Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetTelepati og "Fjern-terror"

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Erlend90
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 13 Feb 2018 08:14
6
Kjønn (valgfri): Herremann

Telepati og "Fjern-terror"

Innlegg av Erlend90 »

Hei!

Jeg heter Erlend og er helt ny på dette forumet.

Jeg er 27 år, og kommer fra Mestervik i Nord-Norge. Jeg er musiker og komponist,
og er for tiden på Færingen UNN Rusbehandling i Tromsø,
etter en fortid som sprøytenarkoman.



Takk for at jeg fikk bli medlem,
dette virker som rette stedet for meg!

fin_dag

Uansett!


***

Har siden 18-årsalderen visst at jeg har telepatiske evner. Jeg kan kommunisere med mine venner gjennom følelser, høre de snakke til meg, holde samtaler. Se bilder når jeg lukker øynene, osv.

Dette forstår jeg godt hvordan fungerer, jeg er glad for at har denne evnen, som ikke virker uvanlig å ha i det hele tatt. Rundt 80% av mennesker jeg har møtt opplever å ha slike evner.

Det har vært fint, fordi jeg aldri føler meg alene, og jeg kan holde kontakten med mine venner uten å måtte være i samme rom som de.

Derimot har jeg hatt store problemer med mennesker som "bryter seg inn" i min personlige sfære / mitt hode - og terroriserer meg med diverse typer ondskap. Dette fra avstand, slik at jeg ikke verken vet hvor de befinner seg, hvem de egentlig er, og hvordan jeg skal kunne forsvare meg.

Dette har foregått i flere år. Jeg ble til slutt suicidal og holdt på å ta livet av meg-
Så mange dager, personlige forhold, en hel sommer, netter- *ca. 4 år av livet mitt, pluss fremtidskonsekvensene av dette* ble et helvete PGA: denne formen for overgrep.



Som nevnt- helsevesen & psykiater nektet å tro meg, og holdt på å tvangsmedisinere meg til slutt.
Jeg vet at fenomenet er fakta F* overgrep utført av sprell levende og ekte mennesker. (Menn på min egen alder).

*Repetiv, messende, vugging - for å holde meg distrahert- hindre meg i å slappe av. Holde meg stressa. 24/7-
Men spesielt når jeg hadde behov for å slappe av og finne meg selv.

*Dårlige energier, stress, smerter, deres personlige "avfall" ble dumpet rett inn i meg,
for å bruke meg som "vaskemaskin" / og "søppeldunk". Daglig.

* Stjele gode følelser og livskraft fra meg- dette merker jeg tydelig- når jeg har hatt en god, naturlig følelse og tenkt på noe fint, har de vært der og rappet det fra meg øyeblikkelig.

*Høye konstante pipelyder (som en bilalarm) i mitt hode, og inne i min leilighet. Døgnet rundt.

*Overvåkning av min leilighet, mine tanker og følelser, mine handlinger. Kommentarer på alt jeg ser, hører og gjør.
De har lest min fortid, og kommenterer denne,

*Sier forferdelig sårende og ekle ting. Truer meg. Erter meg opp til jeg gråter.

*Har ved noen anledninger sendt "sorte skygger" mot meg, som kom farende gjennom rommet i voldsom fart og "kom inn i meg"- Noe som skremte vettet av meg- og jeg vet ikke hva det inneholdt en gang.

Har hørt skremmende historier om folk som rett og slett har endt opp permanent handicappet- kidnappet og sendt til "helvete" for resten av evigheten- av folk som driver med svart magi.

Psykiateren min i Balsfjord Kommune (og alle psykiatere/leger jeg har møtt, unntatt èn) sier dette er umulig- det er klare sykdomstegn på Schizofreni, og skal behandles med antipsykotiske legemidler.

Jeg har prøvd å spise antipsykotika, uten at det hjalp en døyt. Ble bare "medisinert" i kropp og hode.


Jeg har bedt om hjelp til Heidi Gunes, som er healer og shaman. Men hun kunne ikke gjøre så veldig mye.

Problemet er i dag borte i mer eller mindre grad,
men jeg er redd det kommer tilbake senere.

Jeg tror disse folkene livnærer seg / og morer seg på svake og forsvarsløse individer. Som meg, som har bodd alene /vært narkoman. Jeg synes det er sinnsykt at de får holde på med slikt.

