Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerHva er det jeg ser?

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
Thisiskit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 26 Okt 2015 20:52
8
Blitt takket: 1 gang

Hva er det jeg ser?

Innlegg av Thisiskit »

God kveld. Registrerte meg her innpå idag, for å dele min opplevelse.

Jeg husker som 11-åring at jeg ikke likte matte noe særlig. Da satt jeg bare å glodde på læreren som prata og prata og prata foran tavla. De gangene jeg bare satt å fokuserte på henne, hendte det at det kom et "lag" rundt henne. Et gjennomsiktig "energilag" rundt hele henne. Hvis jeg snudde meg bort så forsvant det, men det kom raskt tilbake igjen idet jeg bare slappet av å så på henne.
Tenkte ikke mer over det som barn, siden det kom av og til bare. Nå som eldre begynte jeg å lure.. Ser jeg dårlig? Hvorfor kan jeg se prikker/dotter/energi i lufta? Det viser seg at synet mitt er bra.

Men jeg ser fortsatt dette "energilaget" rundt mennesker. Det kan være nære venninner som jeg sitter å snakker lenge med, eller det kan være en tilfeldig foredragsholder. Noen har mer kraftigere lag rundt seg enn andre. Jeg snakket med ei synsk eldre dame om dette her, og hun sa noe med at det er bare begynnelsen kjære deg. Hun mente visstnok at dette er noe som kunne utvikle seg etterhvert.

Hva kan dette være? Aura? Noen som opplever det samme?
Antall ord: 210

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1382 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Hva er det jeg ser?

Innlegg av Asbjørn »

Thisiskit skrev:Hva kan dette være? Aura? Noen som opplever det samme?
Ja, det høres ut som aura. Og også energier av forskjellig slag.

aYlb_XtNP7c
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links