• Active Topics  Bakover Forover Stopp Play
                                                                Lukk denne meldingen ved å klikke på X'en her ------->

OBS: > Info om GDPR
EUs nye personvernforordning
Klikk her for detaljer{Link}

GDPR - General Data Protection Regulation, som vil tre i kraft i Norge i løpet av sommeren.
Også paranormal.no må rette seg etter gjeldende lover og regler.
Vå personvernpolitikk finner du her **

Forøvrig:
Dersom du oppdager tråder som må ryddes opp i i forumet, bruk rapporteringsknappen [!] Det er med DIN hjelp vi kan få ryddet opp her !
Har du spørsmål, send Asbjørn en PM

Lukk denne meldingen ved å klikke på X'en som viser seg når musa peker i øvre høyre hjørne av meldingen.

Andre paranormale saker"Skrift" i støvet på TV'en. Teorier om hva det står?

Skrift

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

• Annonse
Ønsker du din egen nettside ?

Brukeravatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Kjønn (valgfri): Jente
Har LIKT: 35 ganger
Blitt likt : 25 ganger
Stjernetegn: Løven

"Skrift" i støvet på TV'en. Teorier om hva det står?

Legg innav FFlower » 20 mar 2018 17:10

Hei!

Nå er det lenge siden jeg har vært innlogget her!!

I dag morges våknet jeg til krussedulling i støvet på tv'en min (jeg skal bli flinkere til å børste støvet av skjermen altså), og jeg lurte på om noen av dere har noen teorier om hva som evt. blir prøvd å bli fortalt? Enten så er det bare for å vise "her er jeg", eller så er det kanskje et forsøk på å skrive noe. Jeg syntes hvert fall det ser ut som det starter med en L, også en liten O, og evt. en T med en veeeldig lang strek haha!

Til de som lurer så var hele tv-skjermen dekket av støv i går og det var ingen krusseduller. Jeg har ikke vært bortpå å tegnet på tv'en selv.

Tenkte bare å høre med dere for moroskyld. Jeg kommer ikke fram til noe klokt i alle fall!

Ha en fin ettermiddag :-)
Vedlegg
Tv2.jpg
Tv1.jpg
Tv3.jpg
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Gjem linker
Vis linker

• Annonse

Gå tilbake til «Andre paranormale saker»