Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerVar det en psi ball !?

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
mysteriesØye
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 25 Feb 2014 16:32
10
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 1 gang

Var det en psi ball !?

Innlegg av mysteriesØye »

Hei igjen, vis du lurer: ja jeg liker og skrive :P

men i dag ca: 2:00am (klokka 2på natta) følte jeg for og lage en psi ball.
de første 2 minnutene følte jeg bare lit vind (varmere en rommet mit) tenkte på månene pga nattta.
først etter de 2 minnutene følte jeg veldig priking eller stikk i hendene i sirka 5min, (hendene var i klappe form rett frem, ca 20-30cm unna hverandre.)
etter de 5, tok jeg henedene nærmere (jeg tenkte på månden konstant og hvor bra energien er og slik kom til hendene mine.) da jeg var sirka 5cm unna kunne jeg liksom ikke komme noe lengere med hendene mine, akurat som magneter, begynte og få rykninger i dem.
bestemte meg for og ta ballen til meg… men følte liksom ikke noe, tok opp iphonen min. så når jeg hadde den fremme: så jeg et svært lys glimt akurrat som om det sprengte, jeg rak og se at det var en kule/ball.
det var vell en psi ball? (jeg tenkte på fargen hvit det var den fargen jeg så når den sprang)
vis du vet om det var en psi ball, eller ikke, kan du fortelle meg det? :sunny :D
Antall ord: 213
"success is not the key to happiness. happiness is the key to success.if you love what what you are doing,you will be successful." -albert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

- Var det en psi ball !?

Innlegg av Terra »

Hm... interessant, vet ikke nok om fenomenet til å svare deg men ser ikke bort i fra at det var som du lurer på, nemlig en psi ball. 8)
Antall ord: 27
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links