Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerHelt feil energi i kroppen ?

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

sterke evner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 19 Jun 2008 22:30
15
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: Karmøy
Blitt takket: 1 gang

Helt feil energi i kroppen ?

Innlegg av sterke evner »

Jeg er en dame som opp gjennom årene, har fått oppleve at jeg har mange ulike evner, innen det alternative, slik som Varme hender og helbredende evner, tankelesing, ånder tar kontakt med meg, synske evner, kan kjenne andres følelser og smerter.

Alt dette har jeg sånn noenlunde vent meg til, men i det siste har jeg blitt veldig overrasket over hva som skjer med meg, og rundt meg.
Det startet med at lyspærene som jeg ofte prøver å tenne, de eksploderer med et smell, derfor har jeg et veldig høyt forbruk av lyspærer. I tillegg får jeg svært ofte "Støt" fra alle mulige folk og ting rundt meg.

Jeg synger i et band, og vi gikk til anskaffelse av trådløse monitorer og trådløse mikrofoner, og lys til notestativet. De andre har hele tiden vært veldig fornøyd med sine trådløse apparater, men hos meg, ryker pærer og batterier i et kjør!

Derfor har vi prøvd på, å alltid byttet til nye batterier, rett før en opptreden, men etter mellom 5 - 15 minutter så er mine batterier oppbrukt. Jeg fikk da låne min manns monitor, som virket helt fint, men etter 5 min. hos meg, så sluttet den også virke.

Vi fant ut at vi måtte forske på, hva som kunne være årsaken til dette fenomenet hos meg.
Vi tok i bruk et slikt apparat, som vi bruker til å måle spenningen i et strømmuttak. Alle andre folk rundt meg, hadde Pluss spenning i sin kropp, og den lå på mellom 60 - 90 V, mens hos meg lå den på minus 50 V.
Men ikke nok med det, når jeg hadde holdt litt i dette apparatet, så gikk jeg også over til å bli pluss, om enn mye svakere enn de andre, men dette førte til, at apparatet som som min mann aldri har opplevd at må byttes batteri på, nå var blitt utladete på et kvarter! Men etter noen minutter uten apparatet, så gikk jeg over til å være minus igjen!

Jeg begynner nå å forstå, hvorfor jeg alltid er så sliten, og føler meg så tom for energi, spesielt etter en liten tur på shoppingsenter og liknende, da får jeg vondt i hodet og blir ekstremt trøtt.

Så nå lurer jeg på, om det er noen her ute, som har noe som helst peiling på, hva det er som er galt med meg, og om det er noe som kan gjøres, for at jeg også skal kunne fungere i denne trådløse verden?

Er svært sliten av å ha det slik som dette. Har noen et eller flere gode råd til meg, om hva som kan hjelpe meg?

Hilsen sterke evner.
Antall ord: 471

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
green eyes
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 467
Startet: 18 Okt 2006 23:09
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Follo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

- Helt feil energi i kroppen ?

Innlegg av green eyes »

Dette hørtes komplisert ut!
Begynne med det enkleste kanskje :)

I det daglige bør du kanskje lære deg å stenge andres følelser og fysiske tilstander ute. Det er veldig tærende å få inn så mange inntrykk og det er sikkert det som gjør at du blir sliten av å være ute blant folk :)
Dette finnes det helt enkle teknikker for.

Når det kommer til elektrisiteten, har jeg egentlig ingen gode tips dessverre. Kanskje du skulle oppsøkt en klarsynt, hvis du vet om noen dyktige?
Antall ord: 89
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
nightshadow
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 30 Mai 2011 02:42
12
Kjønn (valgfri): jente
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 1 gang

- Helt feil energi i kroppen ?

Innlegg av nightshadow »

Jeg leste boken til Sylvia Browne (The other side and back), hvor hun forklarer at en i familien hennes er i ca samme situasjon. Jeg husker ikke hva hun kallte det, vet ikke om det var telekinese eller noe. Mange som har det hele livet uten å vite om det, men de påvirker alt mekanisk rundt seg, også batterier. De kan også oppleve at ting flytter på seg, gjerne mens de sover :) jeg har desverre ikke boka her nå, ellers skulle jeg ha gått nærmere inn på det.
Spennede ihvertfall da :)
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
charpia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 01 Nov 2006 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: Helt feil energi i kroppen ?

Innlegg av charpia »

Har samme problemet med elektronikk :( lyspærer går når jeg går under dem.. Til og med når jeg kjører forbi. Bilen min har issues heletiden .. Hvordan får man kontroll på dette?
Antall ord: 37
Det du ikke vil vite, kan du unngå.
Det du ikke vet har du ikke vondt av.
Det du vil vite, kan bli noe du vet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Helt feil energi i kroppen ?

Innlegg av Bearchild »

charpia skrev:Har samme problemet med elektronikk :( lyspærer går når jeg går under dem.. Til og med når jeg kjører forbi. Bilen min har issues heletiden .. Hvordan får man kontroll på dette?
Hvis man kverker lyspærer på flere meters avstand må det være snakk om noe målbart. Har du nevnt dette for legen din? Jeg hadde ihvertfall spurt legen min om hva og hvorfor og ikke minst fått dokumentert det. :)
Men det er vel ikke konstant.. altså, det må vel komme og gå? Hvis ikke kan man vel ikke bevege seg ute blant folk overhodet? Ser for meg at man går inn i en butikk f.eks og hele plassen mørklegges etterhvert som man beveger seg innover i lokalet. Om man i det hele tatt kommer seg inn i butikken da,- er vel ofte elektriske dører.

Så hvis dette er noe som kommer og går får man kanskje en formening etterhvert om det er spesielle situasjoner som utløser det? Da vil vel det "enkleste" bli å ta tak i den biten. Unngå hva det enn er som utløser det.
Antall ord: 196
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Helt feil energi i kroppen ?

Innlegg av Terra »

Lena Ranehag skriver om dette i sin nye bok "De dødes avtrykk." Hun har det på samme måte som deg. Selv har jeg opplevd i perioder at jeg får støt av alt og alle, støvsugere og elektriske ting går i stykker, sliten av å være ute sammen med folk og lyspærer ryker i ett sett. Det kommer og går litt.

Anbefaler boken hennes på det varmeste, da kan du kanskje skjønne litt mer av hvorfor du er som du er.
Antall ord: 89
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links