Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Magi og Okkult PraksisDagens Spell

Wicca, Cabala, gamle svartebøker, kjærlighets magi, Hermetisme, hvordan lage et rituale og så videre.
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Dagens Spell

Innlegg av Nephandi »

14/4 2013

Beskyttende Børste For Katt

Dette trenger du:

En ny og ubrukt katte børste.
En liten aventurin.
En liten akvamarin.
En liten tiger øye.
En svipenn eller noe annet å markere børsten med.
Sterkt lim.

Sett deg ned med børsten og tøm tankene dine, sett gjerne på noe rolig musikk og tenn litt røkelse, hold ønsket ditt om å beskytte katten din i tankene og når du føler deg klar så kan du svi eller tegne et beskyttende symbol inn i baksiden på katte børsten. Jeg liker pentagrammet men hva nå enn symbol du synes er mest passende er best for deg. Under dette så skriver du inn katten sinn navn. Når du har merket børsten med symbolet og katten sitt navn så tar du noe sterkt liv om limer stenene på børsten over symbolet, pass på at limet holder og bruk et ikke giftig lim hvis katten din liker å tygge på børsten sin. Når du har limt på stenene så si disse eller lignende ord:

"Mor Gudinne og Far Gud,
I Deres navn ber jeg om at denne børsten blir fylt med energi,
jeg ber Dere passe på og beskyttet katten som blir stelt med denne børsten,
jeg ber Dere hjelpe (ham/henne) å alltid finne veien hjem hvor (han/hun er elsket),
jeg ber Dere holde (ham/henne) trygg fra alle farer,
jeg ber Dere holde deres hånd over (kattens navn), så (han/hun) alltid vil være trygg og beskyttet.
Uten at det skader noen, og til alles beste.
Amen."

Se for deg at Gudommelig lys fyller børsten og gjør den til et beskyttende redskap fyllt av kjærlighet og glede. Når du senere børster katten din så se for deg at han eller hun blir badet i det vakre lyset som børsten er fyllt opp med og at han eller hun alltid vil være passet på av Gudene og vil være trygg, beskyttet og elsket samme hvor han eller hun går.

Aventurin er for generell beskyttelse, Tigerøye er en veldig bra sten for dyr og spesielt for katter og det er en lykke sten som vil bringe katten din lykke, og akvamarin står for beskyttelse på reiser og vil holde katten din trygg når han eller hun er ute og vandrer i naturen, spesielt hvis dere bor nærme et vann.
Antall ord: 412
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Dagens Spell

Innlegg av Nephandi »

15/4 2013

Citrinhjerte For Selvtilitt.

Du trenger:

Mange små citrinstener, de trenger ikke å være store.
Et gult lys

Gjør det følgende.

Sett et gult lys på alteret ditt, eller et annet bord hvis du ikke har et dedikert alter. Tenn lyset, sitt foran alteret og tenk på alle de tingene som du er god på, hold på du du føler magge energi ladet med kjærlighet til deg selv. Når du føler deg klar så tar du citrinene dine og legger dem i en hjerteform rundt lysestaken med det gule lyset, hvis du ikke har nok stener til å legge dem rundt så bare lag et lite hjerte ved siden av. Hver gang du legger ned en sten så sier du:

"Jeg er verdifull og alt jeg vil det får jeg til."

Men du legger ned stener hold kjærlighet til deg selv i tankene prøv å få deg selv til å tro at samme hva det skulle være så får du det til bare du prøver hardt nok. Når du er ferdig med å legge ut cutrinhjertet la lyset brenne helt ned, så kan du takke stenene og legge dem vekk, men ta en av dem og ha den i jakkelommen eller vesken noen dager og hver gang du begynner å tvile på deg selv så kan du klemme stenen i hånden og huske at du er verdifull, du fortjener å lykkes og du vil lykkes med alt du prøver på.
Antall ord: 251
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Dagens Spell

Innlegg av Nephandi »

16/4 2013

Å Manifestere Et Ønske Med En Krystallpenn

Dette er en enkel øvelse der man lader en krystallspiss med energi og så skriver opp et ønske med denne akkurat som om man skriver med en penn. Det du vil trenge er:

En bergkrystallspiss (du bør rense den før du gjør dette rirtualet)
Et ark
Noe ildfast å brenne arket i etterpå

Sett deg ned med en krystallspiss, hvis du vil kan du tenne et lys og kanskje litt røkelse for stemningens skyld. Lukk øynene og trekk pusten dypt, prøv å slappe helt av, når du føler deg klar kan du se for deg at en stråle av hvitt lys kommer ned i fra kosmos (eller hvilket nå enn navn du vil bruke på det) denne strålen fyller deg med energi, ikke tving det frem, bare la det skje. Se for deg at du trekker inn mer og mer energi hver gang du puster inn. Når du virkelig føler at energien begynner å flyte så leder du energien inn i krystallspissen, se for deg at stenen blir fyllet helt opp med energi, se for deg at den nesten gløder i hånden din.

Når du enten mister konsentrasjonen eller du føler at krystallen er full så ta arket ditt og skriv ned det du vil manifestere, vær veldig konkret og skriv ting opp som om du alt har fått det, ikke skriv jeg vil ha en bedre betalt jobb skriv jeg har en bedre betalt jobb, ikke skriv jeg vil gå ned i vekt, skriv jeg har nådd min målvekt og så videre. Mens du skriver se for deg at all energien du la inn i krystallen din blir overført til ordene du skriver med den, se for deg at ordene gløder på arket. Når du har skrevet opp det du vil manifestere så brett sammen arket og brenn det, slipp det ned i den ildfaste beholderen og se for deg at all den programmerte, ladede enegien du har lagt inn i arket frigjøres for å bli sendt ut i kosmos for å manifestere din vilje. Det er gjort.

Krystallen kan med fordel bukes til lignede arbeid igjen, men hvis du skal manifestere noe motstidende eller veldig anderledes enn det du har gjort før så rens stenen godt før du buker den igjen. Også så det ikke er noen forvirring, du bare skriver ordene på arket, dette er for å programmere energi, siden krystallen din ikke har blekk så vil selvfølgelig ikke ordene synes på arket, du bare visualiserer bokstavene mens du skriver.
Antall ord: 442
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Dagens Spell

Innlegg av Nephandi »

17/5 2013

Ritual for å hedre landet

Sett opp alteret ditt, tenn Gude og Gudinne lysene og kast sirkelen på hva nå enn måte du foretrekker. Stå foran alteret, tenn et hvitt lys og stå og tenk å hvor vakkert landet du bor i er, hvordan selv om du bor i et hus så har naturen gitt deg mat, naturen produserer oljen som gjør landet vårt rikt, naturen gir regn som vanner åkrene, naturen er en del av alt du er og alt du gjør, tømmeret som har bygget huset ditt er fra naturen, selv voksen i lyset du brenner er i fra naturen. Når du føler deg klar si følgende ord.

"Jeg ber til Guden og Gudinnen,
jeg ber til Norge sin Ånd,
jeg ber til alvene, naturåndene og alle vesen som fyller våre skoger med magi,
jeg takker dere alle for at dere er til,
jeg takker dette landet for at det er god mot meg og mine,
jeg takker dere for skjønnheten i naturen og for all rikdommen rundt meg,
jeg er en sønn/datter av dette landet og her har jeg mine røtter,
takk Moder Natur og Fader Tid for at Norge er til,
og for at jeg får bo i dette vakre landet."

Stå en stund og mediter over din forbindelse med naturen rundt deg, når du føler deg klar så kan du takke Gudene og Åndene for at de har vert tilstede i ritualet ditt, lukk ned sirkelen og slukk Gude og Gudinne lysene men la det hvite lyset du tente til landet få brenne helt ned hvis mulig. Det er gjort.
Antall ord: 283
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LillaBlomst
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 25 Mai 2010 17:01
13
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Naustdal, Sogn og fjordane
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 14 ganger

- Dagens Spell

Innlegg av LillaBlomst »

så mye fint du har her! :) skal definitivt sjekke denne tråden neste gang jeg trenger en spell :) stort sett begraver jeg meg i bøkene mine om krystaller og urter og lager spells selv, men utrolig kjekt å se hva andre gjør også :)
Antall ord: 44
- Blessed be -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
12
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Dagens Spell

Innlegg av Arven »

Du må gjerne legge ut egne også :D .
Antall ord: 7
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

- Dagens Spell

Innlegg av Heksepusen »

Jeg ønsker meg en ny spell til å klarne hode og tanker jeg.
Antall ord: 12
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Dagens Spell

Innlegg av Nephandi »

Your wish is my command.

