Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Magi og Okkult Praksistrenger hjelp<3

Wicca, Cabala, gamle svartebøker, kjærlighets magi, Hermetisme, hvordan lage et rituale og så videre.
lovable
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 08 Nov 2012 01:16
11
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: oslo
Har takket: 1 gang

trenger hjelp<3

Innlegg av lovable »

jeg vet ikke hvor jeg skal begynne , men kan kan hoppe til hovesaken som jeg bekymret over og er sterkt lei meg for at det har skjedd, for 1 år siden hadde jeg mye mere healing krefter i hendene, mye mere drømmer , tanker og ord som kom til meg . ettersom jeg blir omtalt som blondinefaktor og silikonpupper dømmes jeg dermed etter døde matristiske ting som jeg også liker men jeg tenkte jeg kunne få lov å være meg selv med det jeg liker . altså like det jeg ser, og være meg. men meg inkluderer også denne verden jeg er jordnær og prøver og lære og se alt jeg kan . etter jeg fikk silikonpupper av typen min og stemmen som sier til meg at du kan ikke velge begge verdner fordi den siden er død uten verdier får jeg inn så føler jeg har klart å miste det jeg elsker å heale og være nær det ukjente (for meg ganskekjent..men ) ja.. og jeg tenker jeg er som høsten og vinter kommer inn til trær og planter de sovner inn og holder kraften inni seg. jeg har bare sovnet litt inn i ting og det er min oppgave å få den tilbake.jeg vet ikke hva jeg er eller hvordan jeg beskrives som men jeg vet at jeg vil hjelpe andre og jeg må bli sterkere med å se alt som har kommet over på den andre siden også med følelsene mine som er veldig overfølsomme hele tiden gjør at jeg er redd for alt og de gangene jeg ser de som har gått over kommer de i sidekanten i ca 3 -5 sekunder og forsvinner. nå bor jeg i blokk og redd for å åpne meg fordi aller første ukene jeg bodde her kjente jeg dem over alt . det er mange gammle her og det er helt forferdelig følelse av alltid kjenne noe og se litt av de så jeg prøvde å blokere de ut og nå føler jeg mister alt så kan hende det er litt av det også . noen som har noen tips til meg? noen som kan hjelpe meg få tilbake for å gjøre meg selv sterke for å gi gohet , renhet og kjærlighet til alt jeg ønsker uten å bli redd for negativiteten som kommer snikende.? vennlig hilsen meg :)<3
Antall ord: 399

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Visenda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 193
Startet: 12 Aug 2012 19:34
11
Kjønn (valgfri): dame
Har takket: 75 ganger
Blitt takket: 80 ganger

- trenger hjelp<3

Innlegg av Visenda »

Evner forsvinner ikke pga kosmetiske forandringer. Du er fortsatt deg selv inni, uansett. Og det er dette du trenger å ta vare på. Finn den du virkelig er og bruk litt tid på å pleie den personen. Bygg opp din egen selvtillit.
Antall ord: 40
Finn meg på Facebook http://on.fb.me/1bwmLgV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lovable
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 08 Nov 2012 01:16
11
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: oslo
Har takket: 1 gang

- - trenger hjelp<3

Innlegg av lovable »

Visenda skrev:Evner forsvinner ikke pga kosmetiske forandringer. Du er fortsatt deg selv inni, uansett. Og det er dette du trenger å ta vare på. Finn den du virkelig er og bruk litt tid på å pleie den personen. Bygg opp din egen selvtillit.
takk for svar<3, tenker bare jeg ikke fikk lov siden jeg valgte en overfladisk vei , men du har rett, må bare vite hvordan jeg skal bygge opp, tusen takk :)<3
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- trenger hjelp<3

Innlegg av xyrea »

'Fikk lov' av hva/hvem da? Den eneste som gir deg lov eller ikke er deg selv.
Antall ord: 17
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lovable
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 08 Nov 2012 01:16
11
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: oslo
Har takket: 1 gang

- - trenger hjelp<3

Innlegg av lovable »

xyrea skrev:'Fikk lov' av hva/hvem da? Den eneste som gir deg lov eller ikke er deg selv.
føler alltid det er enten engel eller noe noe ved meg som sier til meg hva som er riktig og galt. ikke noe sånn psyko ting eller noe men go ting fordi jeg har alltid hatt engelen med meg siden jeg var liten fordi jeg har vært alltid alene. men har hatt perioder der jeg glemmer litt av den knyttningen til det som jeg tror på og blir litt matrialistisk og fikk på måte en advarsel om hvis jeg velger den veien blir det vannskelig å komme tilbake for meg selv. og jeg får veldig fort skyllfølelse og nå føler jeg at jeg må grunne meg selv med alt på nytt får å bygge meg opp får å få lov til å få evenene og den gaven jeg fikk tilbake selv om jeg alltid vet den er der den bare må utvikle seg sterkere igjen ved å ta oppting og bli der jeg var siden den andre verden er lett å la bare bli der. og det er ikke meningen . prøver å gjøre riktig :) og bli sterkere på meg selv <3
Antall ord: 203

