Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerNessie funnet i Apples kart-app visstnok

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Borte..

- - Nessie funnet i Apples kart-app visstnok

Innlegg av Borte.. »

Isan skrev:Jeg vet ikke om det sier noe om TV2 - eller er de så klikkåte at det var mest komfortabelt å ikke undersøke? :p
Jeg holder en knapp på nr 2. De er ikke så ille som det VG er. De hadde jo en sånn "breaking news moment" med at kjæresten til en eller annen "kjendis" som såg ut som discount rihanna, befant seg på Mount Everest med disse som døde nå nylig. De hadde faktisk bilde av discount rihanna, som om det var hun som var fokuset og ikke så mye at folk faktisk døde. :roll: Minner meg om den gangen man leste om disse som døde i en bilulykke et stykke unna feriehuset til John Travolta. At det skjedde et stykke unna feriehuset til John Travolta, var tydeligvis mer viktig enn at de døde. [-(

Anyways...ikke for å spore helt av, men jeg tror at vi hadde fått det med oss mye tidligere, om det virkelig fantes et monster i den innsjøen.
Antall ord: 172

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Nessie funnet i Apples kart-app visstnok

Innlegg av Svartepus »

Monsteret er sikkert bare en diger introvert neffis som venter på det rette tidspunktet for å slå til. Når vi minst venter det! :badgrin:
Antall ord: 23
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - Nessie funnet i Apples kart-app visstnok

Innlegg av Borte.. »

Svartepus skrev:Monsteret er sikkert bare en diger introvert neffis som venter på det rette tidspunktet for å slå til. Når vi minst venter det! :badgrin:

Det var sikkert den som gjorde at stakkars poku fikk blackout.
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Nessie funnet i Apples kart-app visstnok

Innlegg av Bearchild »

Det finnes da ikke bare èn Nessie.. selvsagt reproduserer de! Og de har veier til havet. Innavl liksom. *Pft*. [-(
.. ikke glem snøormen.. :bandit
Antall ord: 23
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links