Bergkrystallspell for klare tanker

Når du føler at tenkene dine virrer rundt, du finner konsentrasjon vanskelig, eller du bare trenger litt klarhet i tankene så kan du gjøre denne spellen.

Sett deg ned et fredelig sted, sett gjerne på litt beroligende musikk, ha en renset bergkrystakk i hånden. Se for det virvarret i hodet ditt flytende i luften foran deg, jeg synes det er nyttig å se det for meg som en tull av et flokete garnøste. Ta bergkrystallen og gni den over der du ser for deg at flokene er, set for det at flokene løser seg opp og blir fine, ryddige nøster når krystallen glir over dem, se for deg at du putter de fine, ryddige nøstene tilbake i hodet ditt.

Når du er ferdig med dette så teger du en ordens "rune" i pannen din med bergkrystallen, dette er tre rektangler inne i hverandre. For hver rektangel sier du disse ord.
"Klar som glass,
Skarp som en kniv,
God som en mor's kyss"

Etter at du har tegnet ferdig "runen" reiser du deg og legger bergkrystallen i litt vann emd salt for å rense den og sier disse ord.
"Stress og uro renser jeg vekk,
Rort i mine tanker gir jeg en smekk,
Mine tanker er klare, skarpe og fri,
Så de glede til meg selv og andre kan gi.
Uten at det skader noen, og til alles beste,
Amen."

Det er gjort og du kan nå returnere til hva nå enn du har å gjøre den dagen. Bare la krystallen ligge å rense seg en time eller to før du skyller av den, tørker den og legger den vekk.
Antall ord: 288
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Dagens Spell

Innlegg av Nephandi »

26/6 2013

Lysrituale for å helpe ånder

Dette er en rituale for å hjelpe ånder inn lyset, nå dette ritualet vil ikke tvinge en ånd å dra for jeg mener at det blir feil, jeg mener at ånder har like mye rett til å være her som oss fysiske mennesker og at bare hvis man må gjøre det for selvforsvar bør man jage vekk en ånd med makt, dette er men som en hjelp for de som vil inn i Lyset men som ikke finner veien selv.

Sett deg ned et sted hvor du ofte har sett eller følt ånden, eller et sted du tror har betydning for ham eller henne. Tenn et lys og litt røkelse og hvs du vil kan du også sette på litt rolig, meditasjons musikk men dette er ikke nødvendig. Om du har sinne mot ånden må du gi slipp på dette, la det bare være ro og kjærlighet i ditt hjerte før du begynner ritualet.

Sitt og pust dypt og rolig en stund, hvis du har sett ånden så se ham eller henne for deg, om du vet ånden sitt navn kan du bruke det, hvis du ikke har sett ånden kan du se ham eller henne for deg slik du tror de ser ut, bare legg følelse i det så vil dette skape en forbindelse til ånden. Når du føler deg klar så snakk med ånden, du kan si noe som dette.
"Takk for at du har vist deg for meg (at jeg har fått oppleve ting, at du har vert til stede i huset mitt hva nå enn som passer) jeg setter pris på hvordan du har beriket mitt liv. Jeg vil gjerne hjelpe deg å gå over til lyset hvis dette er noe du ønsker. Hvis du har noe å si eller om det er et problem som holder deg tilbake så er jeg åpen for å høre på deg."

Når du har sagt dette så sitter du og meditarer en stund for å la ånden få mulighet til å snakke til deg hvis han eller hun ønsker, merk deg infall, minner som plutselig dukker opp eller lyder rundt deg, kommunikasjonen trenger ikke å være ord. Det er også mulig at kommunikasjonen vil komme som tegn senere, som drømmer eller at du plutselig bare forstår hva ånden har villet si til deg. Hvis det er noe ånden kommuniserer du vil svare på så gjør det, og hvis du føler stor motstandmot å bli ført over til lyset så takk ånden for å ha komunisert med deg og avslutt ritualet, som jeg sa poenget her er ikke å tvinge noen.

