Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerHalmstrå-tråden

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

Halmstrå-tråden

Innlegg av xyrea »

Når det ikke egentlig er noe mystisk på gang men man vil det skal være det, så man må gjøre jobben selv. Jeg vil gjerne begynne med et eksempel på at ingenting er for lite eller for dumt:
Inte bara det, utan det senaste året har jag sett neffissmurfer i en leksaksaffär! Några har ett lejonhuvud, andra ser ut som slaveh och narundh, och andra som bahomeh. De bara står där på hyllan bland resten av smurferna. Detta ser ut som en plan till för att få barnen att acceptera och älska dessa varelser. Kan det vara för att de förberedar oss för deras återkomst, kanske från en annan planet då?
De bare står der, liksom!

Jeg hater smurfer like mye som alle andre, det er ikke det. Men øhh. Har ikke ord.
Antall ord: 146
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Halmstrå-tråden

Innlegg av Svartepus »

Ja se så sinna neffissmurf!

Image

Image

:badgrin: :lol:
Antall ord: 5
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

- Halmstrå-tråden

Innlegg av Terra »

Å dæven how ugly he is!
Antall ord: 6
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

- Halmstrå-tråden

Innlegg av Terra »

Denne mannen forteller oss om pockermon også :mrgreen:

[youtube]/watch?v=VACzNHB0yuA[/youtube]
Antall ord: 12
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Halmstrå-tråden

Innlegg av Borte.. »

De bildene var racist! :fis

Terra...hvorfor gjør du dette mot oss? Hvem i all verden vil torturere seg selv ved å se hele greien? Har du gjort det? OMG! :shock:

Jeg såg bare frem til hockeysveisen begynte å snakke. Serving business in the front and party in the back-realness! :lol:
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

- Halmstrå-tråden

Innlegg av Terra »

Moahaha, ja sett hele, så nå vet jeg alt som er å vite om det meste... :badgrin:
Og langdryg var den... :zzz
Antall ord: 19
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Halmstrå-tråden

Innlegg av xyrea »

Det er ikke bare smurfer og pokemon som er farlige!
Hvem får flest poeng på denne? Jeg mista tellinga etter 30, noen bedre? Jeg får nesten lyst til å begynne med fargeterapi og kjøpe meg en liten pyramide bare for å forbedre resultatet. :D

Here is just a partial list of ancient satanic teachings, practices and symbols now in vogue and being pushed on the children and teens: color therapy, heavy metal music, unisex dress, sadism, sorcery, incest and immorality, hypnotism, New Age mood music, palmistry, rebellion, astral travel, mystery teachings, ESP (psychic powers), God as Mother, astrology, nature worship, rhythmic breathing, visualization, psychedelic drugs, sodomy, feminism, necromancy, dragons, pyramids, chanting, yoga, demonic music, fortune telling, levitation, self-love, fire walking, body tattoos, numerology, pedophilia, mental imagery; the unicorn, pegasus and other magical beasts; communication with the dead; mediation (other than on God's word); and satanic symbols (pentagram, triangle " circle, etc.).


FORBIDDEN PRACTICES

These are all forms of witchcraft which is the thread that runs through occultism and Satanism. Forbidden practices in the Bible that are an abomination to God: (1) Witchcraft (Witch, Wizard, Sorcerer, Clairvoyant, Physic) - practice of dealing with evil spirits, use of sorcery or magic, to whisper a spell, enchant or practice magic. (2) Magic - sorcery or witchcraft. (3) Enchantment (Song Spell or Augur) - act of influencing by charms and incantations, practice of magical arts, hypnosis, spell casting, soothsayer, sorcerer. (4) Divination (Fortune Telling) - Divining, witchcraft, soothsayer. (5) Charming (Serpent Charmer) - to put a spell upon someone, to affect by magic, enchantment, hypnosis. (6) Consulter With Familiar Spirits (Medium) - familiar or family spirits.( 7) Sorcery (Pharmakia) - use of power gained from the assistance or control of evil spirits, especially for divining, magician. (8) Necromancy (Seance) - Communication with the dead, conjuration of the spirits of the dead for purposes of magically revealing the future or influencing the course of events, familiar spirit, medium. (9) Observing Times (Star Gazing, Astrology) divination of the supposed influence of the stars upon human affairs and terrestrial events by their positions and aspects, horoscopes, prognostication. (10) Soothsaying - act of foretelling events, prophesying by a spirit other than the Holy Spirit. (11) Prognostication - foretell from signs or symptoms, prophesying without the Holy Spirit, soothsaying. (12) Television And Other Programs - about witchcraft. (13) Children To Pass Through The Fire (Abortion) - sacrifices to gods.


