Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Magi og Okkult PraksisPortaler

Wicca, Cabala, gamle svartebøker, kjærlighets magi, Hermetisme, hvordan lage et rituale og så videre.
Bruker avatar
Thulr
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 309
Startet: 06 Jun 2009 01:36
14
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Tromsø
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 39 ganger

- - Portaler

Innlegg av Thulr »

xyrea skrev:
Hm, har stort sett 'alltid' (15++ år) hatt en åpen portal på stua der jeg bor, har liksom ikke tenkt så mye over at dette skulle være et problem eller noe som krevde noe spesielt..men etter så mange år er det sikkert mye jeg tar som en selvfølge som kanskje ikke er det. På den annen side har jeg ikke sjekka hvordan det gikk med de som flytta inn på diverse hybler etter meg, da jeg flytta rundt mye i yngre dager. :oops:
Hvis du har en "åpen portal" så har du kontakt med ånder. Denne portalen begrenses ikke av materielle ting, så man trenger ikke noe spesielt sted der man oppholder seg for at man kan kunne kommunisere med åndene. Hvis du flytter til et annet hus så vil dine åndevenner flytte med deg. Så fremt de har lyst da selvfølgelig.

Så nå lærte du det.
Antall ord: 153
How about that left hand, Ace?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lionbaby
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 105
Startet: 21 Okt 2011 11:12
12
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Bak deg
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 1 gang

- Portaler

Innlegg av Lionbaby »

Hva er en portal egentlig?
Antall ord: 5
The most beatiful thing anyone can wear is their smile.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links