller alle de har ikke forlatt plassen ennå.
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aviator
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 07 Feb 2018 00:35
6
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: overtar min kropp

Innlegg av Aviator »

Hele seansen bærer preg over veldig dårlig mediumskap spør du meg. Har dette i det hele tatt virket? Et profesjonelt medium vil kunne fortelle deg hvem som er der, og gi deg konkrete bevis. Samt kunne fortelle deg årsaken til at vedkommende er der. Etter seansen er ferdig vil et seriøst medium foreta en energi rensning av stedet etter at ånden har forlatt, samt gitt dere "opplæring" etterpå. Kan dem ikke det ville jeg sett meg rundt etter et bedre og mer seriøst medium. Den lille informasjonen som du har fått og som du gir uttrykk for i innlegget, ville selv et medium helt på nybegynner stadiet fått til bedre.

Men det store spørsmålet mitt er om det er blitt fred i huset nå? Du kan ikke bare sende en ånd inn i lyset. Enhver ånd har en fri vilje, og ingen kan tvinge noen inn i lyset mot dens vilje. Derfor er kommunikasjon med ånden helt elementært for å hjelpe denne ånden videre. Kanskje har denne ånden noe på hjertet som den vil si? Kanskje til dere? Eller andre som f.eks sin familie, hvis denne ånden ikke tilhører noen av dere som bor i huset. Årsaken til at mange medium feiler på husrens er ofte at dem for det første ikke er utviklet godt nok til den jobben dem skal gjøre, og at dem ikke kommuniserer med ånden og bare sender den i lyset uten at den har fått kommunisert det den har på hjertet.
Antall ord: 261

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: overtar min kropp

Innlegg av Gunn71 »

Hei igjen. Beklager om jeg formulerer meg litt feil. jeg er ordbliond,. Jo vi har fått masse opplysninger om minst 1. og JO vedkommende er skremmende korrekt i alt som han har fortalt. men skulle jeg gjengitt alt det så tror jeg neppe noen ville kommet halveis i mailen. Jo for min del har det blitt stille men ikke for min bedre halvdel. og dette er nok også litt grunnet at han er åpen selv. så det siste mediumet var vi meget fornøyd med.
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Aviator
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 07 Feb 2018 00:35
6
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: overtar min kropp

Innlegg av Aviator »

Ok, jeg må bare spørre av ren nysgjerrighet. Var dette en person som var i familie med dere eller var det noen utenforstående? Hva var årsaken til at han var der og drev på som han gjorde? Ville han skremme dere eller var dette bare et resultat av hans nærvær? :)

Bra å høre at det har blitt stille. Litt synd at det ikke gjaldt for din samboer. Kanskje dere har flere i huset? Noen kan være tilknyttet konkrete personer. Jeg hadde for et par år siden en bestefar som gikk over da jeg var 3 år. Han skapte en del ubehageligheter for min samboer. Men det var aldri noe vondt ment fra hans side. Han hadde en sterk tilknytning til meg, og var som en skytsengel for meg. Årsaken til at han hang igjen var at han døde brått, og greide ikke å gi slipp. Han følte seg så frisk og rask, og slet med å gi slipp på dette livet. Etter at et medium hjalp han over merker jeg ofte hans nærhet, og jeg oppfatter han som en av mine hjelpere i åndeverden. Men jeg har aldri noen ubehag med han, og det har nå heller ikke min samboer. Han hadde utrolig nok vært med meg i 30 år! Så det var ikke rart at han etterhvert slet med å gi slipp. Flere medium feilet grunnet at dem bare forsøkte å sende han over i lyset. Men det siste mediumet kommuniserte med han, og riktignok hadde han et budskap og beskjed til meg. Når han fikk fortalt dette gjennom dette mediumet så dro han videre, og ingen av oss har hatt noen ubehag av han etter dette. Derimot så føler jeg ofte nærværet hans, og han dukker ofte opp i meditasjoner og et par ganger under en plattform demonstrasjon.
Antall ord: 311

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: overtar min kropp

Innlegg av Gunn71 »

Vi leier ett hus som er bygget i 1984. første eiger eide dette til hans frafall på 90 tallet. jeg var her i hjemmesykepleien på den tiden. Dette huset bygget han til sin kone og det var det første og det eneste huset vedkommende eide. Han var så stolt. og var en strålende person. Hans kone solgte så huset videre da han falt fra. og kjøperen var da en høyt respektert mann i loosjen. han var bestemt og skulle ha det slik han ville. han klaget aldrig over at han var syk. Han hadde iflg hans datter bekterevs og smerter og var en enstøing. han var meget beræist og godt likt,. vist nok skal han ha vært meget stille. denne boligen vi bor i er tilrettelagt for rullestol. med ramper og skyvedører og etter en kort tid så ble denne mannen lagt inn på sykehuset med en kraftig influensa. Lite viste de at hjertet stoppet som hjertestans.
Denne mannen likte stillhet og ro rundt seg og kom ofte med veeeeldig følelses ladet aggresiv handlinger. noe som smittet over på oss. vi kunne rett og slett sitte ved siden av hverandre og si glad i deg for og så egentlig ønske vedkommende dit peppern gror. vedkommende ville ikke ha andre her. og satt derfor igang med sitt. han satt ofte på sengkanten. videre forteller mediet at vi vil få endel ubehag i kansje litt over en uke. så han har ingen tilknyttning til oss. men ville bare være i fred.
Antall ord: 260

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Aviator
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 07 Feb 2018 00:35
6
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: overtar min kropp

Innlegg av Aviator »

Interessant. Takk for at du delte historien :)
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !