Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerEr det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
Mystical
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 340
Startet: 08 Okt 2013 23:09
10
Har takket: 22 ganger
Blitt takket: 47 ganger

Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av Mystical »

Advarsel; Dette vil sikkert virke litt frastøtende på mange så dere er advart.
Endret: Legg merke til at det her er gitt advarsel, samt at DU SELV må klikke på linken
for å kunne se videoen.
Innlegget er der for ikke slettet.
Men ikke legg slike videoer åpnet ( med youtube-taggene), de vil da bli fjernet.
Admin
Mange vil sikkert synes jeg tar opp litt vel kontroversielle emner, men jeg er nå en gang slik at jeg gjerne vil komme til bunns i ting, samme hvor til dels skremmende og fæle de må være, og andre er velkomne til å utforske saker med meg dersom de tør.

Tilstanden barnet i videoen har har fått en betegnelse i vitenskapen.

You Tube kanal Mohammad Israr; "Delivery of ghost baby in UCMS in bhairahawa"
https://www.youtube.com/watch?v=8cy6PZ45tK4

Det slår meg veldig at det har reptilaliene trekk.

Vitenskapen er jo nølende med å anerkjenne at det finnes noe slik som aliens (andre humanoide intelligente skapninger) så da må man vel finne på et syndrom å "henge det på".
Hvordan dna - et har sneket seg inn får man jo da bare spekulere i. Det forekommer jo flere påstander om bortføring fra verdens steder, bevisste eller ubevisste osv......

Mange vil sikkert være uenige og si at jeg nå spekulerer fælt, men det er vel lov å sette spørsmål?
Antall ord: 235

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av Svartepus »

Jeg avviser på ingen måte at det finnes aliens da jeg er ganske sikker på at vi ikke er helt alene i det store universet. Jeg er også åpen for at det kanskje er aliens blant oss her på jordkloden eller at noen mennesker har alien-gener i seg. Likevel er ikke deformerte babyer noe bevis for utenomjordiske gener, etter min mening. Det er mye som skal gå riktig når et nytt liv skapes så at det skjer en og annen feil er jo ikke spesielt rart eller mystisk. Genfeil og mutasjoner skjer av og til, uten at det dermed er noe mystisk. Babyen i videoen har nok en tilstand som kalles "Harlequin ichtyosis", en alvorlig hudlidelse som får huden til å være mye tykkere enn vanlig og vokse mye fortere enn normalt. Her er noen infolinker:

https://en.wikipedia.org/wiki/Harlequin-type_ichthyosis
http://ghr.nlm.nih.gov/condition/harlequin-ichthyosis

Som du kan lese i linkene har de klart å linke lidelsen til en genfeil så det er nok ingen overfladisk gjettediagnose for å dekke over innslag av utenomjordiske gener.
Jeg heller faktisk mot å tro at mennesker med alien-gener tvert i mot er mer "perfekte" og uten genfeil. Men så tror jeg ikke særlig mye på superintelligente reptilaliens heller. Jeg tror intelligent utenomjordisk liv ligner mer på oss enn på krypdyr.
Antall ord: 227
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystical
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 340
Startet: 08 Okt 2013 23:09
10
Har takket: 22 ganger
Blitt takket: 47 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av Mystical »

Svartepus skrev:Jeg avviser på ingen måte at det finnes aliens da jeg er ganske sikker på at vi ikke er helt alene i det store universet. Jeg er også åpen for at det kanskje er aliens blant oss her på jordkloden eller at noen mennesker har alien-gener i seg. Likevel er ikke deformerte babyer noe bevis for utenomjordiske gener, etter min mening. Det er mye som skal gå riktig når et nytt liv skapes så at det skjer en og annen feil er jo ikke spesielt rart eller mystisk. Genfeil og mutasjoner skjer av og til, uten at det dermed er noe mystisk. Babyen i videoen har nok en tilstand som kalles "Harlequin ichtyosis", en alvorlig hudlidelse som får huden til å være mye tykkere enn vanlig og vokse mye fortere enn normalt. Her er noen infolinker:

https://en.wikipedia.org/wiki/Harlequin-type_ichthyosis
http://ghr.nlm.nih.gov/condition/harlequin-ichthyosis

Som du kan lese i linkene har de klart å linke lidelsen til en genfeil så det er nok ingen overfladisk gjettediagnose for å dekke over innslag av utenomjordiske gener.
Jeg heller faktisk mot å tro at mennesker med alien-gener tvert i mot er mer "perfekte" og uten genfeil. Men så tror jeg ikke særlig mye på superintelligente reptilaliens heller. Jeg tror intelligent utenomjordisk liv ligner mer på oss enn på krypdyr.
Det finnes flere forskjellige alientyper visstnok.

Aliens er kanskje "perfekte" som rendyrket rase. Det er når det skapes alien/human/hybrider at det blir verre.
De lever visstnok ofte ikke opp.

