Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerThe Secret (ønsketenkning, bønn, karma)

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: The Secret (ønsketenkning, bønn, karma)

Innlegg av g.r.y »

Sånn umiddelbart, kan jeg iallefall si at pkt 1 ikke stemmer overens med mine erfaringer. -Ja, jeg mener ikke at det ikke finnes mennesker som lar seg utnytte, og gir & gir uten å kreve/få noe tilbake. Her er det oxo inneforstått at motsatsen, de som bare tar i aller høyeste grad eksisterer. Men det er ikke dermed sagt at ethvert mellommenneskelig forhold er skjevt i så måte. De beste relasjoner, er de hvor det foreligger en balanse mellom å gi & ta, giver & mottaker, og gudsjelov finnes det plenty av disse oxo :)

Jeg kan ikke bevege meg for dypt inn i denne problemstillingen, da det ligger farlig nært en sånn psykisk greie jeg har dratt med meg siden barneskolealderen, men det med drømmerne vil jeg oxo si at ikke stemmer med mitt verdensbilde.. Slik jeg ser det, er ingen fult ut fornøyd med å befinne seg midt i 'virkeligheten' hele tiden, og nå og da er det rett & slett befriende å forsvinne inn i en egenprodusert virkelighet for en stakket stund.. -Dessuten.. Om jeg slkal være vrien, så utføres jo denne virkelighetsflukten i virkeligheten den oxo (he, he).
Antall ord: 194
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links