Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Gratisgrupper NordnorgeGjennferd

Vennegjenger som samler seg noe a la paratreff i forskjellige deler av Norge.
Deltagelse skal være gratis, og uten kostnad for den enkelte
(bortsett fra rene reisekostnader og evt opphold)
Brytes denne regel, vil gruppene bli fjernet.

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
Vennegjenger som samler seg noe a la paratreff i forskjellige deler av Norge.
Deltagelse skal være gratis, og uten kostnad for den enkelte
(bortsett fra rene reisekostnader og evt opphold)
Brytes denne regel, vil gruppene bli fjernet.
ylwia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 20 Feb 2010 06:25
14
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Bodø

Gjennferd

Innlegg av ylwia »

Hei :)
Jeg og typen min bor på hybel, et gammelt hotell som ble lagt ned for noen år siden, så dette er da blitt et slags hybelhus. første gang jeg var her så følte jeg at noen fulgte med meg. jeg ville ikke si det til han, for jeg ville da vel ikke at han skulle tro jeg var gæren... men jeg satte meg ned og vi pratet litt og ble bedre kjent..

etter en stund, når vi var blitt sammen, fortalte han "det noen er i rommet, og jeg får vondt av det som han/hun gjør med meg. jeg får voldsomme smerter i alle ledd og det kjennes ut som de skal ekspodere". jeg viste ikke hva jeg skulle si.. jeg så på han og sa at jeg hadde merket noen her.. men ikke at jeg ikke hadde sett noe.. Kvelden etter så skjedde det noe rart med han. han begynte og puste tungt, han vred seg i senga, han begynte og grine og sa at han fikk voldsomme smerter. han viste at noen var her, og at han/henne gikk fra den ene enden av rommet til det andre. han så en skikkelse og han ville bare si at han skulle pelle seg vekk.

etter en stund med smerter hos han og meg(jeg tok rundt han og sa at han skulle klemme meg, men jeg fikk vondt også), så sa jeg til han at han skulle tegne det han så.. han tegnet en mørk skikkelse, ingen munn og ikke noe konkret annsikt, men øynene var sinte.

vi pratet rundt dette og jeg merker mer og mer denne skikkelsen. nå når jeg sitter og skriver så er det noen som ser på meg, og det er ikke koselig.
i dag kl 08:00 tok vi fram ouija-brettet og satte i gang.. jeg følte at jeg ble mest utsatt.. vi fikk svar men ikke mye. denne mannen eller damen var ikke etter meg, men mest sansynelig typen min. hånden min ble brukt til og vise, og dette var ikke det hyggeligste jeg har vert borti.. jeg ville grine og hadde veldig vondt i mellomgulvet. jeg sa at jeg klarte ikke mere.

jeg og typen føler oss ikke helt trygge. jeg har havnet en gang i transe, og jeg vil ikke det igjenn..

Nor forslag??????
Verken jeg eller han liker dette. PS denne skikkelsen følger etter oss.
Antall ord: 412

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Re: Gjennferd

Innlegg av Astarte »

Først av alt, her kommer du til å få flere forskjellige svar, tror jeg ;)

Jeg lurer på om du først av alt skal prøve å tenke at dette ikke er noe farlig. Hvis man lar seg skremme, så vil man oftest bli enda mer redd. Dette virker litt merkelig tenker du kanskje? Men saken er at det er du selv som bestemmer hva du skal la gå innpå deg. Har du forsøkt å meditere noen gang? Det kan gi deg en ro innvendig som kan gjøre det lettere for deg å ikke bli redd?

Ellers kan du forsøke å brenne litt hvit salvie som røkelse. Det kan også hjelpe.

Har du hørt med andre som har bodd der før om de har opplevd noe?
Antall ord: 128
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ylwia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 20 Feb 2010 06:25
14
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Bodø

Re: Gjennferd

Innlegg av ylwia »

Astarte skrev:Først av alt, her kommer du til å få flere forskjellige svar, tror jeg ;)

Jeg lurer på om du først av alt skal prøve å tenke at dette ikke er noe farlig. Hvis man lar seg skremme, så vil man oftest bli enda mer redd. Dette virker litt merkelig tenker du kanskje? Men saken er at det er du selv som bestemmer hva du skal la gå innpå deg. Har du forsøkt å meditere noen gang? Det kan gi deg en ro innvendig som kan gjøre det lettere for deg å ikke bli redd?

Ellers kan du forsøke å brenne litt hvit salvie som røkelse. Det kan også hjelpe.

Har du hørt med andre som har bodd der før om de har opplevd noe?
Jeg har hørt at noen har opplevd mye.. det har dødd noen stykker på dette bygget...
og typen jobber her og han pleier og gå brannrunde, jeg ble med han natt til i dag, og jeg merket mange forskjellige energier... :S ekkelt..
Antall ord: 174

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Gjennferd

Innlegg av Heksepusen »

Hei og takk for at du deler med oss.

Jeg skal si meg enig med Ast her i hennes gode råd.

Jeg lurer på om du har bevist prøvd og komunisere med dem jeg da?
Har du bet dem holde seg unna Hybelen du om typen har?
Får bare unnskylde at jeg spørr?
Det går ann komadere de til og holde seg unna dere.
Det er du og typen som er sjefene for dere lever huske det.

Når jeg går inn på et nyttsted som jeg er usikker på om det er noe på så pleier jeg og visuvalisere meg en stor boble av lys som jeg plasserer meg selv i og eventuelt det de jeg har med meg.
Denne boblen virker som beskyttelse.

Jeg vet ikke hvor mye dette har hjlpet deg, men det er i det minste litt av forslagen jeg har sånn tidlig på morgenen.
Antall ord: 156
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TordTorden
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 24
Startet: 25 Feb 2010 20:18
14
Kjønn (valgfri): Tulling
Lokalisering: Bodø

Ikke frykt

Innlegg av TordTorden »

Jeg har hørt (vet ikke helt om dette stemmer) at gjenferd sanser frykt, og et snilt spøkelse vil da holde seg unna deg hvis du er redd, mens et som vil deg vondt, kommer til å livnære seg på frykten din. Prøv å få kontakt og si at de skal vekk, vet ikke helt hvordan, er ny på dette området. :mozilla_undecided:
Antall ord: 63
Hvis man ikke vet hva noe er, vil man alltid prøve å finne ut av det.

Ny her!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Pusher

- Gjennferd

Innlegg av Pusher »

Hørt om husrensing?
Jeg fikk en gang hjelp av Gud.
Og jeg føler fortsatt Han's energi i meg.
Nå er jeg sterkere!
Jeg begynte å lese aftenbønn hver natt og hver dag!
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links