Når du har gitt ånden mulighet til å utrykke seg så sett deg rolig og trekk pusten dypt noen ganger igjen. Se for deg at det åpner seg en vakker, stråelde portal midt i rommet du er i. Lyset i fra portalen er ikke bare lys, det er ren kjærlighet gitt form. Si dette eller ligende.
"Her min venn er veien til Lyset, din tid på Jorden har beriket mange,men nå er det på tide å fortsette din reise. På andre siden vil du bli møtt med kjærlighet, hvis du er villig til å gå. Dine selkninger som har passert over før deg venter på deg, og det gjør ogsågode ånder som står der med åpene armer, dette er ikke slutten men en ny begynnelse. Gå i fred min venn."
Sitt og se for deg at ånden finner veien inn i portalen og at den lukker bak ham eller henne. Send kjærlighet og støtte til ånden hele veien for dette kan være en skremmende overgang for en ånd. Hvis du merker motstand så ikke press, la det få være ånden's eget valg om han eler hun vil gå. Vær også klar over at åndelig aktivitet i huset kan være ikke meneskelige ånder og de vil nodvendig vis ikke ønske å gå over på samme måten for de er ike avdøde mennesker men "naturlige" ånder. Når du enten føler at ånden har gått over til den andre siden og portalen er lukket eller du lukker portalen fordi ånden ikke vil gå og trekker seg tilbake så si disse eller ligende ord.
"Takk til Gudene, Universet og åndene for deres hjelp til å (forsøk på) bringe fred til denne ånd. Jeg ber at Universets Krefter beskytter og velsigner denne ånden så han/hun kan vandre trygt videre på sin sjelereise.
Uten at det skader noen og til alles beste.
Amen."

Det kan ofte kommefølelsesmessige reaksjoner når man hjelper enånd over til lyset så sitt så lenge du føler behov for og bearbeid det du har vert med på. La lyset og røkelsen få brenne ned av seg selv hvis mulig og returner til dine dagelige aktiviteter.
Antall ord: 824
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Dagens Spell

Innlegg av Nephandi »

27/6 2013

Bønn til Toth for å lære bedere av en bok

Når du skal begynne å lese en ny bok eller lese igjen en bok du har lest før så lukk øynene et øyeblikk og set for deg Guden Toth. Du kan se for deg Toth som du måtte ønske men tradisjonelt så er han beskrevet som en mann med et Ibis hode. Se for deg at Toth legger hendene sine over dine ooppå boken og så sier du det følgende:

"Store Gud Toth hør min bønn,
hjelp meg å lære,
hjelp meg å forstå,
hjelp meg å få visdom fra denne tekst,
gi meg det jeg trenger fra denne boken,
så jeg kan bruke visdommen til alles beste,
dette er min bønn Oh Store Biblotekar,
Oh Visdommens Mester la denne boken bli min lærer.
Uten at det skader noen,
og til alles beste.
Amen"

Takk Toth for hans hjelp og trekk noen dype pust før du åpner øynene og begynner å lese. Vit at Toth er med deg når du leser å hjelper deg å lære hva du skal fra boken. Når du er ferdig med å lese takk boken for at den har vert din læremester.
Antall ord: 207
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Dagens Spell

Innlegg av Nephandi »

28/6 2013

Blomstermeditasjon mot tungsinn

Hvis du føler deg litt nedfor og melankolsk en dag kan du prøve denne enkle meditasjonen. Sett deg ned et sted hvor du kan sitte uforstyrret noen minutter for deg selv. Sett gjerne på noe meditasjonsmusikk og litt røkelse med blomster lukt men dette er ikke nødvendig, alt du trenger er ditt eget sinn og litt fantasi.