Og jeg har fått med meg at tilstanden kalles det der harleqin - ettellerannet - syndrom i den medisinske videnskaps verden.
Antall ord: 281

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vortex
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 07 Mar 2011 22:22
13
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 52 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av Vortex »

Tja, visst menneskets evolusjon som vi har blitt lært er feil som mange påstår, så har vi alle alien gener i oss.
Antall ord: 25
Spør de gamle til råds og de unge etter hjelp.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av Svartepus »

Mystical skrev:
Det finnes flere forskjellige alientyper visstnok.

Aliens er kanskje "perfekte" som rendyrket rase. Det er når det skapes alien/human/hybrider at det blir verre.
De lever visstnok ofte ikke opp.

Og jeg har fått med meg at tilstanden kalles det der harleqin - ettellerannet - syndrom i den medisinske videnskaps verden.
Som sagt, jeg benekter ikke at både aliens og alienhybrider finnes, men jeg ingen tro på at babyer født med genfeil som forårsaker hudlidelsen Harlekin Iktyose er alienhybrider, og i hvert fall ikke forårsaket av reptilalienblod. Det er en festlig tanke å leke seg med men ikke noe mer enn det.
Antall ord: 108
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av Bearchild »

Svartepus skrev: Jeg heller faktisk mot å tro at mennesker med alien-gener tvert i mot er mer "perfekte" og uten genfeil.
Sånn ville jeg også tenkt. Hvis det finnes aliens som kan reise gjennom tid og rom og som ligger lysår foran oss i utviklingen, hvorfor i all verden skulle de produsere halvfabrikata avkom?
Mystical skrev: Aliens er kanskje "perfekte" som rendyrket rase. Det er når det skapes alien/human/hybrider at det blir verre.
De lever visstnok ofte ikke opp.
Har du noe "påfyll" vedrørende den siste setningen? Finnes det noen oversikt over antall fødte hybrider, deres opphav/ krysningsforhold og levetid..?
Antall ord: 108
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vortex
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 07 Mar 2011 22:22
13
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 52 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av Vortex »

Bearchild skrev: Sånn ville jeg også tenkt. Hvis det finnes aliens som kan reise gjennom tid og rom og som ligger lysår foran oss i utviklingen, hvorfor i all verden skulle de produsere halvfabrikata avkom?
Jeg tror at hvis så var tilfelle at vår evulosjon ble "hjulpet" i gang av noen utenforstående, så ville de gjort det klokt å ikke gjøre oss mennesker like avanserte/perfekte som dem selv når det kommer til for eksempel anatomi og intellekt. Det ville i såfall vært et trusselbilde i deres øyne vil jeg tro. Slik som mennesket i dag utsletter hverandre med krig og elendighet, og som ikke engang klarer å ta vare på vår egen planet, hvilken intelligent art der ute vil vel ha slike rebeller som oss reisende mellom stjernene.
Antall ord: 136
Spør de gamle til råds og de unge etter hjelp.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av Bearchild »

Vortex skrev: Jeg tror at hvis så var tilfelle at vår evulosjon ble "hjulpet" i gang av noen utenforstående, så ville de gjort det klokt å ikke gjøre oss mennesker like avanserte/perfekte som dem selv når det kommer til for eksempel anatomi og intellekt. Det ville i såfall vært et trusselbilde i deres øyne vil jeg tro. Slik som mennesket i dag utsletter hverandre med krig og elendighet, og som ikke engang klarer å ta vare på vår egen planet, hvilken intelligent art der ute vil vel ha slike rebeller som oss reisende mellom stjernene.
Jo.. men hva er eventuell årsak til at de ønsker å produsere hybrider da? Ville de ikke kreert "perfekte" skapninger som kunne gjort en forskjell/ bidratt til opplysning eller endring eller noe i den dur? Hvis de først bestemte seg for å avle noen krysninger virker det jo meningsløst å skape noe som ikke henger sammen fra starten av.
Antall ord: 159
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av Svartepus »

Bearchild skrev:
Sånn ville jeg også tenkt. Hvis det finnes aliens som kan reise gjennom tid og rom og som ligger lysår foran oss i utviklingen, hvorfor i all verden skulle de produsere halvfabrikata avkom?
Nettopp!
Vortex skrev: Jeg tror at hvis så var tilfelle at vår evulosjon ble "hjulpet" i gang av noen utenforstående, så ville de gjort det klokt å ikke gjøre oss mennesker like avanserte/perfekte som dem selv når det kommer til for eksempel anatomi og intellekt. Det ville i såfall vært et trusselbilde i deres øyne vil jeg tro. Slik som mennesket i dag utsletter hverandre med krig og elendighet, og som ikke engang klarer å ta vare på vår egen planet, hvilken intelligent art der ute vil vel ha slike rebeller som oss reisende mellom stjernene.
Vi mennesker blir jo egentlig bare verre og verre jo mer intelligent vi blir og jo lengre vi kommer innen teknologi, så hvorfor er vi så sikker på at intelligente vesener ute i verdensrommet er så snille og fredselskende? For alt vi vet er de utspekulerte vesener som har rævkjørt egen planet og prøver å overta vår. Antakelig er de bare en lengrekommet utgave av mennesker og det er slett ikke sikkert at velutviklet intelligens er ensbetydende med fornuft og nestekjærlighet. Mennesker bruker jo f.eks. nesten like mye tid på å bruke intelligensen sin til å skape våpen og trusler som på å lage medisiner og forske på bærekraftig energi og matproduksjon. Jeg har liten tro på at superintelligente aliens er så mye bedre. for alt vi vet er de enda verre enn oss.

