Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Magi og Okkult PraksisHva er jeg???

Wicca, Cabala, gamle svartebøker, kjærlighets magi, Hermetisme, hvordan lage et rituale og så videre.
Bruker avatar
LilleHeksepusen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 85
Startet: 05 Nov 2011 11:18
12
Kjønn (valgfri): Kvinne
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 1 gang

Hva er jeg???

Innlegg av LilleHeksepusen »

Hei jeg har en venn som kom til meg og ikke visste hva hun var,dette forvirrer veldig.
Hun kom til meg og sier at hun ikke vet hva hun er, hun har ett smykke som heter lusifer som snakker til henne og advarer henne om ting. Når hun tar det av blir hun frekk og mister all medfølelse for venner og familie. Hun liker allt som har med djevelen og gjøre. Svarte flekker og irriterende pipe lyder er noe som hun ser og hører ofte. Når hun tråkker på de svarte fjellened blir allt rundt henne rødt som blod.
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Hva er jeg???

Innlegg av Nephandi »

Min første gjetning er at din venn er oppmerksomhets syk og at det hun sier er en løgn eller en fantasi for å få oppmerksomhet fra andre, hvis hun faktisk opplever det hun påstår så ville jeg råde henne å oppsøke psykolog hjelp for da kan det være noe alvorlig galt. Nå kan slike opplevelser være faktiske, paranormale fenomener, ja, jeg har hørt om Ånder i smykker og ligende, jeg tviler på om det bor en ond Gud i din veninne sitt halsekjede men jeg har hørt om merkeligere ting, imidlertid så er det mer sannsynelig at slike opplevelser skyldes et psykologisk problem så jeg ville ha fått det undersøkt før man begynte å sjekke for andre forklaringer.
Antall ord: 128
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links