Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Magi og Okkult PraksisSpell A Day Adventskalender

Wicca, Cabala, gamle svartebøker, kjærlighets magi, Hermetisme, hvordan lage et rituale og så videre.
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Spell A Day Adventskalender

Innlegg av Arven »

:stars 24 desember :stars

Et spell for fred og kjærlighet
Du trenger et hvitt lys, lavendel eller peppermynteolje,
Og en ametyst stein.

Gni inn lyset med lavendel eller peppermynte olje for å konsekrere det .
Ametysten legger du ved siden av lyset og tenn litt røkelse hvis du ønsker. Salvie er fint for velsignelse.
Tenn lyset og lukk øynene. Mediter en liten stund over intensjonen med denne spellen.
Når du er ferdig kan du be denne bønnen.

Store Mor ( eller det navnet du som føles riktig for deg på den gudommelige kilden)
Jeg tenner lyset og takker deg for ditt nærvær
Lytt til min bønn.
Bring trøst til de som sørger
Bring håp til de som ser håpløshet
Bring nærhet til de ensomme.
Bring trygghet til de som er redde
Store Mor
La dette bli en tid for omtanke, kjærlighet og fred for oss alle.
Gi oss din velsignelse
Amen


La lyset brenne ned
Image
Antall ord: 165
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Aglaia
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 84
Startet: 16 Sep 2011 14:08
12
Har takket: 44 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- Spell A Day Adventskalender

Innlegg av Aglaia »

Hei & Hopp

"Bumper" denne, jeg..

Er vi klare for en ny runde, eller?
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Moondancer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 160
Startet: 19 Jul 2009 09:03
14
Kjønn (valgfri): Hunnkatt
Lokalisering: Syrehagen
Har takket: 92 ganger
Blitt takket: 62 ganger

- Spell A Day Adventskalender

Innlegg av Moondancer »

Jaaaaa!

Men, kan vi starte en ny tråd da, og med instrukser? Gidder ikke sette meg inn i hele tråden fra i fjor *lat*
Antall ord: 26
Not all who wanders are lost! - Gandalf

I solemnly swear I'm up to no good

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Aglaia
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 84
Startet: 16 Sep 2011 14:08
12
Har takket: 44 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- Spell A Day Adventskalender

Innlegg av Aglaia »

Meeen, vi kan jo "spare" litt plass og bare fortsette på denne..? Instruksen er meget enkel; alle som vil dele, gjør det. Om en deler en dag, og ti den neste, spiller ingen rolle. Kommentarer, tips, råd og spørsmål (seriøse, vel og merke..) er ok! Bare å kjøre på og dele i fleng :mozilla_wink:
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Aglaia
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 84
Startet: 16 Sep 2011 14:08
12
Har takket: 44 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- Spell A Day Adventskalender

Innlegg av Aglaia »

08.12.2012


Ser ikke ut som om det var så mange som var med her.. Men slenger inn noe alikevel, jeg. Har en tannverk som har slått meg helt ut i over en uke nå - derfor ikke lagt ut noe før.

Her er en "generell påkallelse", vil jeg kalle det. Jeg synes den er kjempefin! Og er bare å forandre på den osv. så den passer for den enkelte. Som så veldig mye annet jeg bruker, er den på engelsk:

I call on the Powers of Earth, Moon, Sun and Stars
I call the Elements of Earth, Water, Air and Fire
To the Spirits of all that have past & those yet to come
To the Gods and Goddesses, Ancient & Young
Come, hear my song
Come, see my view
Bless Me now, as I bless You
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

- Spell A Day Adventskalender

Innlegg av Chimera »

Hopper litt framover i tid (siden jeg muligens befinner meg på annet sted/plan på den datoen) og kommer med en artikkel som inneholder et "spell" som skal kunne gjelde for den 12.12:

http://the2012scenario.com/2012/12/what ... 1-22-2012/

Det hjelper neppe meg siden hittil ikke har følt noe nævær av guder engler hjelpere og andre beslektede fenomener (jeg har både vært tilstede på vekkelsesmøter og hørt tungetale i gamle dager når jeg fortsatt trodde på et k uten å ha følt nærvær av en gud)

Jeg trenger desperat et spell eller noen til å utføre et spell for å bli kvitt noen uventede plageånder.
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

- - Spell A Day Adventskalender

Innlegg av Chimera »

Chimera skrev:Hopper litt framover i tid (siden jeg muligens befinner meg på annet sted/plan på den datoen) og kommer med en artikkel som inneholder et "spell" som skal kunne gjelde for den 12.12:

http://the2012scenario.com/2012/12/what ... 1-22-2012/

Det hjelper neppe meg siden hittil ikke har følt noe nævær av guder engler hjelpere og andre beslektede fenomener (jeg har både vært tilstede på vekkelsesmøter og hørt tungetale i gamle dager når jeg fortsatt trodde på et k uten å ha følt nærvær av en gud)

Jeg trenger desperat et spell eller noen til å utføre et spell for å bli kvitt noen uventede plageånder.
Spell og spell.. hvor mange uker trengs det for å memorere dette? Noen som har bevis for spells som virker??
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Spell A Day Adventskalender

Innlegg av Nephandi »

Bevis nei, det går vel mer på tro. Saken er den at vi som arbeider med magi vi opplever at somoftest når vi ber universet om noe med magi, så får vi det, men dette er ikke en fantasy bok, man kaster ikke ildkuler og påkaller demoner som så river istykker vakre jomfruer, man påvirker verden indirekte som betyr at for eksempel hvis jeg gjør en spell for å få mer penger så får jeg kanskje en lønsøkning noen uker senere eller jeg finner at vasen jeg aldri bruker er verd masse penger på ebay, det daler ikke plutselig tusenlapper fra himmelen så jeg kan ikke bevise for noen at jeg ikke ville ha fått mer penger om jeg ikke hadde gjort spellen, men jeg velger å tro at magi da hadde noe med det å gjøre, og det er egentlig alt man kan gjøre med det okkulte, men kan observere at man som oftest får det man ber om, man kan føre logger for å se for seg selv at ting fungerer, om man kan tro, det er alt.
Antall ord: 190
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links