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- trenger hjelp<3

Innlegg av jeditrond »

Hvis du ikke mediterer, begynn der, når du får "sentrert" deg selv, vil du lettere kunne føle din indre stemme, føle intuisjonen og healingkreftene dine :)
Antall ord: 29
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- - - trenger hjelp<3

Innlegg av xyrea »

lovable skrev:
xyrea skrev:'Fikk lov' av hva/hvem da? Den eneste som gir deg lov eller ikke er deg selv.
føler alltid det er enten engel eller noe noe ved meg som sier til meg hva som er riktig og galt. ikke noe sånn psyko ting eller noe men go ting fordi jeg har alltid hatt engelen med meg siden jeg var liten fordi jeg har vært alltid alene. men har hatt perioder der jeg glemmer litt av den knyttningen til det som jeg tror på og blir litt matrialistisk og fikk på måte en advarsel om hvis jeg velger den veien blir det vannskelig å komme tilbake for meg selv. og jeg får veldig fort skyllfølelse og nå føler jeg at jeg må grunne meg selv med alt på nytt får å bygge meg opp får å få lov til å få evenene og den gaven jeg fikk tilbake selv om jeg alltid vet den er der den bare må utvikle seg sterkere igjen ved å ta oppting og bli der jeg var siden den andre verden er lett å la bare bli der. og det er ikke meningen . prøver å gjøre riktig :) og bli sterkere på meg selv <3
Din egen dårlige samvittighet, med andre ord? Slutt å gi deg selv skyldfølelse for sånt tull, du har ikke akkurat myrda noen.. folk kan være så materialistiske de bare vil og likevel ha evner, hvis de ikke ser noen problemer med dette selv. Og aner ikke hva det er du kaller engel men ingen sånne vesener ville bry seg om sånne bagateller som hvordan du ser ut eller hva du gjør med utseendet ditt, det er det du selv som synes er viktig. Før du kan 'gjøre riktig' må du finne ut hvem sin version av 'riktig' du prøver å gjøre, din eller noen andres? Og i så fall hvem?
Antall ord: 324
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- trenger hjelp<3

Innlegg av zind »

Enig med Jeditrond og xyrea. Dette er noe som kommer innenifra. Men, ingenting er så galt at det ikke er godt for noe! Siden dette påvirker deg så sterkt er det nyttig å kjenne ordentlig på det og dine egne holdninger rundt det, ikke minst tanker rundt hva en "åndelig" person er og om det faktisk er en sammenheng mellom det å ha evner og å være på en spesiell måte.
Antall ord: 71
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- trenger hjelp<3

Innlegg av Nephandi »

Healingevner er noe vi alle er født med, de forstinner ikke, de byr seg ikke hvordan du ser ut, hva du tenker, hva du spiser eller hvor mye penger du har, de bare er. Magiske evner er derimot dypt personelige slik at hvis du ikke føler at du fortjener dem, eller du er veldig sliten eller hvis du har mye negative tanker om deg selv så kan de nekte å komme frem, det betyr ikke at de ikke lenger er der, det betyr bare at du holder deg selv tilbake. Tenk på en kunstner, vel hvis de mangler inspirasjon og ikke greier å konsentrere seg så er det ikke sikkert at de vil klare å produsere kunst akkurat da, det betyr ikke at det kunstneriske talentet deres er borte, bare at intill de har bearbeidet seg selv så vil det ikke komme frem i lyset siden de selv holder det tilbake., vel magi er en kunst.

Ta Snåsamannen for eksempel, i interviuver har han sagt at han begynner å miste evene for han er så gammel og sliten nå men når han ser noen som lider så greier han ikke å la være å hjelpe. Jeg tror ikke han mister evnene for de er en del av ham, vi går ikke rundt å mister armer og ben sånn helt uten videre og vi mister ikke magiske evner heller, men jeg tror at hans sinn, sjel eller hva du å enn tror styrer disse tingene vet at den eneste måten for ham å få hvilke er å blokke ut de evnene for nå, men jeg tror at hvis hans fysiske tilstand blir bedere så han tåler å heale igjen så vil han få evnene tilbake igen. Slike evner kan ikke mistes men jeg tror at man bevist eller ubevist kan blokke dem ut.
Antall ord: 300
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links