Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerHjelp til å slippe taket

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Pampussa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 15 Jan 2015 19:43
9
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 2 ganger

Hjelp til å slippe taket

Innlegg av Pampussa »

Jeg vet ikke om dette er riktig sted for dette, men prøver :)

For noen år siden var jeg med ei venninne når mannen døde. Hun ringte til meg og fortalte at nå gikk det mot slutten.
Han lå der gul og hol, det var ikke mye liv i ham, kroppen var full av kreft.

Vi satt der å så på ham, han var så slett og fin i huden bemerket vi. Han er stabilt veldig dårlig. Plutselig reiser min venninne seg og bøyer seg over mannen sin, stryker han over kinnet og kysser ham forsiktig. Hun visker inn i øret hans at nå kan du slippe taket, du trenger ikke kjempe mer for du vil ikke klare det. Hun takker ham for samlivet og sier farvel. 5 minutter senere blir han erklært for død. Hun hjalp ham, sånn oppfattet jeg situasjonen.
Hun fortalte meg at det kan du også gjøre om jeg skulle få behov for det.

Jeg har hjulpet to døende mennesker til å slippe taket etter denne episoden. Det har vært mennesker som lå på det siste og hadde kort tid å leve igjen, min mor og min svigermor.

Er det flere som har oppdaget at det er mulig å hjelpe andre i den siste stund?
Antall ord: 215

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magos
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 08 Jun 2010 14:21
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 211 ganger
Blitt takket: 32 ganger

Re: Hjelp til å slippe taket

Innlegg av Magos »

Jeg har ikke erfaring med det, men synes det du skriver er fint og har tro på at det går an. :-)
Antall ord: 22
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links