Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerOak Island-mysteriet har fått egen tv-serie!

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - Oak Island-mysteriet har fått egen tv-serie!

Innlegg av jeditrond »

Isan skrev:
Isan skrev:Det kunne den forsåvidt være hvis den var laget at en eller annen radioaktiv steinsort eller noe. Men stedet kan jo ha en naturlig radioaktiv kilde også, ekstra mye radongass eller en sprekk ned til undergrunnen, der det siver ut giftige gasser, inkl. radioaktive som en mulighet. Jeg aner ikke hvor godt stedet evt. er fysisk og kjemisk kartlagt.

Finnes sikkert også andre muligheter - hvis det hele ikke bare er rykter.
Jeg burde vel signalisert tydelig hva jeg siktet til, for akkurat det svaret jeg siterte over, kom jeg med som respons på det jeditrond sa om Axum i Etiopia.

Men det kan være at noe av det kan gjelde Oak Island også? Aner ikke.
Åja, aner ikke om Axum og da spesielt bygget som sies å huse paktens ark har blitt undersøkt med tanke på naturlig radioaktivitet, radongass o.l. Jeg ser ikke bort i fra at det kan være høyst naturlige forklaringer på at disse vokterne ikke lever like lenge som gjennomsnittsetioperen :)

Men jo, liknende ting kan finnes på Oak Island også, det er vel ikke kartlagt overhodet der heller utenom målingene fra sumpen de forsøker å tømme for vann :)
Antall ord: 203
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links