Ville bare dele mine tanker og "si fra"

Hilsen Erlend :)
Antall ord: 655
Hei! Erlend fra Troms her. Send meg PM hvis du vil bli kjent! :) tlf: 91 554 233.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Telepati og "Fjern-terror"

Innlegg av Terra »

Hei, Erlend, ville bare ønske deg velkommen til Para' n. Håper du vil trives her hos oss! :telt
Synes det er beundringsverdig og at du er sterk som har greid deg ut av misbruket. Masse lykke til videre! Du får følge med i forumet og titte gjennom gamle tråder, så kan det hende du kommer over ting som kan være nyttig av råd og tips angående det du sliter med. Også er det mange kloke sjeler her inne som kan både det ene og det andre så råd og tips kan dryppe inn om det en måtte lure på underveis.
Antall ord: 109
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aviator
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 07 Feb 2018 00:35
6
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Telepati og "Fjern-terror"

Innlegg av Aviator »

Velkommen til forumet! Aller først, du bør være stolt over at du har kommet så langt at du nå er på rusavvenning. Ønsker deg all lykke til videre og håper at ting ordner seg for deg nå.

Alle mennesker har denne evnen med telepati i seg. Noen har den sterkere enn andre. Dette er en evne som kan utvikles over tid. Du kan videreutvikle denne evnen hele livet uten å bli "ferdig utlært". Når det er sagt, så finnes det også det man kaller for psykiske lidelser. Dette er noe helt annet enn synske og telepatiske evner. Jeg skal ikke stille noen diagnose på deg, for det har jeg ingen forutsetninger for. Men utifra hva du beskriver som tidligere rusavhengig, så er det ingen hemmelighet at rus ofte fører til psykiske lidelser av ulike slag. Også etter at man har blitt rusfri, pga at rus ødelegger kroppen og hjernen. Det du beskriver om at utenforstående terroriserer deg med såkalt ondskap og svart magi som du selv kaller det er bare tull og svada. Det er for det første ingen som ville ha slike interesser, hvem du enn måtte mene har det. Det er heller ingen i åndeverden som vil deg noe vondt. Når det gjelder antipsykotika som dem har medisinert deg med så er denne ganske kontroversiell, og til og med enkelte psykologer er negativ til denne. Men det er et helt annet tema. Jeg vil allikevel råde deg til å søke hjelp gjennom helsevesenet vi har i første omgang. Så kan du etterhvert i tillegg prøve ut ulike former for alternativ behandling hvis du ønsker det, som tilleggsbehandling i tillegg til den hjelpen du får hos helsevesenet.

Jeg vil også råde deg til å istedet for å fokusere på alt dette negative heller fokusere på det positive. Du har en masse mennesker rundt deg som vil det aller beste for deg. Også i åndeverden så har du guider og hjelpere som ønsker deg alt vel og gjør hva dem kan for å hjelpe deg gjennom en vanskelig tid. Husk at du er ikke noe dårligere menneske selv om du har eller driver og ruser deg. Men det er fult mulig å komme ut av det og kunne starte et nytt liv og kunne holde på med det du interesserer deg for og brenner for. Med den rette innstillingen så er jeg helt overbevist om at du vil greie nettopp det. Ikke mist troen på deg selv, du er mye sterkere enn du tror :)
Antall ord: 428

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Erlend90
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 13 Feb 2018 08:14
6
Kjønn (valgfri): Herremann

Re: Telepati og "Fjern-terror"

Innlegg av Erlend90 »

Hei.

Og takk for svar Terra og Aviator.

Jeg vil først og fremst si at jeg med 100% sikkerhet ikke er schizofren,
har prøvd alt som finnes av antipsykotikum; (utenom Haldolperidol)-
Og selv om jeg blir desto mer neddopet, stanser ikke volden og overgrepene av den grunn.
Det føltes bare enda mer trist for meg, siden jeg skulle spise heslige medisiner i tillegg til å bli "kjørt i ræva" av et gjeng idioter som sitter i Tromsø 10 mil unna og ser på TV / spiller Playstation og sniffer speed.


