Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Magi og Okkult PraksisDouglas Monroe - bøker?

Wicca, Cabala, gamle svartebøker, kjærlighets magi, Hermetisme, hvordan lage et rituale og så videre.
Slettet_The Wolf

Douglas Monroe - bøker?

Innlegg av Slettet_The Wolf »

Hei!

Jeg kom over bøkene til Douglas Monroe på nettet. De handler om den tiden kong Arthur levde og om druidisme. Den første boka heter "the lost books of Merlyn."

Er det noen av dere som har lest disse bøkene? Vil gjerne vite om de er seriøse før jeg bestiller ;)

Håper ikke dette regnes som reklame!
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Douglas Monroe - bøker?

Innlegg av Nephandi »

Jeg har hørt om bøkene til denne forfatteren men jeg tror ikke jeg har lest noen av dem, det jeg har sett så har de fått god omtale, jeg tror nok bøkene er ganske fri fantasi fra forfatteren sin side, men det er jo egentlig helt greit, det er hvordan de fleste okkulte bøker og systemer begynte, med en mann eller kvinne sin visjon, men det jeg har lest så er bøkene ganske bra.
Antall ord: 80
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links