Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerHummende lyd Østfold?

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Upadiel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 30 Jul 2011 21:15
12
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Aller helst under dyna
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 5 ganger

Hummende lyd Østfold?

Innlegg av Upadiel »

Hei! Lenge siden jeg har vært her inne.

I en lengre periode har min familie på hjemstedet mitt opplevd å høre en sånn typisk lav men høy hummende lyd, som en motor i tomgang noen hundre meter ute. Jeg har også hørt lyden noen ganger mens jeg har vært på besøk.

Naboer har blitt spurt, men de har verken hørt noe, eller eid for eksempel en generator som kan skape lyden. Intill for noen dager siden - da var lyden så høy (eller kanskje intens er riktig ord), at venner på andre siden av byen også fortalte at de hadde hørt lyden, og naboer også kom innom og sa at nå - nå har de hørt det.

Spørsmålet er da, hva kan dette være? Hvor kommer det fra - og hva kan man gjøre? En teori er at det kan være arbeid som pågår, men burde ikke det vært opplyst om på noe vis i og med at støyen er så intens? Men hvorfor har vi stadig hørt den, men ingen andre (en løsning er jo at vi har vært mer oppmerksomme på det).

Jeg vil ikke si for mye om hvor det er, annet enn at det er en times tid utenfor Oslo på østlandet, men dersom noen andre har hørt det fra rundt samme område, så hadde det vært interessant å snakke om.
Antall ord: 246

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Hummende lyd Østfold?

Innlegg av Terra »

Er det noen andre som har hørt dette, har du funnet noen som også har opplevd det samme som deg? :)
Antall ord: 21
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Hummende lyd Østfold?

Innlegg av Bearchild »

"The hum" er verdenskjent og rapporter blir lagt inn på et eget kart. Du kan jo kikke på kartet og se om det er noen i nærheten av deg som har meldt fra? Ser Fredrikstad, Sarpsborg og Ski er markert ihvertfall. :)

https://www.google.com/fusiontables/emb ... GEOCODABLE

Ved å trykke på markeringen kommer det opp opplysninger om tid, beskrivelse av lyden mm.
Antall ord: 63
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Upadiel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 30 Jul 2011 21:15
12
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Aller helst under dyna
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 5 ganger

Re: Hummende lyd Østfold?

Innlegg av Upadiel »

Fant ut av hva det var - det har blitt betrakelig høyere den siste uken, og det kom frem i lokalavisa at det handlet om et lasteskip som står ved havnen og laster. Hører lyden i skrivende stund, det er så jeg føler jeg har dotter i ørene!
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Hummende lyd Østfold?

Innlegg av UFO »

Tror det bygges hemmelige underjordiske anlegg / tunneler an mass over store deler av verden. Det er "hummingen" fra dette som observeres, men som ikke lett lar seg påvise hvor kommer fra. ;-)

Et sted må eliten, makthaverne kunne flykte når alt de har stellt i stand av galskap kollapser. Vi nærmer oss. Se på alle tegn, se hva som skjer i verden. Alle piler peker nedover - og det så det suser. Ikke noe dommedagsprofeti dette.

Er det bare jeg som synes at makthaverne handler som ukontrollerte roboter nå. Det er ting på gang som det er skemmende at mange ikke ser ?, og det er kanskje fordi de er mest opptatt av seg og sitt? og som sagt ikke ser tegnene.
Antall ord: 122
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links