Åndenes makt, nå også som 'abomination to God'!
Antall ord: 397
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

- Halmstrå-tråden

Innlegg av Terra »

Oops, fikk en del poeng jeg og, da er det vel ikke håp til påske en gang. :wx
Antall ord: 19
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Halmstrå-tråden

Innlegg av jeditrond »

Bikker vel 30 eller så jeg også, tok med demonic music for sikkerhets skyld fordi utfra tonen i det som er forbudt/satanistisk i de to listene, er neppe min musikksmak helt godkjent etter tv-predikantens syn på ting og tang :mrgreen:
Antall ord: 41
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Halmstrå-tråden

Innlegg av Isan »

Den TV-predikanten har det ikke godt :badgrin: - tenk å leve i en sånn verden som vår! Jeg skal astralreise i natt og synge et par heksevers for ham :flyfly

Og så har vi det igjen, altså: Okkult er ondskap og farlig. *oppgitt*
Antall ord: 42
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - Halmstrå-tråden

Innlegg av Borte.. »

Isan skrev:Jeg skal astralreise i natt og synge et par heksevers for ham :flyfly
Neffis! [-X
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- Halmstrå-tråden

Innlegg av UFO »

Dumme meg men.. Hva er "NEFFIS" ? :oops:
Antall ord: 6
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Halmstrå-tråden

Innlegg av jeditrond »

ufo skrev:Dumme meg men.. Hva er "NEFFIS" ? :oops:
Vil ikke si du er dum, heller det at du kanskje ikke har fulgt med på det store orakelet hjördís sine skriverier her på paran? :) Neffiser er hennes egen forkortelse av nephilim og de er visstnok slemme og sist men ikke minst så er visst bla. de egyptiske gudene neffiser. Dermed er alle som liker disse noen som har neffisavtaler osv. og helt klart trenger time for behandling av før nevnte orakel :D
Antall ord: 83
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - - Halmstrå-tråden

Innlegg av UFO »

jeditrond skrev:
ufo skrev:Dumme meg men.. Hva er "NEFFIS" ? :oops:
Vil ikke si du er dum, heller det at du kanskje ikke har fulgt med på det store orakelet hjördís sine skriverier her på paran? :) Neffiser er hennes egen forkortelse av nephilim og de er visstnok slemme og sist men ikke minst så er visst bla. de egyptiske gudene neffiser. Dermed er alle som liker disse noen som har neffisavtaler osv. og helt klart trenger time for behandling av før nevnte orakel :D
Takk for info

Akkurat, så det er den "populære" "Hjørdis" sin forkortelse av nephilim.
Nei, jeg har ikke fått med meg så mye av den tråden, men har fått med meg at h*n er
veeldig populær da. :?

Jeg hadde engang i tiden et familiemedlem som het Hjørdis, og det var ei
skikkelig purke :D

(Uten sammenligning forøvrig fra min side. Jeg har ikke fulgt med som sagt).
Antall ord: 160
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

- - - Halmstrå-tråden

Innlegg av Terra »

jeditrond skrev:
ufo skrev:Dumme meg men.. Hva er "NEFFIS" ? :oops:
Vil ikke si du er dum, heller det at du kanskje ikke har fulgt med på det store orakelet hjördís sine skriverier her på paran? :) Neffiser er hennes egen forkortelse av nephilim og de er visstnok slemme og sist men ikke minst så er visst bla. de egyptiske gudene neffiser. Dermed er alle som liker disse noen som har neffisavtaler osv. og helt klart trenger time for behandling av før nevnte orakel :D
Er neffiser øgler liksom? De øglemenneskene inneforstått med liksom aliens? Eller er jeg helt på jordet nå? Ikke fulgt med så særlig på disse trådene jeg heller tydeligvis. ;)

Hørte et sted at disse sletktstrådene av etterkommere etter øglemenneskene har i disse dager hudproblemer og begynner å lure på om jeg er en selv... :oops:

Er jeg en neffis kan hende? :oops:
Antall ord: 148
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links