Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Alver, Troll, Underjordiske osv..Mørk skygge, demonisk eller ondsjel?

Alver, Troll, underjordiske, - overnaturlige vesener, - med mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Hk_nellah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 02 Feb 2020 21:59
4

Mørk skygge, demonisk eller ondsjel?

Innlegg av Hk_nellah »

Vi drev å renoverte hele huset vårt. I denne anledningen bodde vi med hundene våre i den innreda garasjen vår for å være i nærheten med alt som pågikk. Jeg prøver til vanlig å holde hjemmet mitt lukka for alt som ikke hører hjemme der. Men i denne anledningen så hadde vi døra vid åpen for alle som sku komme inn og hjelpe oss med renovasjonen.

En kveld er bare husket som helt forferdelig. Hundene var urolige og vi (jeg og samboeren min) sto opp med lite energi og en uggen følelse. Min samboer er en skeptiker til det paranormale, men denne kvelden ble han selv målløs av. Dagen før hadde rørleggeren vært innom og montert modulen til det vegghengte toalettet. Vi var innom huset til seint på kvelden før vi trakk oss tilbake og alt sto slik det skulle til.

Denne morningen derimot, startet som nevnt over at vi begge følte oss helt jævlige egentlig. Værre enn normalen, og litt uforklarlig. Litt som om noen negativt hadde trengt seg på. Samboeren min sto opp og møter arbeiderne. I gangen blir de møtt av en synlig lekkasje fra det vegghengte toalettet.

Det viser seg at det er en skrue løs i modulen sendt fra frabrikken. Rørleggeren legger seg flat. Og mulig det var en feil ved produktet, men jeg er ikke overbevist. Den samme negative energien følt i garasjen om natten er utrolig sterk i huset. Jeg fornemmer et mørke, tykk svart røyk med noe intelligent som er ute på faenskap og som har slått seg til rette i mitt hus.

Mitt spørsmål til dere, hva fikk jeg på besøk? Noe så mørk og intrengende negativt har jeg ikke følt på før. Det var intiminating og ute etter å gjøre meg redd. Min beskrivelse er at det var som å få djevelen på besøk.
Antall ord: 334

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Mørk skygge, demonisk eller ondsjel?

Innlegg av Morris »

Kanskje kan det være en tidligere avdød eier som misliker forandringer av huset? Det er ofte oppe slike saker på TVN (i åndenes makt) - Jeg har selv vært med på utrolige ting. Da jeg la nytt stuegulv ble en skrutrekker borte over natten fra der jeg drev på. Noen måneder senere da jeg skulle støvsuge, ble plutselig strømmen borte, så kom den igjen et lite øyeblikk for så å bli borte igjen helt.

Jeg trodde det var dårlig kontakt eller at det var støvsugeren som tok kvelden, men oppdaget at hele sikringskursen var borte. Så jeg undersøkte sikringene og skiftet dem, men de var det ikke. Jeg ringte en elektriker som ikke kunne komme før på flere timer. Da tok jeg saken i egne hender ettersom jeg da begynte å få tanker om skrutrekkeren som var blitt borte, at det kunne være noe løst i fordelerboksene på denne kursen. Jeg skrudde opp lokket på den første boksen som lå nærmest sikringsskapet... der var alle skruene helt løse!
Antall ord: 180

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Hk_nellah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 02 Feb 2020 21:59
4

Re: Mørk skygge, demonisk eller ondsjel?

Innlegg av Hk_nellah »

Wow, ja en kunne nå tro. Men jeg tror ikke det er tidligere eiers foreldre. Fordi sønnen deres, altså han vi kjøpte huset fra hadde vært helt håpløs (!) på oppussing av huset. Det så ikke ut og var mye av grunnen for hvorfor ekskona skilte seg fra han og de måtte selge (fikk hele historien vettu ved overtakelse). Huset er også en tomannsbolig og vi har fått god kontakt med naboen som fortsatt har faren sin i livet (han som bygde den andre dele av huset i sin tid). Vi fikk besøk av han under oppussingen og tok han med inn for å se, fyren sto nesten i gråten av å se at den yngre generasjonen var villig til å løfte huset inn i den nye tiden. Da vi kom på visning av boligen var et av argumentene mine at det var det styggeste huset i gata = masse potensialet, og vi har fått naboene med på å løfte uteområdet til en annen kategori. Eg tror egentlig de første eierene har heller funnet hvile 😅.

Er egentlig overbevist om at dette som kom på besøk ikke hadde vært der før eller hørte hjemme...
Antall ord: 205

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Mørk skygge, demonisk eller ondsjel?

Innlegg av Terra »

Tror du at den håndverkeren kan ha dratt med seg noe inn? Bare en tanke.
Noen ganger har folk som kommer til en med seg noen på lasset liksom ;)
Antall ord: 30
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Hk_nellah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 02 Feb 2020 21:59
4

Re: Mørk skygge, demonisk eller ondsjel?

Innlegg av Hk_nellah »

Kan være, men jeg følte bare dens nærvær førstegang da vi sov og ikke på kvelden mens vi var inne i huset.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links