Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerEn merkelig, merkelig dag...

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

TomL
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 23 Jan 2015 21:42
9
Kjønn (valgfri): Gubbe
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 70 ganger

En merkelig, merkelig dag...

Innlegg av TomL »

Jeg har levd en del tiår, og har opplevd mye gjennom livet.
Dagen i dag var en av de merkeligste så langt. Jeg hadde en hel dag til disposisjon og varet var flott. Formen var også god, men jeg kjente meg litt ør, dog ikke på en syk måte. Bare litt omtrent som jeg stod utenfor meg selv, liksom.
Valget var enkelt - ut å gå på ski. Skiene ble lagt på taket, og jeg av gårde. Vel fremme oppdaget jeg at jeg hadde tatt en liten og en stor ski og lagt på skistativet. Jeg skyldte det på "utaforheten", ristet på hodet og dro hjem for å bytte ski. På vei tilbake begynte bilen å oppfører seg rart. Det er en solid bil, som alltid har gått fint. Trodde det var lite bensin, og fylte på en ekstrakanne - men nei - bilen lekte fortsatt kenguru. Etter påfylling skulle jeg kjøre videre, og da jeg kom frem etter noen nøkk og sprang - oppdaget jeg at jeg ikke hadde satt på tanklokket. Så var det å kjøre tilbake og lete. Men nei, intet lokk. Slik gikk den dagen.

Vel hjemme kom det plutselig et "pling-pling", og mobilen slo seg av. Det, på tross av oppladet batteri i morges. Det har jeg aldri opplevd før. Den har vært like stabil som bilen og holder i dagesvis på hver lading. Den har tidligere bare slått seg av ved utladet batteri.
Og på toppen av det hele - nettbrettet som ble ladet opp i går ettermiddag meldte om "kritisk lavt batterinivå"i kveld. Siden i går har vi bare brukt det litt til nyhetslesing i morges. Det skulle normalt holde 4 dager på en lading, med normal daglig bruk.

Jeg skjønner lite av denne dagen. Noe har åpenbart påvirket elektronikk og teknikk og mitt hode. Hva det er, ja det kan man jo lure på.

Er det flere som har hatt el-dingser og biler og hode som har vært merkelige i dag?
Antall ord: 340
"Om tusen personer tenker samme tanke, betyr det ikke at denne tanken er tusen ganger bedre"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: En merkelig, merkelig dag...

Innlegg av Svartepus »

Hodet mitt er alltid merkelig men ellers har jeg ikke merket noe spesielt akkurat i dag nei.
Antall ord: 17
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
TomL
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 23 Jan 2015 21:42
9
Kjønn (valgfri): Gubbe
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 70 ganger

Re: En merkelig, merkelig dag...

Innlegg av TomL »

En ny dag. I dag er hodet klarere og bilen er kjørbar som normalt. Har fått tak i nytt tanklokk. Mobilen er fortsatt på, og er stabil. Nettbrettet har fortsatt plenty med batterikapasitet.
Kontrasten til gårdagen kunne ikke vært større.
Antall ord: 45
"Om tusen personer tenker samme tanke, betyr det ikke at denne tanken er tusen ganger bedre"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !