Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerHull(er) i hodet

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Hull(er) i hodet

Innlegg av UFO »

lightwave skrev:
jeditrond skrev:Ja, det er nettopp det som ikke rimer for meg heller. Hvorfor all denne snikingen rundt i nattens mulm og mørke for å stjele kuer, skjære i dem og lempe dem tilbake. De må da ha råd til å drive egne forsøksgårder med egne dyr :)
Ja, og hvorfor lempe dem tilbake?, hvorfor fjerner de ikke kroppen etter at de har gjort det de skal med den? Hvorfor lar de den ligge igjen med disse lemlestelsene som bare tiltrekker seg mer oppmerksomhet?

Mange spørsmål her og lite svar.
Godt argument. Er det noe vi ikke ser her. Er det en grunn for at forsvaret gjør det på den måten de gjør det ? - eller er det rett og slett IKKE noe forsvaret styrer med.

Hva kan alternativene være foruten Forsvaret, aliens, spesielle sekter?
Noen forslag ?
Antall ord: 146
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: Hull(er) i hodet

Innlegg av lightwave »

Ikke godt å si ufo, selv eksperter har de samme spørsmålene:

http://www.santafenewmexican.com/life/f ... U.facebook
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Hull(er) i hodet

Innlegg av jeditrond »

ufo skrev:
lightwave skrev:
jeditrond skrev:Ja, det er nettopp det som ikke rimer for meg heller. Hvorfor all denne snikingen rundt i nattens mulm og mørke for å stjele kuer, skjære i dem og lempe dem tilbake. De må da ha råd til å drive egne forsøksgårder med egne dyr :)
Ja, og hvorfor lempe dem tilbake?, hvorfor fjerner de ikke kroppen etter at de har gjort det de skal med den? Hvorfor lar de den ligge igjen med disse lemlestelsene som bare tiltrekker seg mer oppmerksomhet?

Mange spørsmål her og lite svar.
Godt argument. Er det noe vi ikke ser her. Er det en grunn for at forsvaret gjør det på den måten de gjør det ? - eller er det rett og slett IKKE noe forsvaret styrer med.

Hva kan alternativene være foruten Forsvaret, aliens, spesielle sekter?
Noen forslag ?
NSA? CIA? Andre superduperhemmelige organisasjoner? :)
Antall ord: 153
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Hull(er) i hodet

Innlegg av UFO »

lightwave skrev:Ikke godt å si ufo, selv eksperter har de samme spørsmålene:

http://www.santafenewmexican.com/life/f ... U.facebook
Ja denne karen har nok gjort alt han kan for å prøve å løse mysteriet. 70 tall er temmelig lenge siden, så om det skulle være forsøk utført av de militære så burde de vel per nå ha kommet fram til en konklusjon med sine eksperimenter. Da er vi her igjen da ](*,)
Antall ord: 78
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Hull(er) i hodet

Innlegg av UFO »

jeditrond skrev: NSA? CIA? Andre superduperhemmelige organisasjoner? :)
Da heller jeg til noen andre superduperhemmelige organisasjoner, NSA og CIA har vel alt for mye å gjøre med andre ting - ikke minst å overvåke oss vanlige folk.

Men, sannsynligheten for at det er "noe" annet enn jordisk opphav føler jeg så absolutt kan
være tilstede. (Vel, ikke noen "bombe" fra en UFO-belliver som meg selvsagt) Hihi. :-D
Antall ord: 68
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: Hull(er) i hodet

Innlegg av lightwave »

ufo skrev:
lightwave skrev:Ikke godt å si ufo, selv eksperter har de samme spørsmålene:

http://www.santafenewmexican.com/life/f ... U.facebook
Ja denne karen har nok gjort alt han kan for å prøve å løse mysteriet. 70 tall er temmelig lenge siden, så om det skulle være forsøk utført av de militære så burde de vel per nå ha kommet fram til en konklusjon med sine eksperimenter. Da er vi her igjen da ](*,)
Ja, eller at noe hadde lekket ut, hemmelige dokumenter, en person som hadde vært med på disse operasjonene hadde fortalt noe, etc.
Hvis det var noen som har utført dette i hemmelighet i alle disse årene så skulle man tro at de ville vært bekymret for at aktiviteten skulle blitt avslørt.
Kan det være noen andre enn mennesker som står bak dette og at myndighetene vet om det, men at de ikke kan gjøre noe for å stoppe det og at de ikke kan fortelle at dette er utenfor deres kontroll?
Antall ord: 177

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Hull(er) i hodet

Innlegg av UFO »

lightwave skrev: Kan det være noen andre enn mennesker som står bak dette og at myndighetene vet om det, men at de ikke kan gjøre noe for å stoppe det og at de ikke kan fortelle at dette er utenfor deres kontroll?
Nettopp, dette er et godt resonnement. Jeg tror kanskje dette kan være utenfor myndighetenes kontroll. Det er i bunn og grunn ikke myndighetene /eliten som styrer det hele, det er noe overordnet med enorm makt som bestemmer. Og da tenker jeg ikke bare på dette, men på hele verdensordenen.
Antall ord: 94
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Hull(er) i hodet

Innlegg av Bearchild »

jeditrond skrev:
lightwave skrev:Det er merkelig dette her, hvis det er myndighetene som står bak og vil se virkningene av radioaktiv stråling på dyr eller teste kjemiske våpen, hvorfor kjøper de ikke dyr og bruker egne områder hvor de kan utføre slike eksperimenter?
Ja, det er nettopp det som ikke rimer for meg heller. Hvorfor all denne snikingen rundt i nattens mulm og mørke for å stjele kuer, skjære i dem og lempe dem tilbake. De må da ha råd til å drive egne forsøksgårder med egne dyr :)

Men, det er USA, konspiranoiaens hjemland, hvor de har så mange hemmelige tjenester at de noen ganger spionerer på hverandre :P
Er ikke bare i USA det bedrives mutilation med laserpresisjon. Tilogmed lille Norge er berørt..
For mange år siden- husker ikke hvor mange- ble det funnet en hest med skader ikke ulikt det som omtales fra USA i Hallingdal. Gampen var død og den offisielle forklaringen gikk i starten ut på at det hadde vært bjørn på ferde. Etterhvert ble det vel offentlig at skadene skyldtes "noe annet".

Jeg har selv hørt veterinæren som undersøkte hesten si at han aldri hadde sett tilsvarende og både kirurgisk presisjon og laser ble nevnt. Og noe rovdyr var det ihvertfall ikke. Finner ingen artikkel på nettet i farta men kan hende det dukker opp noe med de rette søkeordene..
Antall ord: 243
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Hull(er) i hodet

Innlegg av jeditrond »

Bearchild skrev:
jeditrond skrev:
lightwave skrev:Det er merkelig dette her, hvis det er myndighetene som står bak og vil se virkningene av radioaktiv stråling på dyr eller teste kjemiske våpen, hvorfor kjøper de ikke dyr og bruker egne områder hvor de kan utføre slike eksperimenter?
Ja, det er nettopp det som ikke rimer for meg heller. Hvorfor all denne snikingen rundt i nattens mulm og mørke for å stjele kuer, skjære i dem og lempe dem tilbake. De må da ha råd til å drive egne forsøksgårder med egne dyr :)

Men, det er USA, konspiranoiaens hjemland, hvor de har så mange hemmelige tjenester at de noen ganger spionerer på hverandre :P
Er ikke bare i USA det bedrives mutilation med laserpresisjon. Tilogmed lille Norge er berørt..
For mange år siden- husker ikke hvor mange- ble det funnet en hest med skader ikke ulikt det som omtales fra USA i Hallingdal. Gampen var død og den offisielle forklaringen gikk i starten ut på at det hadde vært bjørn på ferde. Etterhvert ble det vel offentlig at skadene skyldtes "noe annet".

Jeg har selv hørt veterinæren som undersøkte hesten si at han aldri hadde sett tilsvarende og både kirurgisk presisjon og laser ble nevnt. Og noe rovdyr var det ihvertfall ikke. Finner ingen artikkel på nettet i farta men kan hende det dukker opp noe med de rette søkeordene..
Dette hadde jeg ikke hørt om før. Fascinerende! Skal forsøke å søke opp og se om jeg finner noe :)
Antall ord: 267
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Hull(er) i hodet

Innlegg av Bearchild »

Eneste jeg klarer å finne er en tråd her på forumet fra 2011 der jeg har nevnt denne hesten; https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 33&t=23644

.. Mener det også det var der det sto noe om et hestekadaver de fant mellom Nes og Flå for mange år siden. Skinnet på gampen var fler steder fjernet på en sånn måte at distriktsveterinæren mente det var snakk om laserteknologi..

Det er ikke lenger siden annet enn at det burde finnes noe om det. Mulig 70- eller 80- tallet?
Antall ord: 92
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Hull(er) i hodet

Innlegg av jeditrond »

Bearchild skrev:Eneste jeg klarer å finne er en tråd her på forumet fra 2011 der jeg har nevnt denne hesten; https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 33&t=23644

.. Mener det også det var der det sto noe om et hestekadaver de fant mellom Nes og Flå for mange år siden. Skinnet på gampen var fler steder fjernet på en sånn måte at distriktsveterinæren mente det var snakk om laserteknologi..

Det er ikke lenger siden annet enn at det burde finnes noe om det. Mulig 70- eller 80- tallet?
Eneste aberet er vel at lokalavisene for området ikke har digitalisert arkivene sine fra så langt tilbake i tid? Men da har jeg litt mer å gå på, cattle mutilation Hallingdal ga ikke noe treff på selve saken kan man trygt si :)
Antall ord: 136
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links