Siden Fredag har jeg vært i kontakt / i et miljø med svært hyggelige mennesker-
hatt positive og konstruktive samtaler "i hodet", sett ting, møtt folk- osv...
Meldte meg forresten inn i Norges Sjamanistiske Forbund forrige uke, har begynt å gå med "Jesu-Kors" rundt halsen-
Be til Gud, og gå i Gudstjeneste ved Elverhøy Kirke hver Søndag kl 11:00.

Hørt lite fra "plageåndene"- den "snilleste av de", som brukte å messe ordene "syking, syking, syking, syking" til meg i 4-8 timer daglig, måtte innrømme at han hadde indre problemer han ikke klarte å snakke om, og på en måte hadde prøvd å be meg om hjelp.

Jeg sa fra, at dessverre hadde fortiden og den behandingen han og de hadde gitt meg- ført til at jeg hadde lite lyst til å være deres venn- og hjelpe dem med noe som helst. Pga. jeg har mer enn nok med meg selv for tiden, og jeg ga de ca 40 advarsler / taler a' 2-6 timer hver, mens jeg ofte sto og gråt og skrek meg hes på mitt eget stuegolv, i en "tom" leilighet.

:/

Aviator: Vi har dessverre forskjellige meninger og kanskje erfaringer vedrørende enkelte ting. Det at du sier at ting er "bare svada" sier meg bare to ting- enten at du vil jeg skal slutte å tenke på det / og dermed få det ut av verden- eller at du er overbevist om noe annet enn meg.

Jeg har seks års erfaring med amfetaminmisbruk, ofte i gigantiske doser rett i blodet med sprøyte. Vet hvordan dette molekylet ligner på hjernens egne signalstoffer, hvordan det virker- og hvilke ruspsykoser /hvilken virkninger dette har, både på hjernen, menneskets liv og "høyere jeg", samt forhold til Gud og andre mennesker "holdt på å si "hvermann" XD.

Men,

Det verste jeg har hørt, var en som ble sittende i rullestol for resten av livet, i en forkrøplet stilling, med et fordreid ansiktsutrykk. Svarte ikke på tiltale og konklusjonen var hjerneskade/eller noe slikt.
Det som var fakta, var at noen "moromenn" hadde sendt sjelen hans inn i et slags Helvete, der hele hans liv og livskraft ble tappet rett fra "krana" og brukt til andre formål, og erstattet med diverse ondskap, søppel og andres helvete-

Samtidig som vedkommende sto i ei "skrustikke" for å øke effekten. Åndelig polvendt, evig stresset- med diverse "ting" i gang.

Så familie og venner fikk ikke møte annet enn en forkrøplet kropp i en rullestol, som utstrålet en forferdelig energi, og lukt av avføring fra bleier som ikke hadde blitt byttet. Og for resten av sin eksistens som menneske på jorden- og sannsynligvis for resten av evigheten- "kraftig" misbrukt og utnyttet av satanister /sorte magikere.

Det synes jeg er ubehagelig å tenke over, og iom. at jeg vet at dette er en sann historie, er historier om fysisk menneskehandel nesten "bare barnemat" i forhold. Dette har gitt meg noia i årevis.

Trasig, ikke sant.

Har prøvd å kontakte "politiet" for å få stanset de folkene som plaget meg- fordi jeg ser de er i samme "liga" som de verste som fins. De driver jo med det samme, bare i en mildere grad.

Men ting har blitt bedre nå (for min egen del).

Jeg vil gjerne diskutere dette videre, for flere år av livet mitt og mye fint har gått tapt pga. denne formen for psykisk terror/voldtekt/utnytting.

Å spise antipsykotika når stemmehøringen skyldes andre mennesker, blir å spise morfin samtidig som en gjeng kriminelle banker deg med balltre, hver dag.... Problemet er gjerne, at en person som meg- med 1. F.20.0 Paranoid Schizofreni-diagnose 2. Ubrukelig, inkompetent og mindre intelligent psykiater, og 3. Ingen bevis for at dette er realitet; og ikke sinnsykdom- Ikke kan henvende meg til andre enn felles "overtroiske" og godhjertede shamaner.

Hilsen Erlend :)
Antall ord: 743
Hei! Erlend fra Troms her. Send meg PM hvis du vil bli kjent! :) tlf: 91 554 233.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links