Skal de prøve å ta over kloden er det vel ikke spesielt smart å lage svake hybrider med genfeil og alvorlige lidelser, og jeg vil tro at velutviklet intelligens gir dem mye kunnskap om kropp, helse og genetikk. De er sikkert noen kløppere på genmanipulasjon og vet hvordan skape sterke individer. I det minste har de sikkert nok kunnskap til å vite hvordan unngå arvelige og medfødte sykdommer.
Antall ord: 345
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vortex
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 07 Mar 2011 22:22
13
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 52 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av Vortex »

Er helt enig i at liv andre steder med super intelligente vesener ikke nødvendigvis behøver å være synonymt med et liv i harmoni og nestkjærlighet, ei heller hos sivilisasjoner som er millioner av år foran oss. Er ganske sikker på at det finnes både good guys og bad guys der ute akkurat som her, og jeg håper vi slipper kontakt med sistnevnte. ;)
Antall ord: 67
Spør de gamle til råds og de unge etter hjelp.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av Svartepus »

Vortex skrev:Er helt enig i at liv andre steder med super intelligente vesener ikke nødvendigvis behøver å være synonymt med et liv i harmoni og nestkjærlighet, ei heller hos sivilisasjoner som er millioner av år foran oss. Er ganske sikker på at det finnes både good guys og bad guys der ute akkurat som her, og jeg håper vi slipper kontakt med sistnevnte. ;)
Ja huff, jeg har respekt for besøk fra det ytre rom altså! 8-[
Antall ord: 82
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
thsail326
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 22 Okt 2015 09:37
8

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av thsail326 »

HEI alle her :D har ikke sett videoen, å trenger heller ikke det, hatt flere tilfeller hvor jeg har møtt hybrider, mange gode venner å :) , av reptil å menneske, å så det er sagt så er det ikke sånn att alle reptiler er hva vi ser som onde. men av erfaring er de heller ikke de beste å gi høy fokus til. siden vårt samfunn er nokk skremt som det er,.... har dere sett Alien Races book? i følge han her så er det en militært book over alle de forskjellige rasene vi vet om til i dag.

https://www.youtube.com/watch?v=KGPOxNlqZs8

husk også hybrider har vert siden alltid, ta i biblen for eksempel, med Nephilim
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vortex
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 07 Mar 2011 22:22
13
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 52 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av Vortex »

Hvor har all denne rimelig detaljerte informasjonen om de forskjellige alien rasene kommet fra?
Antall ord: 14
Spør de gamle til råds og de unge etter hjelp.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av jeditrond »

Vortex skrev:Hvor har all denne rimelig detaljerte informasjonen om de forskjellige alien rasene kommet fra?
Såvidt jeg husker hevdes det at dette er hemmelig informasjon fra USA som noen med risiko for liv og lemmer har brakt ut til oss vanlige dødelige slik at vi også er informert :)

Jeg tror så absolutt at det er liv andre steder i universet og at noen av disse har ramlet innom her fra tid til annen, men at vi vet så mye som det påstås i den alienboka, tviler jeg på. At USA og andre sitter på mye rart av informasjon er ikke umulig, men at det har foregått såpass utveksling av informasjon virker litt vel utrolig rett og slett i mine øyne.
Antall ord: 127
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
thsail326
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 22 Okt 2015 09:37
8

Re: Er det egentlig et bevis på reptilalien blod?

Innlegg av thsail326 »

helt enig tror ikke den er 100 % troverdig men mye av det stemmer sier intuisjonen min for med tanke på universets størrelse så finnes det sikkert 1000 vis av forskjellige raser. tema er generelt interessant for de har tydelig vert i kontakt med dem siden huleboere levde he he..


ANBEFALER denne : https://www.youtube.com/watch?v=0DEAzA6TNR0

har utrolig spennende info om våre forfedre å vår opprinnelse, vil tilføye også et jeg tro vi all er hybrider noen kanskje mindre enn andre men, hvis jeg ikke husker helt feil så er det en del i dna vårt som er så utviklet at det hadde tatt oss over 20 000 000 år å utvikle den naturlig, noe som kan til si at en gang i tiden har vi blitt tuklet med...
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links