Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Magi og Okkult PraksisLlewellyn Worldwide

Wicca, Cabala, gamle svartebøker, kjærlighets magi, Hermetisme, hvordan lage et rituale og så videre.
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Llewellyn Worldwide

Innlegg av Nephandi »

Denne siden her er virkelig å anbefale, dette er en stor produsent av Paganistisk, okkult og New Age litratur, de utgir også Tarot og andre Orakelstokker og utstyr, pendler og anndre okkulte redskaper. I tilegg utgier de en del modern fantasy fiksjon. Her er siden deres, selskapet heter Llewellyn Worldwide og det er de som blandt annet utgir Don kreig sin Modern Magick, det meste av Silver Ravenwolf sine bøker og andre kjente okkulte bøker.

http://www.llewellyn.com/
Antall ord: 80
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Llewellyn Worldwide

Innlegg av Arven »

Spennende side ! Håper utvalget her til lands bir bedre etterhvert for det er veldig kjedelig at en må bestille fra utlandet for å få tilgang til et godt utvalg. Mye jeg har lyst på, men med frakt blir det ganske dyrt
Antall ord: 41
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- Llewellyn Worldwide

Innlegg av Moonstone »

Spennende sted :coffe2
Antall ord: 2
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Llewellyn Worldwide

Innlegg av Nephandi »

Spennende side ! Håper utvalget her til lands bir bedre etterhvert for det er veldig kjedelig at en må bestille fra utlandet for å få tilgang til et godt utvalg. Mye jeg har lyst på, men med frakt blir det ganske dyrt
Det er fortsatt mye billigere å bestille fra utlandet enn å kjøpe i Norge, selv med frakt. Og i tilegg det er faktisk mye dyrere å få sendt ting innenfor Norge enn å få sendt det fra USA og hit fordi Posten overpriser seg så mye, jeg betaler ikke noe mer, som oftest mindere i frakt når jeg bestiller noe fra en Amerikansk selger enn når jeg bestiller fra en Norsk en.
Antall ord: 112
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Llewellyn Worldwide

Innlegg av Arven »

Her har jeg tydeligvis gått glipp av noe ! Jeg bestilte endel fra Abaxion for endel år tilbake og den gangen syns jeg det var dyrt, men priser endrer seg så .... :mozilla_smile:
Antall ord: 33
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Llewellyn Worldwide

Innlegg av Nephandi »

Posten er blitt ekstremnt dyr i det siste, samnt at mange Amerikanske selskaper har fått øynene opp for at det er penger å hente i å selge til utlandet så ja det er stort sett ikke noe dyrere å få tak i ting fra utlandet, men mindre det er noe veldig stort og tungt, bøker, helt greit, statuer og stort alterutstyr, det koster. I tilegg så er det toll over 200, men bøker kan du importere gratis. I tilegg så kommer ting somoftest igjennom tollen uten problemer uansett, det er bare en skjelden gang jeg faktisk betaler toll. :)
Antall ord: 98
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links