Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Magi og Okkult PraksisBok om beskyttelsesformler

Wicca, Cabala, gamle svartebøker, kjærlighets magi, Hermetisme, hvordan lage et rituale og så videre.
Lionbaby
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 105
Startet: 21 Okt 2011 11:12
12
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Bak deg
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 1 gang

Bok om beskyttelsesformler

Innlegg av Lionbaby »

Jeg leter etter bøker om beskyttelsesformler. Kan være på både engelsk og norsk, vanlig bok eller e-book fra ebook.com. Hjelp?
Antall ord: 25
The most beatiful thing anyone can wear is their smile.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- Bok om beskyttelsesformler

Innlegg av Diffusa »

Jeg tror ikke du finner en bok som ene og alene handler om beskyttelsesformler. Kan godt være jeg tar feil for jeg er ikke inni sånt, men det virker lite logisk ut.. :?

Du burde kanskje heller søke etter en bok med formler sånn generelt eller spells...? :)
For i slike bøker så er det jo vanlig at det finnes et par formler som handler om beskyttelse, styrke seg selv, utvikle seg selv etc..
Antall ord: 77
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tvilerlitt
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 27 Jan 2010 09:19
14
Kjønn (valgfri): Gubbe.
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 68 ganger

- Bok om beskyttelsesformler

Innlegg av tvilerlitt »

Viktig spørsmål det der. Har lett etter det samme, bok som er fokusert rundt beskyttelse / rensing / jording /stenge og slike ting. Kansje noe av det viktigste man kan lære før man begir seg ut i åndeverdenen?

Har ennu til gode å finne en slik bok. Sålangt er jeg blitt hennvist til bøker skrevet om alt.emner eller biografer fra mediumer, hvor de har litt info om slikt. The er en bok som heter Lightworkers, mulig du finner noe der, men isåfall blir det bare litt i boka. Runar Haloen nevner også litt i sin bok osv osv. Går du på bl.a. på mediumkurs for nybegynnere (samt noen Reiki og healing kurs osv) så vil de vanligvis lære bort littegrann om disse temaene.

Har du forsøkt å skrive til alt.bokhandlerene på nettet og spurt dem om dette?
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- Bok om beskyttelsesformler

Innlegg av Diffusa »

Jeg skal innrømme at jeg synes det er litt rart å se det at dere vil ha bøker om temaet..

Er ikke det enkle det beste egentlig? Sånn for eksempel å si til seg selv at en er sterk, at en kun får servert det en tåler osv. For eksempel se for seg at en er beskyttet av en boble/skjold/ hvitt lys eller hva man nå ønsker å kalle det? Må alt egentlig være så innviklet å komplisert, er det ikke spesielt nok slik det er :?
Antall ord: 89
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links