Når du føler deg klar så trekk pusten dypt noen ganger og så se for deg at du sitter på en vakker blomstereng, prøv å få til så mye detaljer som du kan, hva slags blomster er det på engen? Skinner solen eller er det mneskinn, se for deg dine omgivelser i så mye detaljer som mulig. Når du er fornøyd med engen din så se ned i ene hånden din, der ligger det et lite frø, dette frøet er din uro, tristhet og tungsinn. Se for deg at frøet er lite og inntørket. Se for deg hva slags farge dette frøet har og så planter du frøet i bakken. Si dsse ord.
"Triste følelse, jeg aksepterer deg og er glad i deg."

Sitt og se frøet spire og bli en vakker, fargerik blomst, se for deg at tungsinnet ditt forandrer seg til glede og vit at selv om ting er vanskelig nå så vil det bli bedere. Ikke forkast følelse av tristhet, den er en del av deg, men se den forandre seg til noen vakkert, og at den går i fra å være en negativ følelse til å bli en positiv en.

Når du føler deg klar så trekk pusten dypt noen ganger, send masse kjærlighet til blomsten du har fått til å spire i ditt indre og til deg selv, så kan du åpne øynene. Sitt å slapp av en liten stund og så kan du fortsette med dine vanelige aktiviteter.
Antall ord: 327
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Dagens Spell

Innlegg av Nephandi »

1/7 2013

Spell For Å Finne En Ny Venn

Du trenger:

To grønne lys
En rosa tråd
Et papir
En grønn penn
En heksegryte eller andre ildfaste ting

Gjør dette:

Kast sirkelen og påkall Gudene som du pleier. Sett de to lysene i lysestaker og bind dem sammen med hyssingen, så kan du tenne lysene. Sett deg ned med papir og penn og skriv ned det du leter etter i en venn, kanskje du vil ha noen i samme alder som deg, noen med ligende interesser eller kanskje en brev venn fra et annet land, vær spesifik i å skrive opp hva du ønsker men pass på at du ikke skriver opp ønsker som vil gå utover andre sin frie vilje. Når du er ferdig så brett arket sammen, reis deg og stå foran lysene og si det følgende.

"Mor Gudinne og Far Gud,
Store Energi og Univerets ånder,
hør min bønn!
Jeg ønsker meg en venn å dele min sti med,
jeg ønsker meg en venn å snakke med,
jeg ønsker meg en venn å dele med,
Store Guder jeg ber Dere,
i Deres visdom send en venn min vei,
det er min vilje, for dette ber jeg."

Brenn arket i flammen fra lysene og legg det i gryten, se arket brenne og vit at røyken vil tiltrekke en ny venn til deg. Når arket har brent opp så si det følgende:

"Et vennskap er født i ånden,
nå la det blir virkelig,
uten at det skader noen,
og til alles beste.
Amen"

Nå kan du takke Gudene, åndene og Kreftene somhar hjulpet deg under ritualet og lukke sirkelen. Ta tråden av lyset og behold den på et trygt sted, som lommeboken din som en lykkeamulett men la lysene brenne helt ned av seg selv. Det er gjort.
Antall ord: 310
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Dagens Spell

Innlegg av Nephandi »

3/7 2013

Akvamarin Og Hematitt Spell For Å Beskytte Bagasje

Akvamarin er tradisjonelt en stein som beskytter reisende, spesielt de som reiser på havet men også reisende generelt, og hematitt er jordende og beskyttende og symboliserer blandt annet eiendom. Før du skal ut på reise ta en liten bit med akvamarin og en liten bit med hematitt og legg det i hver kolli med bagasje, når du legger stenene ned så sier du denne spellen.

"Stein av vann og stein av jord,
jeg reiser mot vest jeg reiser mot nord,
beskytt min bagasje til jeg kommer frem,
la hverken uhell eller tyver få komme nær dem,
min eiendom er trygg samme hvor jeg drar hen,
og den er trygg til jeg kommer hjem."

Takk stenene når du har fått bagasjen trygt med deg dit du skal, så kan du rense dem og bruke dem igjen.
Antall ord: 150
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

- Dagens Spell

Innlegg av Heksepusen »

He he den passet veldig godt i dag den spellen der hehe
Antall ord: 12
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Dagens Spell

Innlegg av Nephandi »

Skal du ut å reise Heksepusen? Hvis så får du ha en flott tur.
Antall ord: 14
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links