Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Magi og Okkult PraksisForsvinne?

Wicca, Cabala, gamle svartebøker, kjærlighets magi, Hermetisme, hvordan lage et rituale og så videre.
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- - - Forsvinne?

Innlegg av Lilja »

Lionbaby skrev:
Lilja skrev:Denne fyren som påstår han kan dette, har du sett ham forsvinne med egne øyne?

Jeg mistenker at han bløffer...
Yep, det har jeg. + å se han komme fram igjen.
Kan du ikke filme det og legge det ut her? Skulle likt å se det!
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Forsvinne?

Innlegg av Borte.. »

Pengene mine forsvinner hele tiden :-(
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Forsvinne?

Innlegg av Svartepus »

Dyr kan også forsvinne. Hvis man f.eks. rasler med buret og sier "dyrlege" er de sporløst borte.
Antall ord: 19
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Forsvinne?

Innlegg av Borte.. »

Haha...eller vann :lol:
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zelda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 23 Feb 2010 22:50
14
Lokalisering: I en trehytte i skogen.
Har takket: 71 ganger
Blitt takket: 22 ganger

- Forsvinne?

Innlegg av zelda »

Er han en fryktelig bra illusjonist kansje? :)
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Forsvinne?

Innlegg av Nephandi »

Vel du kan lage illusjoner, da forsvinner ikke en person men man kan bli vanskelig å legge merke til, tenk på det slik at man forsvinner i mengden, at man ikke er den personen man legger merke til. Jeg har aldri gjort det, men jeg har brukt ilusjoner til å se penere ut og endt opp med masse komplimenter om hvor mye tynnere jeg er blitt når vekten står på det samme for eksempel. Jeg ville anbefale deg å bere begynne åstudere en magisk retning, samme hvordan du prøver å gjøre det så vil du trenge en god del kunskap før du får det til uansett.
Antall ord: 108
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sliten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 82
Startet: 06 Sep 2010 17:31
13
Blitt takket: 20 ganger

- Forsvinne?

Innlegg av sliten »

For mange år siden hadde jeg en venn som var medlem av Rosenkorset - AMORC - og en ettermiddag satt vi i huset hans, overfor hverandre i to vanlige lenestoler med et bord i mellom. Så sa han at jeg skulle konsentrere meg om å se på ham. Det var litt halvmørkt både i rommet og ute. Jeg satt og så på ham, to meter mellom oss tenker jeg, og plutselig begynte han å bli borte, slik at til slutt bare hodet var igjen, og så ble det borte - og jeg satt og så på en tom stol. Jeg skrek til og spratt opp. Så dukket hodet og kroppen opp, diffust først men i løpet av en håndfull sekunder ble det hele tydelig og fast igjen - og der var han.
Veldig rart. Sannsynligvis en slags hypnose eller illusjon - men jeg husker enda at der satt jeg og så på en tom stol.

En annen gang skulle jeg se på ansiktet hans, og da ble det forandret til en ung kvinnes ansikt, vindunderlig vakker, lik Olivia Hussey da hun spilte Jesu mor, og jeg begynte å få syner om hvem hun var, at hun levde på Jesu tid, bodde i en skråning i et hus på påler, drev med geiter osv. Det bare kom bilder og syner og ord ut av meg. Etter en stund sa han at "nå tror jeg fantasien begynner å ta litt over", og så kom det skjeggete ansiktet hans fram og overtok for skjønnheten.

Merkelig fyr. Merkelig tid. Merkelige dager. 1968-1969. Mye rart som skjedde da. Det var "mye som fløyt i lufta lissom."
Antall ord: 272

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - Forsvinne?

Innlegg av galaxy - sluttet »

sliten skrev:For mange år siden hadde jeg en venn som var medlem av Rosenkorset - AMORC - og en ettermiddag satt vi i huset hans, overfor hverandre i to vanlige lenestoler med et bord i mellom. Så sa han at jeg skulle konsentrere meg om å se på ham. Det var litt halvmørkt både i rommet og ute. Jeg satt og så på ham, to meter mellom oss tenker jeg, og plutselig begynte han å bli borte, slik at til slutt bare hodet var igjen, og så ble det borte - og jeg satt og så på en tom stol. Jeg skrek til og spratt opp. Så dukket hodet og kroppen opp, diffust først men i løpet av en håndfull sekunder ble det hele tydelig og fast igjen - og der var han.
Veldig rart. Sannsynligvis en slags hypnose eller illusjon - men jeg husker enda at der satt jeg og så på en tom stol.

En annen gang skulle jeg se på ansiktet hans, og da ble det forandret til en ung kvinnes ansikt, vindunderlig vakker, lik Olivia Hussey da hun spilte Jesu mor, og jeg begynte å få syner om hvem hun var, at hun levde på Jesu tid, bodde i en skråning i et hus på påler, drev med geiter osv. Det bare kom bilder og syner og ord ut av meg. Etter en stund sa han at "nå tror jeg fantasien begynner å ta litt over", og så kom det skjeggete ansiktet hans fram og overtok for skjønnheten.

Merkelig fyr. Merkelig tid. Merkelige dager. 1968-1969. Mye rart som skjedde da. Det var "mye som fløyt i lufta lissom."
SeriØst ... forsvant fyren? Sa han hypnotiserende ting? Hva er Rosenkorset?
Antall ord: 285

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Forsvinne?

