Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerEr det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av Bearchild »

thsail326 skrev: ..., vil tilføye også et jeg tro vi all er hybrider noen kanskje mindre enn andre men, hvis jeg ikke husker helt feil så er det en del i dna vårt som er så utviklet at det hadde tatt oss over 20 000 000 år å utvikle den naturlig, noe som kan til si at en gang i tiden har vi blitt tuklet med...
Siden du "kjenner" både hybrider og reptiler har vel disse svar på det du lurer på? Kan du ikke bare spørre dem liksom?
Antall ord: 91
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Vortex
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 07 Mar 2011 22:22
13
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 52 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av Vortex »

Jeg trodde aldri jeg skulle sitte igjennom en 2 timer lang foredragsvideo. Men det gjorde jeg faktisk. :)

Jeg har så lenge jeg kan huske vært facinert av oldtidens kulturer og ikke minst deres monumenter og byggninger, ikke hovedsaklig fordi de i utgangspunktet eksisterer, men på grunn av størrelse og hvordan de i det hele tatt var i stand til å utføre den jobben de gjorde. Baalbek er et godt eksempel med megalitter opp mot 1000 tonn. Man kan lure på hvorfor ingen så langt har tatt på seg oppgaven med å rekonstruere hvordan man i praksis flyttet og løftet disse kolossene på den tiden?

Det er nok mye i vår tidlig historie som vi ikke ble lært den gang vi gikk på skolen eller i det hele tatt hørte noe om, og det kan være flere grunner til det.
Antall ord: 145
Spør de gamle til råds og de unge etter hjelp.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av jeditrond »

Vortex skrev:Jeg trodde aldri jeg skulle sitte igjennom en 2 timer lang foredragsvideo. Men det gjorde jeg faktisk. :)

Jeg har så lenge jeg kan huske vært facinert av oldtidens kulturer og ikke minst deres monumenter og byggninger, ikke hovedsaklig fordi de i utgangspunktet eksisterer, men på grunn av størrelse og hvordan de i det hele tatt var i stand til å utføre den jobben de gjorde. Baalbek er et godt eksempel med megalitter opp mot 1000 tonn. Man kan lure på hvorfor ingen så langt har tatt på seg oppgaven med å rekonstruere hvordan man i praksis flyttet og løftet disse kolossene på den tiden?

Det er nok mye i vår tidlig historie som vi ikke ble lært den gang vi gikk på skolen eller i det hele tatt hørte noe om, og det kan være flere grunner til det.
Legendene er faktisk relativt klare på at "gudene" sang, spilte musikk, vanligvis fløyte av en eller annen grunn, som fikk steinene til å danse på plass. Jeg tror dette er et folkeminne som har blitt til fem høns utfra en forklaring om at de som bygde disse byggverkene brukte lydteknologi av noe slag for å flytte steinene :) I mine øyne er det ikke ancient aliens som står bak dette, det er legender nok om guder som kom fra et land ute i havet som sank grunnet ymse årsaker :)

Hvorfor vi ikke lærer om dette på skolen er vel fordi det ikke er funnet konkrete bevis for Atlantis o.l. ennå og arkeologer er generelt veldig forsiktige av seg, spesielt om de støter på noe som tyder på at historien er tildels veldig feil. Historien går bare i en rett linje fremover tross alt, vi er på toppen av menneskelig teknologisk utvikling i dag. Helt umulig at menneskene bare har funnet opp hjulet på nytt mer enn en gang :P
Antall ord: 319
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vortex
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 07 Mar 2011 22:22
13
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 52 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av Vortex »

Vel, det er jo ganske interessant hvordan de allerede for 4-5000 år siden tilsynelatende hadde god kunnskap om vårt solsystem. Enten var de astrologiske og matematiske genier med et utrolig godt syn fra fødsel av eller så ble de gitt denne informasjonen.

Bilde

Ja som jeg nevnte så kan det være forskjellige grunner til at vi ikke har blitt lært om dette. Religionen slik vi kjenner den, kan være en av disse.
Antall ord: 77
Spør de gamle til råds og de unge etter hjelp.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av UFO »

Vortex skrev:Vel, det er jo ganske interessant hvordan de allerede for 4-5000 år siden tilsynelatende hadde god kunnskap om vårt solsystem. Enten var de astrologiske og matematiske genier med et utrolig godt syn fra fødsel av eller så ble de gitt denne informasjonen.

Bilde
De kan være gitt denne informasjonen. Det er vel det jeg har valgt å tro.
Mange teorier rundt dette. Spennende er det ihvertfall.
Antall ord: 70
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vortex
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 07 Mar 2011 22:22
13
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 52 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av Vortex »

Uansett hvor mye jeg prøver, så klarer jeg ikke finne andre logiske forklaringer på det. Uranus,Neptun og Pluto er jo ikke mulig å se uten et godt teleskop. Og er det ikke litt merkelig at på den tiden da de laget skrifter og symboler i leire i en tilsynelatende primitiv kultur,ikke bare hadde oppdaget alle planetene i vårt solsystem, men visste både størrelse på hver enkelt i forhold til hverandre og dems rolle.
Antall ord: 78
Spør de gamle til råds og de unge etter hjelp.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystical
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 340
Startet: 08 Okt 2013 23:09
10
Har takket: 22 ganger
Blitt takket: 47 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av Mystical »

Vortex skrev:Uansett hvor mye jeg prøver, så klarer jeg ikke finne andre logiske forklaringer på det. Uranus,Neptun og Pluto er jo ikke mulig å se uten et godt teleskop. Og er det ikke litt merkelig at på den tiden da de laget skrifter og symboler i leire i en tilsynelatende primitiv kultur,ikke bare hadde oppdaget alle planetene i vårt solsystem, men visste både størrelse på hver enkelt i forhold til hverandre og dems rolle.
For 5 år siden hadde jeg vel aldri trodd at jeg skulle begynne å interessere meg for aliens/ ufo - temaet.
De som snakket om ufoer og folk som til og med var på utkikk etter slike fenomener var i mine øyne noen merkelige gærninger.
Nå har jeg undersøkt mye rundt på nettet og sett litt mer på hva folk, som er inne i slike ting, sier.
Når mange dedikerer livet sitt til å snakke ut om slike fenomen så skjønner man at det kan være noe i det som blir fortalt. Jeg tenker for eksempel på de mange "contactees" og "whistleblowers" som sitter på gradert informasjon.
Det er i alle fall dumt å avskrive alien innflytelse i vår verden, særlig med tanke på alle eldgamle tegn og uforklarlige oppsatte monumenter som finnes rundt om i verden.
Ta for eksempel Stonehenge.
Er ikke noen ekspert på aliens selvfølgelig, men sikkert er det vel at det er mye vi ikke vet. Langt nok tilbake i historien så virker det som om ting har gått i glemmeboken for oss mennesker. Hvor mange er det egentlig, for eksempel, som er klar over at (humanoide) kjemper har vandret på vår jord som gjør Bigfoot til smågutt i forhold.
Alex Collier, som har stått frem som "contactee" for "andromedanerne" i alle år hevder at vi mennesker er et resultat av, husker ikke akkurat antallet, men, en blanding av noe bort i mot 30 forskjellige alien raser. Og andre alien "folkeslag" betrakter oss som "kongelige".
Det er mye motstridende informasjon rundt hybridisering.
Ble litt rotete dette, men.... (litt dårlig tid)
Antall ord: 354

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links