Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerBiskopen og andre med utstråling

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

TomL
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 23 Jan 2015 21:42
9
Kjønn (valgfri): Gubbe
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 70 ganger

Biskopen og andre med utstråling

Innlegg av TomL »

Med fare for å ikke være nøktern nok mht. mine "evner", så må jeg av og til føle på det når det er noe jeg fornemmer. Dette er i grunnen merkelig. Jeg har spurt andre "fornemmer ikke du noe fra vedkommende?" og har da fått lett forundret "hva da?" tilbake. Jeg har også forundret meg over at andre ikke fornemmer stemninger i det hele tatt. Som sagt - av og til skyver jeg det unna, og lar nøkternhet og ignorering få vinne.

Apropos - jeg er ingen damebladleser, men leste i et av mine kones blad om en kjent politikvinne som fornemmet stemninger når hun kom inn i et rom. Det er så kjent. Denne kjente damen turde også være åpen med at hun hadde hadde hatt kontakt med Snåsas Joralf Gjerstad. Det er imponerende, når man tar i betraktning at hun er eks-politi med tidligere høy stilling i etaten.

Men tilbake til biskopen. Han er gått av nå. Men den gang vi kunne se han på TV.skjermene med sitt blide, faderlige åsyn, fikk jeg inn noe ved vedkommende som ikke akkurat egnet seg i Den Norske Kirke. Så derfor må jeg spørre dere med-paranormalmedlemmer: Har dere fått inn noe fra noen i høykirkelige stillinger? Såpass mye at dere har hatt reisning av hårvekst på armene?
Antall ord: 233
"Om tusen personer tenker samme tanke, betyr det ikke at denne tanken er tusen ganger bedre"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Biskopen og andre med utstråling

Innlegg av Isan »

Kan ikke noe for det, men blir fryktelig nysgjerrig på hvilken biskop du sikter til?

Ankh drev også og nevnte en tidligere biskop i et innlegg.
Antall ord: 26
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TomL
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 23 Jan 2015 21:42
9
Kjønn (valgfri): Gubbe
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 70 ganger

Re: Biskopen og andre med utstråling

Innlegg av TomL »

Det blir kanskje ikke riktig av meg å oppgi dennes navn på et forum, særlig siden han er gått av fra biskop-stillingen og er pensjonist. Men han var en offentlig person en god del år, og var en del i media.
Antall ord: 43
"Om tusen personer tenker samme tanke, betyr det ikke at denne tanken er tusen ganger bedre"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links