Innlegg av Nephandi »

Rosenkorsordenen A.M.O.R.C er en mysterie orden, den basserer seg på flere systemer av occult visdom, den er ganske sto og kjent, her er Wikipedia artikkelen om dem:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ancient_My ... sae_Crucis

Dette med at noens ansikt forandrer seg til en annen person sitt ansikt har jeg hørt før, da også så var det en mann hvor noen så ansiktet hans som en vakker kvinne. Personelig har jeg hatt en opplevelse at jeg stod på badet og så kom kjæresten min opp drappen og stormet inn før han så forvirret på meg, han sa han et kort øyeblikk hadde sett meg som en liten Asiatisk kvinne og han lurte på om det var en inntrenger i huset, nå jeg ser virkelig ikke ut som en liten Asiatisk kvinne, og det rare er at det har skjedd flere ganger og at noen ganger har jeg sånn i øyekroken sett det samme i speielt, men bare et kort øyeblikk slik at jeg ikke vet om jeg har sett det eller ikke.
Antall ord: 182
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Forsvinne?

Innlegg av ludoburgero »

Jeg kjenner en som kjenner en annen som mener å påstå at han muligens så en kvinne forsvinne helt sporløst foran øynene sine en gang. Han sto på den ene siden av gata og så på at kvinnen sto foran seg, og så fikk han noe rusk på øye og så kjørte det en lastebil forbi. Med ett var kvinnen borte vekk!

Det som også var litt mystisk var at kvinnen var veldig tynn, det var litt mørkt ute, og han som så denne kvinnen hadde akkurat vært hos optikeren. Naboene hans hadde visst nettopp kjøpt seg Ouija.
Antall ord: 103
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Forsvinne?

Innlegg av Nephandi »

Vel ja det en venn av en venn har å si er ikke informajon man kan stole på, det betyr ikke at det er informasjon man bare bør forkaste ellers så er det lite man fikk gjort her i verden, om jeg hører fra en venn at hans venn har vert på byens nye resturant og maten var nydelig så tar jeg det for hva det er, informajon dog ikke informasjon man kan stole på, selvfølgelig når det er informasjon om noe som er så spektakulært og utrolig som dette er så trenger man en hel pose med strøsalt og ikke bare en knipe men man behøver jo ikke totalt forkaste informasjonen, selv om den kommer fra en upålitelig kilde, man må bare tenke igjennom at kilden er upolitelig og ikke stole for mye på informasjonen.
Antall ord: 143
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Forsvinne?

Innlegg av ludoburgero »

:like :like :like :like :like :like :like :like :like :like :like :like :like :like :like :like :like :like :like :like :like :like

Sykt mye visdom der!
Antall ord: 26
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Forsvinne?

Innlegg av Nephandi »

Vel hvis det var til min post så tusen takk, jeg vet ikke om visdom men sunt folkevett kanskje. Jeg tror ikke på å avise noen informasjon, neon ganger er det utrolige faktisk sant, men når man ikke har opplev noe selv og spesielt hvis det er mange ledd mellom en selv og den som har opplevd noe så har det lett for at ting blir overdrevet eller feil, ofte ikke av vond vilje heller men rett og slett på grunn av misforståelser. Når jeg var ei lite jente så pleide vi å leke hviskeleken på bursdagsfester, der hvisket en noe i øret til sidemannen og så gikk det rundt bordet og det var utrolig hvor forskellig beskjeden kunne bli nården kom tilbake til hun som først hadde hvisket den. Lotte spiser gullerotkake kunne fort bli til det sitter åtte ravner på taket, så når ting går fra person til person så blir informasjonen ofte forvridd.
Antall ord: 161
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Moondancer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 160
Startet: 19 Jul 2009 09:03
14
Kjønn (valgfri): Hunnkatt
Lokalisering: Syrehagen
Har takket: 92 ganger
Blitt takket: 62 ganger

- Forsvinne?

Innlegg av Moondancer »

Kanskje det går an å forsvinne som heksa Serafina Pekkala i His Dark Materials. Hun utfører en spell som krever sykt mye konsentrasjon. Når hun er under denne spellen kan ingen se henne. Hun forsvinner ikke, men hun blir ikke lagt merke til. Hvis hun mister konsentrasjonen legges hun merke til igjen.

Til trådstarter: Sier han noe om hva han opplever selv når han forsvinner. Kommer han til et annet sted? Får han en sensasjon? eller kan han bare ikke ses?
Antall ord: 86
Not all who wanders are lost! - Gandalf

I solemnly swear I'm up to no good

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Forsvinne?

Innlegg av Nephandi »

Jeg tror alt er mulig men ikke alt er like lett å gjennomføre for å si det slik. Når det er slagt jeg har gjort spells hvor jeg har sett andeledes ut, jeg mener jeg gjorde en som var men for å hjelpe meg å slanke meg, men isteden for å bli noe slankere, vekta sa det samme, klærne passet det samme, så kommenterte en haug med folk på hvor mye slankere jeg var nå, jeg så slankere ut, kan man gjøre det så burde det være mulig å gjøre slik at man bare blir oversett også, at man rett og slett ikke blir lagt merke til, jeg vet iallefall at mange påstår de kan gjøre dette me som sagt det blir andre hånds kunnskap så jeg kan ikke si noe sikkert men jeg tror at det er mulig.
Antall ord: 143
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links