Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerTeleportation /Russia

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Teleportation /Russia

Innlegg av UFO »

Den orginale videoen har sikkert mange sett, men her en som mener å ha oppklart det hele.
Se også slutten på videoen, en artig illusjon av å sveve. Lett å bli lurt.

https://www.youtube.com/watch?v=xu2YE48ztKY
Antall ord: 36
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Teleportation /Russia

Innlegg av g.r.y »

Ja, og det som gnager, er at det er denne flommen av manipulasjoner fra all verdens tullinger & oppmerksomhet-junkies som er grunnen til at all hemmeligholdelsen ang. utenomjordisk besøk & annet paranormalt lar seg gjennomføre. Rapporteringene er rett & slett så overrepresentert av svindlere på den ene siden & tullinger på den andre, at seriøse rapporter -fra hvem enn de måtte komme fra, kan feies inn i de samme kategorier :swear
Antall ord: 71
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Teleportation /Russia

Innlegg av UFO »

Ja det er trist det hele g.r.y. Det lages så mye juks, og gjett om "de som vet noe annet" er glade for det.
Men det er vel et ordtak som sier at sannheten vil alltid seire. Det er bare så frustrerende å måtte vente og vente og vente... :-(

Si meg g.r.y du har så mange fine dyptgående innlegg rundt dette med astronomi, astrofysikk etc, at jeg til tider har lurt på om du er "fagmann" på området ? ;-)
Antall ord: 84
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Teleportation /Russia

Innlegg av g.r.y »

ufo skrev:Ja det er trist det hele g.r.y. Det lages så mye juks, og gjett om "de som vet noe annet" er glade for det.
Men det er vel et ordtak som sier at sannheten vil alltid seire. Det er bare så frustrerende å måtte vente og vente og vente... :-(

Si meg g.r.y du har så mange fine dyptgående innlegg rundt dette med astronomi, astrofysikk etc, at jeg til tider har lurt på om du er "fagmann" på området ? ;-)
Nei, i alle fall ikke sånn formelt sett. -På den annen side, var jeg så opphengt i dette her allerede som liten at jeg meget mulig ville vært en av disse ungene med en eller annen sær ekspertise som frekventerer talkshowene rundt om (he, he). Jeg husker bibliotek-turene, hvor mine bøker var en besynderlig blanding barnebøker og astronomi bøker fra vitenskapsseksjonen, og at jeg satt sammen med faren min og studerte galakser, supernovaer, planeter & the big bang (-en artig detalj her, er at jeg hadde full oversikt over alt fra solsystemets planeter til de ulike galaksetyper, men der det strandet, var at jeg ikke kunne begripe greia med jorden som en planet & jorden ute (he, he).
Selv om jeg i utover i skole-alder & ungdomstid ikke skulle røpe denne 'nerdete' siden for omverdnen, overlevde den, så i realiteten har jeg faktisk studert denne vitenskapen hele mitt liv, og dette har jo resultert i en viss ekspertise.. ;)
Antall ord: 250
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Teleportation /Russia

Innlegg av UFO »

g.r.y. Ja det er nok viktig det man får i seg fra barnben av, det pleier å sitte. Jeg hadde en far som var veldig opptatt av alt rundt astro/ufo og fenomener, og han kjøpte endel literatur rundt dette, også blader. Jeg startet tidlig opp å lese, og etterhvert kom jo nettet og man fikk input derifra. Muttern derimot hadde null interesse for dette :-) så interessen er fra farsiden hos meg.

Yes.. man får holde dampen oppe og "stay tuned" for det store gjennombruddet. Det blir sikkert nesten som "the big bang" :lykkelig
Antall ord: 96
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Teleportation /Russia

Innlegg av g.r.y »

ufo skrev:g.r.y. Ja det er nok viktig det man får i seg fra barnben av, det pleier å sitte. Jeg hadde en far som var veldig opptatt av alt rundt astro/ufo og fenomener, og han kjøpte endel literatur rundt dette, også blader. Jeg startet tidlig opp å lese, og etterhvert kom jo nettet og man fikk input derifra. Muttern derimot hadde null interesse for dette :-) så interessen er fra farsiden hos meg.

Yes.. man får holde dampen oppe og "stay tuned" for det store gjennombruddet. Det blir sikkert nesten som "the big bang" :lykkelig

Jeg har rett & slett ingen anelse om hvor denne interessen har kommet fra, for selv om det er fattern jeg husker som den som satt med meg med disse bøkene, har han aldri hatt noe mer enn hva som kan kalles vanlig interesse.. -For alt jeg vet, kan det liksågodt ha vært utløst av en romfart i Donald som noe annet, for å si det sånn (he, he).

Jeg sitter vel med en følelse av at vi er svært nær et etterlengtet gjennombrudd på feltet, om enn det da kun dreier seg om en/flere primitiv(e) form(rt) for liv. -Men om disse er aldri så små, vil dette i alle fall være enormt for oss som har ventet/håpet hele livet ;)
Antall ord: 230
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links